Löysin pikkusiskoni huoneesta Veet vaha liuskoja
Niitä millä poistetaan karvat tiedätte kyllä mistä. Olen vanhempieni luona kesälomaa viettämässä ja mielestäni hän on aivan nuori välittääkseen tuollaisesta. Ikää 15v. Miten otan asian esille?
M23
Kommentit (24)
Mitä tekemistä sinulla on 15-vuotiaan pikkusiskosi huoneessa ylipäätään?
Älä tee asialle mitään. Kyllä 15-vuotias voi ihan hyvin kokeilla karvanpoistoa ja se oikeus hänelle sallittakoon. Astuisit todella oudon holhoavan yksityiselle alueelle, jos ottaisit asian puheeksi.
Onhan se hirveää kun sääriin kasvaa karvaa
Vierailija kirjoitti:
Hän on vielä lapsi joten kyllä minua kiinnostaa hänen asiat. eikö vanhempaakaan saisi kiinnostaa 15v tekeimset ja menemiset?
AP
Nahkapi llu napsahtelee ihan kohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on vielä lapsi joten kyllä minua kiinnostaa hänen asiat. eikö vanhempaakaan saisi kiinnostaa 15v tekeimset ja menemiset?
AP
Sinä et ole hänen vanhempi, eikä karvojenpoistossa 15-vuotiaana ole MITÄÄN pahaa. Unohda koko asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Sulla ei ole silti mitään asiaa mennä hänen huoneeseensa penkomaan - varsinkaan tuonikäisen. Hänhän voisi vaikka muuttaa omilleen asumaan, jos niin haluaisi! Ei vissiin edes hävetä moinen nuuskiminen ja provoilu.
Haluatko että siskosi kävelee kaupungilla perseshortseissa jalat täynnä tuuheaa pitkää karvaa?
Minunkin isosiskoni yritti olla kakkosäiti minulle. Aina oli kyttäämässä ja penkomassa huonettani. Ja kaikista löydöistä heti kertsimään äidille.
Emme ole nykyään tekemisissä. Ja ap:lle tiedoksi, vahalla voi poistaa myös säärikarvoja. Minun nuoruudessani 90-luvulla ei yksikään 15-vuotias tyttö mennyt esim. kouluun mekossa tai sortseissa ajelematta tai vahaamatta säärikarvoja pois. Olisitko muka itse mennyt?
Sääristä on kiva poistaa karvat, jos pitää shortseja.
Ap voisi lopettaa sen pikku siskon kyttäys touhun. Minun iso siskoni oli samanlainen kyttä kantelija ja en ole missään tekemisissä niin ilkeä mielisen sisaren kanssa enää.
PS. Otsikkosi innoittamana tuo kirjoitusasu! :)
Soita poliisit ja lastensuojeluviranomaiset paikalle.
Aloin poistaa karvojani 12-vuotiaana, (aloitin nuorena koska harrastin kilpa-uintia).
Sinun ei tarvitse ottaa asiaa puheeksi, tuo on täysin normaalia.
Oksettava aloitus
Jokaisen hyvän sisarruksen jalo taito, on ignoorauksen taito 🙈🙉🙊
Mäkin löysin kun etsin käytettyjä pikkuhou- eikun olin huolissani hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin löysin kun etsin käytettyjä pikkuhou- eikun olin huolissani hänestä.
OM-NOM-NOM-NOM!!!
Jätä se sika!