Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LA helmikuu 2019

04.06.2018 |

Tarkoitettu kaikille joilla vauvan laskettu aika on helmikuussa 2019. ❤️

Kommentit (23)

1/23 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussa tuli la 2.6. ♥️

Vierailija
2/23 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.

Ajattelinpa kirjoittaa tänne pitkästä aikaa. Viimeksi on tullut kirjoiteltua ensikoissa vuonna 2006 sen jälkeen useita epäonnisia raskauskauksia. Kohdunulkoisten takia oikea munotorvi poistettu ja vasenkin on kärsinyt kun siellä ollut kohdunulkoinen abortoitui vatsaonteloon.

No ilmeisesti johdin on jotenkin toipunut kun nyt olen raskaana 5+3 mennään ultran mukaan (kierrosta ei ole hajuakaan). Edellinen raskaus päättyi keskenmenoon kesällä 2016, eli 2-vuotta meni että tärppäsi uudestaan. Toivottavasti tämä raskaus jatkuu ja saamme mieheni kanssa yhteisen lapsen m minullahan ei näitä otollisia vuosia enää paljoa ole jäljellä ja kun se raskautuminen yhdellä huonolla johtimella ei ole helppoa.

Ultrassa kun kävin (pitää käydä viikon sisällä kun on kotona testannut plussan niiden Kohdunulkoisten takia) ultrassa ei näkynyt kuin ns, raskaupussi tai joku neste ontelo ja hcg oli 1483, viikkoja sen ontelon mukaan 5+1 silloin, ja nyt sen 5+3. Toivon että pysyisi kyydissä tällä kertaa.

Ullmaij rv 5+3 (ainakin vielä toistaiseksi)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/23 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussa tuli tänään. On 1vuotias ennestään. Vähän sekavat fiilikset vielä.

4/23 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille! Meikä vaihtoi tammikuisista helmikuisiin, koska kävin tänään varhaisraskauden uä:ssä ja la tarkentui 7.2. ja sydän sykki hirveesti❤️ Viikkoja tällä hetkellä 6+4. Eka raskaus kyseessä ja kaikki uutta ja ihmeellistä! Tsemppiä odotukseen! ❤️

5/23 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa. Siirryin tuolta vauvakuumeen puolelta tänne, plussasin viikko sitten.

Vähän tämä hirtehisellä huumorilla naurattaa, kun ensin odottaa kuin kuuta nousevaa että on raskaana (eli että plussaa) ja sitten odottaa kuin kuuta nousevaa että on raskaanaraskaana (eli että ei tuu km, ole kohdunulkoinen tai tuulimuna.

Vaikka sitä ainakin omasta mielestään suhtautuu järkevästi, ja tiedostaa että mikään ei vielä oo varmaa, niin tämä epävarmuus kyllä luonnollisesti kalvaa.

Nyt viidennen viikon alku, ekaan neuvolaan vielä lähes viisi viikkoa ja ekaan ultraan tietty vielä enempi. Kauheeta odottaa että onko sitä oikeesti raskaana.

6/23 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein juuri plussan ja la olisi helmikuun loppupuolella. Ja nyt jo päässä pyörii miten saan kaikki asiat järjestyy, miten mahtuu lasten vaatteet ja mihin kukakin menee nukkumaan. Autokin pitää ostaa, jos meinataan koko perhe liikkua yhdessä. Niistä tulee vähän apua olo, muuten luotan että tämä kaikki oli tarkoitettu!

7/23 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä liityn myös joukkoon, la helmikuun lopulla täälläkin :)

Plussatesti tehty tänä aamuna. Pienoinen yllätys oli, kuukautiset 10 päivää myöhässä, mitään muuta oiretta ei ole. Kaksi testiä tehty aikaisemmin, toinen kuukautisten oletettuna alkamispäivänä ja toinen 5 päivää sitten. Molemmat selvää negaa. En edes uskonut raskauden mahdollisuuteen, sillä miehen työkuvioista johtuen viime kuussa on harrastettu seksiä kerran. Siis tasan yhden ainoan kerran :D Sitä ennen oli monia kiertoja joissa laskettiin päiviä ja yritettiin ajoittaa yhdyntöjä oikein, ilman tulosta. Tämän kierron olin jo päättänyt unohtaa, ja varannut tulevalle viikonlopulle festariliput tyttökavereiden kanssa. Kieroa on tämä universumin huumori :D Olotila on vielä muutenkin jokseenkin sekava. On varmaan mentävä vielä ostamaan lisää testejä että voi varmistua asiasta.

Ensimmäistä siis odotan, ikää mulla 29 (ehdin täyttää 30 ennen lapsen syntymää).

8/23 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitu: vähän sama homma noiden suunniteltujen menojen suhteen. Kun ei ottanut tärpätäkseen niin aattelin että en ole suunnittelematta menoja kesälomalle, vaan elän normaalisti.

Nyt mulla ois kesäloman aluksi yhdeksän päivän aikana festariduunit ja Puolan matka. Festariduunia edeltää töissä viikon tunnit tehtynä kolmeen vuorokauteen, että ehdin sinne festareille.

Nyt pohdinkin, että kehtaisko perua ne festarityöt, koska aamusta iltaan on paha olo, ja ihan sama kuinka paljon nukkuu, niin vaan väsyttää.

