Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa ikinä pidettyä talvilomaani pois

Vierailija
04.06.2018 |

ja kesälomakin näyttää vain siirtyvän. Työnantaja ei ilkeyttään tätä tee, vaan meillä on liikaa töitä, suoria tilauksia tuli yllättäen paljon. Minulla on jo lähes sata tuntia saldojakin, eikä ne takuulla ole tulleet lepäilystä. Mun töitä on laskutettu kyllä tuhansilla euroilla joka kuukausi, lisäksi teen ei-tuottavaa töitä eli toimistotöitä pari päivää viikossa. Onko tämä sen arvoista, kun palkka on vähän vajaa kolme tonnia? Olenko hullu? Minulla on siis koko talviloma pitämättä edelliseltä kaudelta. Tiedän, että moni joustaa, mutta olen vain alempi toimihenkilö ja palkka tuon verran, kaikki ylityöt tulee saldoina, joita en ehdi ikinä pitää pois. Lisää väkeä ei kuulemma palkata, kun joskus tulee hiljaisempaa. Ei ole ollut hiljaista pitkään aikaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään lisää väkeä palkata, kun joustatte ja ette pidä lomia ja ylityövapaita. Nyt sovit tuönantajan kanssa lomasta kirjallisesti ja pidät loman .

Vierailija
2/13 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä palkankorotus jos olet noin tärkeä yritykselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan omalta tilanteeltani pari vuotta sitten. Kannatti joustaa, ura on edennyt hyvin, vaikka koulutus on periaatteessa liian alhainen.

Vierailija
4/13 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat pomolle pitäväsi nyt ylityöt, talvi ja kesäloman, jos änkyttää ilmoitat liittoon.

Vierailija
5/13 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvin tutulta, ap.

Kyllä tässä nyt jotakin lomiaan saa pois pidettyä, mutta vähän hankalaa olisi jäädä esim. sairaslomalle, vaikka syytä olisi, kun yksi työkaveri saikuttaa viikkotolkulla eikä meillä ole henkilökuntaa, jos jään pois...

Vierailija
6/13 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä  sun kannattais katella toista  duunipaikkaa niin saat palkkaakin korotettua siinä  samalla.

Vierailija
7/13 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja kesälomakin näyttää vain siirtyvän. Työnantaja ei ilkeyttään tätä tee, vaan meillä on liikaa töitä, suoria tilauksia tuli yllättäen paljon. Minulla on jo lähes sata tuntia saldojakin, eikä ne takuulla ole tulleet lepäilystä. Mun töitä on laskutettu kyllä tuhansilla euroilla joka kuukausi, lisäksi teen ei-tuottavaa töitä eli toimistotöitä pari päivää viikossa. Onko tämä sen arvoista, kun palkka on vähän vajaa kolme tonnia? Olenko hullu? Minulla on siis koko talviloma pitämättä edelliseltä kaudelta. Tiedän, että moni joustaa, mutta olen vain alempi toimihenkilö ja palkka tuon verran, kaikki ylityöt tulee saldoina, joita en ehdi ikinä pitää pois. Lisää väkeä ei kuulemma palkata, kun joskus tulee hiljaisempaa. Ei ole ollut hiljaista pitkään aikaan.

Lisää liksaa tai bonus kiirekuukausilta

Vierailija
8/13 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvin tutulta, ap.

Kyllä tässä nyt jotakin lomiaan saa pois pidettyä, mutta vähän hankalaa olisi jäädä esim. sairaslomalle, vaikka syytä olisi, kun yksi työkaveri saikuttaa viikkotolkulla eikä meillä ole henkilökuntaa, jos jään pois...

onko se pomosi syy että saikuttajaa ei saa ulos firmasta

Vierailija
9/13 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomosi käyttää sinua härskisti hyväksi

Tommoisia ne yrittäjät on

Vierailija
10/13 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pomosi käyttää sinua härskisti hyväksi

Tommoisia ne yrittäjät on

Niin muuten ON!

Törkeitä, kouluja käymättömiä idiootteja, jotka eivät tajua sitä, että työntekijät sitä yritystä pyörittävät, ei se.

Työntekijät ovat firmojen voimavara, ei mikään pakollinen kulu, vaikka on näitä "pomoja" alapuolelta kaiken arvostelun, jotka ajattelevat, että työntekijöiden pitäisi suorastaan maksaa saadakseen olla jossain helvetissä töissä!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
11/13 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jää lomalle ja hommaa saikkua..pistä firma polvilleen!!!

Vierailija
12/13 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän firmassa pomokin tekee töitä, mutta ei tee ylitöitä, vaan tekee normaalia työpäivää, 7-8 tuntia/päivässä. ap

Vierailija
13/13 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan omalta tilanteeltani pari vuotta sitten. Kannatti joustaa, ura on edennyt hyvin, vaikka koulutus on periaatteessa liian alhainen.

Sitä saa joustaa maailman tappiin asti tuolla asenteella. Työelämä on niin raadollinen, että siellä kyllä puristetaan viimesetkin mehut työntekijästä jos se vaan suostuu tekemään. Lopulta iskee burnout ja työtä tekemään tulee joku muu. Sama sykli alkaa taas alusta. Kannattaa miettiä omaa hyvinvointiaan ihan tosissaan. Kukaan muu ei sitä puolestasi tee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän