Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoli lautasellista salaattia -koska alkaa vaikuttaa?

Vierailija
04.06.2018 |

Makeaa kun olen syönyt, sitä ei ole mennyt tolkuttomasti eli esim. suklaata kolme palaa kerralla tai 10 irtokarkkia. Ylipainoa minulla on noin 10 kg, joka on kertynyt monien vuosien kuluessa.

Ap

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makeaa kun olen syönyt, sitä ei ole mennyt tolkuttomasti eli esim. suklaata kolme palaa kerralla tai 10 irtokarkkia. Ylipainoa minulla on noin 10 kg, joka on kertynyt monien vuosien kuluessa.

Ap

Ahaa, tämä  näköjään tuhoaa jo tehdyn aloituksen, kun siihen yrittää itse tehdä lisäystä. Sitä minä vaan, että kun on kaksi viikkoa vetänyt vihanneksia ja vähentänyt karkinsyöntiä, light-limujen juomista, leivän syöntiä ym. niin koskahan se mahtaa näkyä vai  näkyykö koskaan ikinä missään.

Vierailija
2/7 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy jos ei liiku. Ei ne läskit itsestään sula.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ahaa, tämä  näköjään tuhoaa jo tehdyn aloituksen, kun siihen yrittää itse tehdä lisäystä. Sitä minä vaan, että kun on kaksi viikkoa vetänyt vihanneksia ja vähentänyt karkinsyöntiä, light-limujen juomista, leivän syöntiä ym. niin koskahan se mahtaa näkyä vai  näkyykö koskaan ikinä missään.

Pitäisi alkaa näkyä jo muutamassa päivässä. Oletko varma, ettet ole korvannut syntynyttä kalorivajetta muulla ruoalla?

Vierailija
4/7 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi alkaa näkyä jo muutamassa päivässä. Oletko varma, ettet ole korvannut syntynyttä kalorivajetta muulla ruoalla?

En mielestäni ole korvannut. Minulle on kyllä kehittynyt aika paha ummetus, joten ehkä suolisto on ihan täynnä. Kurja olokin on tuon ummetuksen takia. En oikein tajua tätäkään, että aina toitotetaan vihannesten syönnin vähentävän ummetusta, mutta ei minulla kyllä. Minulla ruisleipä on varmaan ollut se, joka pitää ummetuksen loitolla ja nyt kun olen syönyt entisten 4-5 palan sijasta vain 3 leipää päivässä, se ehkä näkyy näin. Muuta syytä ummetukselle en keksi.

Vierailija
5/7 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tuohon "aika paha ummetus", vaikka se on oikeasti aivan järkky ummetus :o

Ap

Vierailija
6/7 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokonais-kalorinsaanti on vähentynyt niin kyllähän se alkaa jossain vaiheessa vaikuttaa. Mutta varsinkin naisella, jolla hormonitoiminta vaikuttaa voimakkaasti nestetasapainoon, voi mennä kuukauden-pari ennen kuin esim. kilon painonlaskua edes huomaa, kun nestevaihtelut voi peittää jopa useamman kilon painonlaskun. Joillain myös esim. nämä hellesäät turvottaa, ja niin vaaka voi näyttää että olisi esim. lihonut kilon vaikka oikeasti olisi laihtunut kilon - mutta kun on nesteturvotusta pari kiloa.

Vierailija
7/7 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille. Vettä voisin kyllä juoda enemmän, jos se saisi jotain vähän liikkeelle. Minulle tulee paha olo, jos juon vähänkään enemmän vettä, mutta tarttisi varmaan muistaa ottaa pieniä kulauksia ihan koko ajan, niin vesi ei jäisi tuohon mahalaukkuun lillumaan. 

Liikuntaa saan hyötyliikuntana joka päivä, koiran kanssa lenkit + auttottoman ihmisen reippaat kävelypyrähdykset (kävelen tosi lujaa) monta kertaa päivässä. Kuntosalille en suostu menemään ja jumppiin on tunnin matka suuntaansa. 

Kyllä tämä terveellinen elämä on vaikeaa, ei voi muuta sanoa :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä