Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten yleensä aloitatte keskustelun Tinderissä?

Vierailija
04.06.2018 |

Auttakaa, olen huono tämmöisissä mutta pakko keksiä jotain sillä miehet eivät aloita kanssani keskustelua :(

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sinä vätys et osaa turpaasi avata oikealla hetkellä niin ajattelin kysyä, jotta kelpaisiko kahvitteluhetki ensi viikolla?

Vierailija
62/67 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kokeillut vähän kaikenlaista. Pelkkä moi, tai sen lisäksi mitä kuuluu, olen kommentoinut jotain asiaa miehen tekstissä tai kuvissa (useimmiten niissä ei kyllä hirveästi kommentoitavaa ole) ja sitten olen laittanut jonkun gifin, jossa on tervehdys. Outoa kyllä tuo viimeinen vaihtoehto on toiminut parhaiten, vaikka sitäkin on netissä paljon kritisoitu. Toki se on sanottava, että vastausprosentti kaiken kaikkiaan on ollut ehkä 10, eikä noista mun aloittamista keskusteluista ole ikinä edetty tapaamiseen...

N35

Ihmettelen tätä samaa! AINA kun olen itse aloittanut keskustelun, se ei ole johtanut tapaamiseen. Joko mies ei vastaa mitään, tai sitten vastaa parilla sanalla ja antaa kuvan ettei ole kiinnostunut kirjoittelemaan kanssani -> poistan matchin. Ap

AV:n mukaan tämä johtuu siitä, että naiset laittaa aloituksia vaan miehille, jotka on huippuhyvännäköisiä ja saavat siis viestejä paljon hemaisevammiltakin naisilta. Omalla kohdallani en kyllä tähän usko, koska en todellakaan edes mätsää minkään miesmallien kanssa.

Mitä olen av:ta lukenut olen saanut käsityksen että tavallisen miehen käsitys itsestään "markkinoilla" on todellisuutta korkeammalla ja luulevat että heille kuuluu se missi. Tästä syystä varmaan tavallinen nainen ei heiltä vastausta saa.

Jotku ne vaan jaksaa tätä jankata..

Kyllä suurinosa laittaa ne tykkäykset ihan tavallisille naisille. Itse kyllä skippaisin muutenkin kaikki "missit" sun muut. Tuskimpa kohtaisi ajatusmaailmat.

M35

Samalla tavallahan jankataan myös sitä, että naiset laittaa tykkäyksiä vain hyvännäköisille miehille ja se, mitä nainen pitää tavismiehenä, on oikeasti myöskin komea, ei lähelläkään tavista.

N35

Onhan tässäkin ketjussakin jokunen nainen jopa myöntänytkin, että vain komeimmat saa sydäntä. Ihan ymmärrettävää sinänsä kun miehiä on naisiin nähden moninkertainen määrä tarjolla. Suhde on varmaan 1:10. Naisilla on selkeästi "ostajan" markkinat.

Siinä vaan äkkiä käy näin, että rumat miehet jää ilman mätsejä ja se on ihan sama mitä profiilissa lukee.

M35

Miksi ihmeessä kukaan antaisi sydäntä sellaiselle jota ei pidä komeana? No jos osaa kirjoittaa hyvän profiilin. Ei silläkään se ruma kyllä sydäntä saa.

Hyvä, että löytyy rehellisiä naisia. Täällä kun aina välissä väitetään, että profiili olisi se merkitsevä. Itse olen ollut koko ajan sitä mieltä, että tinderissä ratkaisee ulkonäkö, koska olen kokeillut vaikka minkälaista profiilitekstiä huonolla menestyksellä.

Onko joku väittänyt että antaa sydämiä sellaisille joita pitää itse rumina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu Tinderissä noin viikon ja masentaa jo. Mätsejä tullut jonkin verran, mutta heti kun luulet tavanneesi mukavan miehen, sen mielenkiinto lopahtaa.

N24

Vierailija
64/67 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ollu Tinderissä noin viikon ja masentaa jo. Mätsejä tullut jonkin verran, mutta heti kun luulet tavanneesi mukavan miehen, sen mielenkiinto lopahtaa.

N24

Onko sinulla lapsi(a) jotka tuot esille vasta keskutellessa?

Vierailija
65/67 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Ei ole. Eikä ole tulossa pitkään aikaan jos ollenkaan. Luulen, että miehet vaan löytää paremman näköisen naisen.

Vierailija
66/67 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin eräästä asusteesta, mikä näkyi kuvassa. Että oliko se sama kuin itsellä. Olihan se, ja nyt meillä tuli viisi vuotta täyteen. :) 

Vierailija
67/67 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Ei ole. Eikä ole tulossa pitkään aikaan jos ollenkaan. Luulen, että miehet vaan löytää paremman näköisen naisen.

Se oli minunkin ensimmäinen arvaus, mutta piti tarkistaa. 

Tuolla tavalla se oma taso löytyy, kokeilemalla. Seuraava tyypillinen vaihe on, että ihmettelet miksi miehestä ei kuulu seksin jälkeen, tai miksi sitä ei kiinnosta muu kuin seksi. Mutta ei sinullle tietenkään välttämättä käy niin.