Jos sinua purisi koira 4 kertaa käteen kiinni niin että joka kerran tarvitsee tikit ja antibiootit, antaisitko koiralle enää toivoa?
Vai veisitkö suoraan eläinlääkäriin lopetettavaksi?
Luulisin että olen nyt yrittänyt parhaani sekarotuisen kanssa (pitbull-saksanpaimen ja ehkä 1/4/osa dobermannia)
En enää jaksa. Minua on purtu nyt liian monta kertaa. Mies sanoo että olen ajattelematon,yritän vaan suojella itseäni.
Kuvan saatte puremasta jos löydän laturini.
Kommentit (29)
Tiedän koiranomistajan joka menetti yhden sormen koska koiran puremasta tuli bakteeri. Todellakaan en odottelisi enää yhtään puremaa.
Ensimmäisen kerran jälkeen veisin välittömästi.
Koira ei saa koskaan purra ihmistä muuten kuin koulutetut tietysti suojelutilanteessa.
Seuraavaksi voi lähteä puolet poskesta pois pikkulapselta tai pahempaakin.
Siitä sitten vastaat, muista se.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ap ei ota enää koiraa. Selvästikin liian vaikea rotusekoitus omistajalla, joka on täysin kykenemätön sen kasvatukseen.
Alapeukku. Ei kaikkia rotuja voi kasvattaa yhteiskuntakelpoisiksi, ei varsinkaan mitään taistelukoiria. Ei se ole välttämättä huonosta kasvatuksesta kiinni ja sen hokeminen, että koiran huono käytös on aina kasvattajan syytä, on valhetta. Joidenkin rotujen pitäisi kuolla sukupuuttoon, esimerkiksi pitbullin.
Ainakin ap:n kertomus todistaa sen, että ap ei ole kovin kaksonen kouluttaja.
Yksikin kerta riittäisi.
Moni ihmiseltä hengen ristänyt koira oli aiemmin käyttäytynyt juuri noin.
Sun vai miehen koira? Jättäisin sekä koiran ETTÄ miehen, jos miehen asenne tuollainen.
Toisesta olisin vääntänyt niskat nurin
Mahtaa olla myös erityisen ruma koira, noiden rotujen sekoitus.
Jaa hyväksyttävää purra omistajaa joka ottaa ruokakupin tai leikkaa kynnet!? Ei ole, on luonnevikainen ja piikille!
koiranomistaja