Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nelikymppinen nainen ei ole Facebookissa?

Vierailija
04.06.2018 |

Sellainen joka on yksinäinen, vai sellainen jolla on vahvat sosiaaliset suhteet perinteisen sosiaalisen median ulkopuolella? Eli kertooko enemmän sosiaalisten taitojen puutteesta, vai siitä että ne ovat hyvät (=tulee kutsutuksi juhliin, vaikka ei ole FB:ssä?)

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on FB:ssä eikä kutsuta juhliin? :D

Vierailija
2/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa. Hanki sinäkin elämä ja lue vaikka jotain kirjaa. Kertoo sinusta enemmän kun mietit tällaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole. Ääri-introvertti, viis veisaan sosiaalisista pakoista ja olen helpottunut, jos ei tarvitse juhlia. Ystäviini pidän yhteyttä vanhanaikaisesti soittamalla, nokikkain ja sähköpostilla, siinä on ihan tarpeeksi vaihtoehtoja.

Vierailija
4/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali.

Vierailija
5/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän vaikeeta kun yhdelle pitää aina erikseen soittaa. Mun yks kaveri on pudonnut kuvioista, ei sitä saa koskaan kiinni kun ei ole missään somessa. Sitten ihmettelee kun mä en jaksa aina ajaa niille. Ei myöskään itse soita. huh!

Vierailija
6/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu ja normaali ihminen joka pitää huolta yksityisyydestään.

Vierailija
7/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, tosin täytän tänä vuonna.. tadaa.. 50v! Tosin jos nyt oikein repäisisi ja menisi faceen, instaan ja whatsappiin! Mitäs siihen tuumaat ap?

Vierailija
8/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlat ovat yliarvostettuja.

Vierailija
9/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä ole ollut koskaan 35v miehenäkään. Mitäs se siis tarkoittaa miehen kohdalla?

M35

Vierailija
10/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sosiaalisesti taitava. Tyypillinen vesimies eli kuljen omia polkujani. Yhteyttä pidän muuten kuin somen kautta. En näe itseäni siinä pinnallisessa maailmassa.

Vierailija
11/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ovat nämä "millainen mikä lie ei ole tai on...." kysymykset? Eihän näissä ole mitään järkeä.

Täällä näkee näitä jatkuvasti, onkohan joku luulosairas niitä tekemässä.

Vierailija
12/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näennäisesti Facebookissa, se ei kiinnosta yhtään ja olen harkinnut koko sovelluksen poistamista. En jaksa sitä feikkaamista siellä.

Vierailija
13/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihan normaali työssä käyvä. Ei ole ikinä kiinnostanut liittyä.

Vierailija
14/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sosiaalisesti taitava. Tyypillinen vesimies eli kuljen omia polkujani. Yhteyttä pidän muuten kuin somen kautta. En näe itseäni siinä pinnallisessa maailmassa.

Joo ja skorpioni ei voi tehdä tietenkään noin. Aikuiset ihmiset uskoo horoskooppeihin.

M35

Vierailija
15/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysijärkinen

Vierailija
16/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi siellä kannattaa olla? Lähinnä ihniset osallistuu arvonroihin. Siinä se. Muutama tyyppi yrittää antaa hyvää imagoa elämästään päivittämällä juttuja jotka ei kiinnosta ketään. En ymmärrä ideaa ollenkaan. Olen fasessa, mutten käy juurikaan.

Vierailija
17/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole halunnut antaa amerikkalaisyritykselle oikeutta tietoihini. Välitän yleensäkin yksityisyydestä.

Vierailija
18/27 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen pikemminkin sitä, kuka kaikkien kohujen jälkeenkin vielä esittelee elämäänsä fb:ssa.

Vierailija
19/27 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen media tappaa/on tappanut sosiaalisuuden ja face to face kohtaamiset.

Naurettavaa kun vaikka kesken konsertin tai kahvittelun pitää päivittää mediaa. Tuntuu kuin se olisi tärkeämpää kuin itse hetkestä nauttiminen.

Vierailija
20/27 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisuusriski huudella asioitansa koko maailmalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan