Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LA helmikuu 2019

04.06.2018 |

Tarkoitettu kaikille joilla vauvan laskettu aika on helmikuussa 2019. ❤️

Kommentit (23)

21/23 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tänään eka neuvola.

Oli mahdollisuus kuunnella sydänääniä, ja vaikka th varoitteli että tässä vaiheessa 9+0 ne kuuluu vähän jouluna ja juhannuksena, niin hyvin kuului! Onneksi, saa vähän mielenrauhaa,huh.

Saatiin lappu joka on täytettävä seuraavaa käyntiä varten: kysellään parisuhteesta ja omasta lapsuudesta jne. Tiedän, että meidän ja lapsen parasta he vain ajattelevat, mutta mä oikeesti pelkään että repeilen siellä nauramaan kun ne käy samoja asioita läpi kuin mitä itse käyn töissä läpi ihmisten kanssa joilla on vanhemmuus ja lapsuus täysin hukassa.

22/23 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut kuukaudet tuntuvat olevan vilkkaampia kuin tämä helmikuu. :D Tarkoittaakohan että saa sitten synnyttääkin rauhassa ja valita perhehuoneen ym... 

Meillä menossa 15. viikko ja niskapoimu-ultrassa jo käyty. Verikokeen seulatuloksia vielä odotellaan, mutta ainakin ultrassa kaikki oli hienosti. Laskettu aika siirtyi ultrassa vajaan viikon lähemmäs, eli sinne helmikuun puolen välin paikkeille odotellaan nyt syntyväksi. Pahoinvointini alkoi onneksi hellittää tuossa muutama viikko sitten, joskaan se ei ole ihan kokonaan lähtenyt vieläkään. Tai oikeastaan pahoinvointia ei ole, sellaista jatkuvaa siis, mutta yhtäkkisesti edelleen useamman kerran päivässä saattaa tulla yökkimistä. Toivon senkin menevän ohi jossain vaiheessa... Väsymyksestä olen onneksi aikalailla päässyt. 

Mitä muille helmikuun odottajille kuuluu?? 

Muoks: Joko tunnette liikkeitä? Millä viikoilla tunsitte ensimmäiset liikkeet? En yhtään kykene muistamaan missä vaiheessa tunsin edellisessä raskaudessani ensimmäiset liikkeet, mutta ultrassa vauva jo liikkui niin kovasti että oikein ihmetyttää kun ei vielä tunnu mitään...