Apua laihduttamisessa
Olen 13v tyttö, kohta 14 ja olen 162-165cm pitkä. Painan 67kg ja haluaisin laihduttaa tosta 17kg. Ei ole lihasta vaan ihan puhdasta läskiä, reidet peittynyt läskiin samoin maha.
Ei tarvitse tulla sanomaan et oon liian nuori laihduttaa koska oon laihduttanut melkein 20kg (alku paino oli 82.5kg pituutena 157.9cm) syön terveellisesti ja urheilen huoneessa, mutta enään ei näytä kiloja tippuvan. Sekä ei näytä läskit palavan, kun katon peilistä
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla urheilet? Voi olla, että lihakset alkavat kehittyä, jolloin paino ei enää laske, vaikka läskiä lähteekin.
Huom muista, että alat täällä neuvoa henkilöä, joka on vielä lapsen kirjoissa. Sama muillekin, jotka tulevat tyrkyttämään ohjeitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla urheilet? Voi olla, että lihakset alkavat kehittyä, jolloin paino ei enää laske, vaikka läskiä lähteekin.
Huom muista, että alat täällä neuvoa henkilöä, joka on vielä lapsen kirjoissa. Sama muillekin, jotka tulevat tyrkyttämään ohjeitaan.
Ja mikä oli pointtisi?
Vierailija kirjoitti:
Teen vatsa lihaksia, punnerruksia, jalka liikkeita (en nyt muista nimeä niille liikkeille mut silti) sekä teen kaikkia 20 kpl ja lopuksi 1 minuutin lankku. Ton toistan 2-4 kertaa päivässä