Mitä tarkoittaa jos mies hakee ilmoituksessa "naisellista vanhan ajan naista"
Kuitenkin ikähaitari 25-35v ja mies itse 35-vuotias. Kun ei ole tarkemmin eritelty niin mitä te olettaisitte tuon tarkoittavan?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä on aina hupaisia. Hakevat "naisellista vanhanaikaista naista" (=ilman omaa tahtoa oleva kotitalouskone, joka tyydyttää miehen kaikki tarpeet), mutta eivät taatusti ole valmiita olemaan vanhanaikaisia herrasmiehiä, jotka kunnioittaa naista ja elättävät naisen ja lapset omalla palkallaan. Se toinen puoli asiasta aina kummasti unohtuu näiltä entisiin aikoihin haikailijoilta. Takuuvarmasti tämäkään kyseinen sankari ei kuitenkaan ihan niin vanhanaikaista naista halua ;DDD
Kunnioitus on ansaittava.
Sama pätee molemmin puolin. Itse en kunnioita vätyksiä, jotka odottavat että toisen on lähtökohtaisesti sukupuolensa perusteella palveltava heitä.
Kotipiikaa ja talouskonetta kaikille kotitöille,
ja jolle mies on perheen pää. Mutta toki koska nykyaika jne. Niin naisen on kuitenkin käytävä töissä siinä missä mies, jotta saa puolet menoista maksettua - ne eivät kuulu nykyajan perheen päälle, vaikka naisen pitää olla stereotyyppinen vanhan ajan nainen.😂
Saattaisin jättää ko. kaverin väliin, suosittelen muillekin 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen mies haluaa jätkämäisen naisen? Bi-curious?
Mieltymykset sinänsä on eri asia kuin ennakkoseulonta.
Jos nainen haluaa itseään pitemmän, lihaksikkaan ja urheilullisen miehen, miksi sitä ei saisi seuranhakuilmoituksessaan kertoa? Sama oikeus tietysti myös miehellä.
Nainen voi halua ulkonäön sijasta miestä, joka huolehtii perheestään, maksaa perheen menot, pistää pereheen parhaan aina etusijalle omiin mielihaluihin verrattuna ja joka on ehdottoman luotettava ja uskollinen. Naisen ei tarvitse koskaan pelätä, että mies on humalassa tai lähtee kavereiden kanssa reissuun, kun nainen on sairas eikä kykene huolehtimaan lapsista.
Saat toimia miehesi palvelijattarena ja seksileluna. Saat myös pitää päivätyösi, jotta sinulla on varaa maksaa puolet yhteisistä kuluista. Kotityöt kuuluvat silti sinulle, koska mies tienaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä on aina hupaisia. Hakevat "naisellista vanhanaikaista naista" (=ilman omaa tahtoa oleva kotitalouskone, joka tyydyttää miehen kaikki tarpeet), mutta eivät taatusti ole valmiita olemaan vanhanaikaisia herrasmiehiä, jotka kunnioittaa naista ja elättävät naisen ja lapset omalla palkallaan. Se toinen puoli asiasta aina kummasti unohtuu näiltä entisiin aikoihin haikailijoilta. Takuuvarmasti tämäkään kyseinen sankari ei kuitenkaan ihan niin vanhanaikaista naista halua ;DDD
Myös miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen haluaa itseään pitemmän, lihaksikkaan ja urheilullisen miehen, miksi sitä ei saisi seuranhakuilmoituksessaan kertoa? Sama oikeus tietysti myös miehellä.
Kyllä tuo minulle kertoo jotain ei-niin-imartelevaa siitä naisesta, joka tuollaista hakee.
- naisen, joka tottelee miestä kuuliaisesti
- siivoaa ja pyykkää mukisematta, noukkii hymyillen sukat ja kalsarit lattialta pesuun.
- tekee ruoan, hoitaa lapset yksin
- ei ole moksiskaan jos vähän tulee nyrkkiä naamaan
- myötäilee miestä joka asiassa, ei sano mitään vastaan. Ei omaa omia mielipiteitä.
- kestää mitä tahansa kohtelua, ei puolustaudu. On aina ystävällinen ja lempeä
ja mikä parasta:
- ei käy töissä. LOMPAKKOLOINEN! POLTTAKAA TUO FEMINAZI ROVIOLLA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama pätee molemmin puolin. Itse en kunnioita vätyksiä, jotka odottavat että toisen on lähtökohtaisesti sukupuolensa perusteella palveltava heitä.
Herrasmies kuuntelee naisen tarpeita ja on valmis tekemään kaikkensa, jotta hänen naisensa on tyytyväinen. Käytännössä tämä tarkoittaa passaamista ja rahan antamista. Vaikka paapoisitkin naistasi kuin toisena päivätyönäsi, älä silti kuvittele että saisit samanlaista kohtelua takaisin, itsenäinen nainen ei passaa, koska se on alentavaa ja loukkaa naisen arvoa.