9/23 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys täälläkin päällä ja nyt kun vielä pitäisi jaksaa sitä sun tätä. Opiskelujakin taas otin harteilleni, kaiken maailman projektien päälle. Keskellä päivää iskee kamalat väsymys aallot.

Mutta onneksi ei taas kamalaa oksennan 24/7 mitä oli esikoista odotellessa.. Useamman lapsen äitinä ei vain mahdollisuuksia ole viettää aikaa pönttöön kurkkien....siis pidän peukkuja että pahaolo pysyy nyt kurissa ja nuhteessa.

Vierailija
10/23 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn seuraan. :)

Pakko saada hehkuttaa jossain, kun lähipiiri ei vielä tiedä. Laskettu aika on helmikuun loppupuolella. Tänään olin varhaisultrassa ja siellä pieni sydän sykki ja kaikki vaikuttaisi sujuvan hyvin! 

Ainoana miinuksena jäätävä raskauspahoinvointi! Ensimmäisestäkin oli, mutta ei ihan näin pahaa... Eikä ole mitään aamupahoinvointia vaan ihan jatkuvaa. Töistä olen nyt ollut saikulla viikon, ja toisen viikon gyne kirjoitti tänään jatkoa. Toivottavasti ei menisi kuitenkaan ihan seuraavat 6 viikkoa oksennellessa...

Minulla ikää 28 vuotta, ja toista lasta siis perheeseen odotetaan. :) 

11/23 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissulivei!

Meillä oli maanantaina eka neuvola ja vaikka kerroin siellä terkkarille, että kävin yksityisellä varhaisraskauden uä:ssä jonka mukaan la 7.2. niin terkka sano et pitäydytään siinä mikä alunperin annettua la:ksi eli 26.1. Tää oli musta kyllä outoa, mutta tuleepahan la sitten kyllä muuttumaan NT-uä:ssä, joka on muutaman viikon päästä. En vaan nyt sit tiedä kumman mukaan pitäis ite laskea noi rv:t. Torstaina kävin antamassa neljä putkiloa verta ja pissanäytteen, kun osallistutaan sikiöseulontoihin. Tuloksia odotellessa.. Raskausoireista mulla ei ole juurikaan ollut muuta kuin rintojen arkuutta ja väsymystä aika ajoin. Silloin tällöin joskus etovaa oloa, mutta yllättävän vähällä olen päässyt ja välillä sitä miettii et onko vauvalla kaikki hyvin. Mutta ehkä pitäisi olla vaan tyytyväinen, kun oireita niin vähän. :D

12/23 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun odotus päättyi 6.7 keskenmenoon. Päässä vain ajatus siitä että minun piti, kuuluisaada vauva helmikuussa!

Vierailija
13/23 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettu aika 11.02. eli nyt viikot 9+1 ja viides lapsi tulossa 💓 Kuopus on nyt seitsemän ja välissä siis jokunen vuosi. Pari vuotta sitten oli kolme keskenmenoa peräkkäin, joten tämä vauva tuntuu nyt ihmeeltä ja toivon mukaan kasvaisi ja pysyisi masussa... Kaksi kertaa on ultrattu ja kaikki on näyttänyt tähän mennessä hyvältä ❤️

Pahoinvointi on ollut kauheaa jo usean viikon ajan 😣 Toivon että helpotus tulisi pian ja alkaisi laantumaan..

14/23 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsiikö muut kovasta pahoinvoinnista?

Vierailija
15/23 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ViidesVauva kirjoitti:

Kärsiikö muut kovasta pahoinvoinnista?

Minä olen ollut saikulla jo melkein pari viikkoa pahoinvoinnin takia, eikä oikeastaan helpotusta vielä näy... Viikkoja 7+5. 

16/23 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa.. 😔 Tää on ihan kauheeta 😣 Itselläni sikäli hyvä tilanne, että olen muutenkin kotona eikä tarvi lisäksi stressata töistä, mutta pahoinvointia on ollut ihan hedelmöittymisestä eli toukokuusta asti.. nyt viikolla 10 menossa.. Toivon niin kovasti että tää jäis tähän ekalle kolmannekselle!! Voimia! ❤️

17/23 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tein facebookiin ryhmän nimeltään helmikuun helmet 2019 käykääpä ihmeessä liittymässä siihen.

krista kaarelainen

Vierailija
18/23 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkumyy22 kirjoitti:

Hei tein facebookiin ryhmän nimeltään helmikuun helmet 2019 käykääpä ihmeessä liittymässä siihen.

Mielelläni kyllä liittyisin mutta ihan vielä en julkiseen ryhmään viitsi liittyä, raskaudesta kun ei tiedä kun ihan muutama ihminen lähipiiristä. Myöhemmin ehkä sitten. 

19/23 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama, mielellään sitä liittyisi, mutta ei viitsi fb:ssä vielä "kuuluttaa".

20/23 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan!

Tänään oli eka ultra ja kaikki oli hyvin. 😊 La tarkentui 1.2. joten jännitetään syntyykö tammi- vai helmikuun puolella. Viikkoja nyt siis 12+3, joten voiton puolella ollaan. Rakenneultra on syyskuun puolessa välissä ja sit saadaan tietää kumpi tulee. Kovasti hän jo liikkui. 😍