Kuvistani ei tykätä :(
Muut saavat satoja tykkäyksiä, ihan sama miltä naama näyttää. Jotkut eivät ole edes nättejä naamasta. Ja vielä jäätäviä läskejäkin rumine lävistyksineen. Tai vanhoja korppuja.
Pitää varmaan hankkia silarit ja naamaan pellin palasia.
Kommentit (16)
Ehkä ilmeesi antaa harhaanjohtavan kuvan luonteestasi. Voit olla bitch rest face syndroomasta kärsivä tietämättäsi. Ihmiset tuomitaan täysin pelkän ilmeen perusteella, ei auta luonne eikä silarit.
Linkkaa kuvasi tänne niin käydään joukolla tykkäämässä!
Onko sulla tärähtäneitä ja huonolaatuisia kuvia? Minä en periaatteesta tykkää sellaisista. En tajua miten jotkut eivät ollenkaan huomaa sellaista, että kuva on yhtä terävä kuin leivänpaahtimella otettu.
Niiden kuvista tykätään, joilla on muutenkin paljon kavereita. Minun kuvista tykkää lähinnä sukulaiset ja muutamat läheisimmät ihmiset.
Onko sinulla paljon kavereita/seuraajia somessa? Jos on 100 seuraajaa ja saa 60 tykkäystä, se on mielestäni jopa parempi saavutus kuin 1000 seuraajaa ja 600 tykkäystä.
1) kuinka usein laitat kuvia? Kuinka monta kerralla? Minä en ainakaan jaksa tykätä niiden ihmisten kuvista, jotka laittavat useamman kuvan kerralla (poislukien instagram, jos niitä ei laiteta erillisinä päivityksinä), tai jotka laittavat kuvan joka ikinen päivä
2) ovatko kuvasi laadukkaita? Ei mitään studiokuvia tarvitse olla, mutta ei myöskään saisi olla mitään tärähtäneitä/huonolaatuisia
3) ovatko kuvasi mielenkiintoisia? En ainakaan itse jaksa tykätä joka päivä tai edes joka viikko samanlaisesta selfiestä ilman tekstiä/tylsällä tekstillä. Vaihtelua kuviin!
Tiivistettynä: laadukkaita, vaihtelevia kuvia yksi/pari kerrallaan, ei joka päivä. Jos nämä kriteerit täyttyvät ja sinulla on seuraajia somessa, niin sitten en kyllä tiedä missä vika 🙈
Aivan samanlaisia kuin monella muullakin.
Paitsi pienet tissit, ei lävistyksiä, erona. Jopa minua lihavammat ja vanhemmat saavat satoja tykkäyksiä ja ryhmä on iso.
AP
Niin ja ei ole sotamaalausta eikä feikkiripsiä.
AP
Harvoin mitään edes postailen ylipäätänsä.
AP
No mitä väliä?
Itse olen huomannut, että susirumat saa eniten tykkäyksiä ja myös kehuja kommenteissa. Ajattelen, että tsemppimielessä, eikä se ole multa pois.
Tyyliin "Ihana Hellu!"
"Tosi nätti kuva! 😍"
Jne.
En tykkäisi kuvista, jos niiden lataaja arvostelee muita rumemmiksi, lihavammiksi tai vanhemmiksi. Kivojen ihmisten kuvista tulee hyvä mieli ja niistä kyllä tykkää. Kusipäiden kuvat jäävät ilman tykkäyksiä, eikä tämä muutu silareilla tai tekoripsillä.
Elä välitä. Miun kuvistain ei tykkee es perreenjäsenet tai lähimmät kaverit.
Todellisuudessa miehet tykkää läskeistä. Mitä kinkumpi, sitä herkumpi.
Itseriittoiset ihmiset keräävät tykkäyksiä ja kuolauskommentteja.
Hyvä idea, laita samanlaiset, kuin sillä Jyväskylän bimbolla!
Saat varmasti tykkäjiä.