Vanhan ajan kotiorja tietenkin sillä erotuksella, että nainen maksaa omat laskunsa ja menonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmislajin koiras on yleensä naarasta pidempi. Itselleni se ei ole ykköskriteereitä. Voi myös olla itse lihaksikas ja urheilullinen jolloin hakee samanlaistan. Tietysti voi kertoa ilmoituksessa mitä lystää eikä kukaan sitä ole kieltämässäkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei puhu kovaan ääneen, ei ole epäkohtelias, ei kiroile, ei piere julkisesti, ei puhu sopimattomia, ei ole aggressiivinen, jne...Eikä käytä sellaisia vaatteita, kuin miehet käyttää.
Juurikin näin. Suomesta ei kyllä löydy. kannattaa yrittää lahden toiselta puolen.
Olisi mielenkiintoista tietää paljonko mies on saanut osumia. Av-mammat ei tykkää hänestä, aivan oikein, mutta ei tykkää todennäköisesti moni muukaan. Mutta saapihan sitä yrittää.
Kokkaa, siivoaa ja kiikuttaa armaalle sohvaperunalleen olutta . Ei kiitos!
Perus hoitaa kodin, lapset, ruuanlaiton ym. Mun mielestä siinä ei oo mitään väärää, sehän on hyvä että kertoo heti millaista kumppania hakee. Jos ura/työ on tärkeyslistan kärjessä kannattaa siis jättää väliin.
Itse voisin suostua jos olisi oikeasti oikea perinteinen, vanhanaikaisen naisen malli. Mies toisi kotiin rahat ja nainen huolehtisi kaikesta kotiin liittyvästä ja taloudesta. Huolehtisin kaikesta taloudesta, mihin rahat laitetaan, ketä palvelijoita palkataan. Ketä näemme ensi sunnuntaina, mihin teatteriesitykseen menemme mikäkin päivä, kuinka koti sisustetaan. Miehen pomon kanssa illallinen ensi viikolla, tätä ruokaa tarjolla ja tätä viihdykettä, pistäpä mies tämä puku päällesi...
Halukkaita? Ei ilmeisesti, miehet eivät halua perinteistä vaimoa, vaan palvelijan itselleen.
Passaa ja pukeutuu hameisiin. Mies varmaankin haluaa naisen joka leipoo ja laittaa ruokaa. Mies voi myös olla ns. vaikea tapaus, joka haluaa jyrätä naisen mielipiteet kaikissa tai omata jotain outoja näkemyksiä. Saattaa ehkä odottaa, että nainen jää kotiin tai jotain vastaavaa. Ei ole automaattisesti negatiivinen ilmaisu kaikissa tapauksissa, mutta olisin vähän varuillani. Kyseessä voi olla ihan asiallinenkin mies, joka suostuu pesemään vaatteensa ja tiskaamaan tiskit. Kyllähän suuri osa miehistä varmaan haluaa sellaisen naisellisen näköisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
En koe olevani "herrasmies" habitukseltani (en käytä pukuja, solmioita, nahkakenkiä, tms.), mutta itselläni on tällainen parisuhde, ja todellakin elätän puolisoni ja lapseni 100% omilla tienesteilläni. Se on minulle itsestäänselvyys. Jos puoliso jostain rahaa saa (ei käy töissä), niin hän saa käyttää ne täysin itseensä. Hän hoitaa kodin sisätyöt (siivous, ruoanlaitto, tiskit), minä hoidan ulkotyöt (ruohonleikkuu, lumityöt, remontit, autohommat) ja maksan kaikki laskut (myös puolisoni puhelinlaskun). Vien hänet lähes viikottain ulos syömään ja/tai elokuviin, tai vähintäänkin käymme vähän fiinimmin kahvilla, ja totta kai minä maksan kaiken. Makuuhuoneessa palvelemme toki toisiamme, mutta minulla on paljon vahvempi libido, joten minun ehdoillani mennään siinä, miten usein ja millä tavalla toiminta tapahtuu. En ole kuitenkaan itsekäs, vaan hoidan hänetkin aina maaliin asti, mikäli hän on sitä vailla (kaikilla kerroilla ei ole, ja se on molemmille ok). Lisäksi hieron hänen hartioitaan, selkäänsä ja jalkojaan aina kun hän pyytää, sillä eihän hänkään kiellä minulta mitään, kun tarve "yllättää". Ja puolisolle jää myös paljon vapaa-aikaa, jonka hän voi täyttää lempiharrastuksillaan. Se on hänen "palkkansa", mistä hän kovasti nauttiikin, koska ei ole lainkaan uraihmisiä.
Täytyy sanoa, että en kyllä itsekään tajua miehiä, jotka kuvittelevat saavansa kaikki perinteisen parisuhteen edut antamatta mitään vastineeksi. Jos haluat olla perheesi pää, kannat myös päävastuun perheestä ja sen hyvinvoinnista. Näin se on ollut ennenkin, ainakin kunnon miehillä.
Ja korostan nyt vielä, etten ole käännyttämässä tai pakottamassa ketään tähän elämäntapaan. Se sopii minulle ja puolisolleni, muut tekevät ihan omat valintansa.
Piikaa ja palvelijaa itselleen. Kiertäisin kaukaa..