Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvistani ei tykätä :(

Vierailija
04.06.2018 |

Muut saavat satoja tykkäyksiä, ihan sama miltä naama näyttää. Jotkut eivät ole edes nättejä naamasta. Ja vielä jäätäviä läskejäkin rumine lävistyksineen. Tai vanhoja korppuja.

Pitää varmaan hankkia silarit ja naamaan pellin palasia.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea, laita samanlaiset, kuin sillä Jyväskylän bimbolla!

Saat varmasti tykkäjiä.

Vierailija
2/16 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ilmeesi antaa harhaanjohtavan kuvan luonteestasi. Voit olla bitch rest face syndroomasta kärsivä tietämättäsi. Ihmiset tuomitaan täysin pelkän ilmeen perusteella, ei auta luonne eikä silarit.

Vierailija
4/16 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkaa kuvasi tänne niin käydään joukolla tykkäämässä!

Vierailija
5/16 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla tärähtäneitä ja huonolaatuisia kuvia? Minä en periaatteesta tykkää sellaisista. En tajua miten jotkut eivät ollenkaan huomaa sellaista, että kuva on yhtä terävä kuin leivänpaahtimella otettu.

Vierailija
6/16 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden kuvista tykätään, joilla on muutenkin paljon kavereita. Minun kuvista tykkää lähinnä sukulaiset ja muutamat läheisimmät ihmiset.

Vierailija
7/16 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla paljon kavereita/seuraajia somessa? Jos on 100 seuraajaa ja saa 60 tykkäystä, se on mielestäni jopa parempi saavutus kuin 1000 seuraajaa ja 600 tykkäystä.

Vierailija
8/16 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) kuinka usein laitat kuvia? Kuinka monta kerralla? Minä en ainakaan jaksa tykätä niiden ihmisten kuvista, jotka laittavat useamman kuvan kerralla (poislukien instagram, jos niitä ei laiteta erillisinä päivityksinä), tai jotka laittavat kuvan joka ikinen päivä

2) ovatko kuvasi laadukkaita? Ei mitään studiokuvia tarvitse olla, mutta ei myöskään saisi olla mitään tärähtäneitä/huonolaatuisia

3) ovatko kuvasi mielenkiintoisia? En ainakaan itse jaksa tykätä joka päivä tai edes joka viikko samanlaisesta selfiestä ilman tekstiä/tylsällä tekstillä. Vaihtelua kuviin!

Tiivistettynä: laadukkaita, vaihtelevia kuvia yksi/pari kerrallaan, ei joka päivä. Jos nämä kriteerit täyttyvät ja sinulla on seuraajia somessa, niin sitten en kyllä tiedä missä vika 🙈

Vierailija
9/16 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samanlaisia kuin monella muullakin.

Paitsi pienet tissit, ei lävistyksiä, erona. Jopa minua lihavammat ja vanhemmat saavat satoja tykkäyksiä ja ryhmä on iso.

AP

Vierailija
10/16 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ei ole sotamaalausta eikä feikkiripsiä.

AP

Vierailija
11/16 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin mitään edes postailen ylipäätänsä.

AP

Vierailija
12/16 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä väliä?

Itse olen huomannut, että susirumat saa eniten tykkäyksiä ja myös kehuja kommenteissa. Ajattelen, että tsemppimielessä, eikä se ole multa pois.

Tyyliin "Ihana Hellu!"

"Tosi nätti kuva! 😍"

Jne.

Vierailija
13/16 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi kuvista, jos niiden lataaja arvostelee muita rumemmiksi, lihavammiksi tai vanhemmiksi. Kivojen ihmisten kuvista tulee hyvä mieli ja niistä kyllä tykkää. Kusipäiden kuvat jäävät ilman tykkäyksiä, eikä tämä muutu silareilla tai tekoripsillä.

Vierailija
14/16 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä välitä. Miun kuvistain ei tykkee es perreenjäsenet tai lähimmät kaverit.

Vierailija
15/16 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa miehet tykkää läskeistä. Mitä kinkumpi, sitä herkumpi.

Vierailija
16/16 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseriittoiset ihmiset keräävät tykkäyksiä ja kuolauskommentteja.