Miten reagoit kun kassa ei tervehdi?
Kommentit (69)
Jotkut on tökeröjä käytökseltään, mutta eihän se meidän häpeä ole. Pääasia että itse tervehtii ja on kohtelias. Ei tässä elämässä oikein poliisinakaan voi olla jos ei ole poliisi. Kukin on vastuussa omista tavoistaan.
Joskus kajautan itse kovalla äänellä "PÄIVÄÄ!". En ole tavannut ketään joka tähän ei vastaisi 😄
Miksi ihmeessä minua kiinnostaisi, tervehtiikö myyjä vai ei? Olen siellä kaupassa ostamassa haluamiani tuotteita, en iskemässä myyjiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä minua kiinnostaisi, tervehtiikö myyjä vai ei? Olen siellä kaupassa ostamassa haluamiani tuotteita, en iskemässä myyjiä.
Onko tervehtiminen sinusta sama kuin iskeminen? Huh huh…
Heille joiden miehiä on tervehditty, mutta ei heitä itseään: olisiko syy katsekontaktissa? Jos vaimot kattelee muualle, ei katsekontaktia saa.
Vierailija kirjoitti:
En oikeasti kiinnitä asiaan hirveästi huomiota. Vastaan tervehdykseen ja saatan sanoa sen itsekin ensimmäisenä, mutta jos olen ajatuksissani en välttämättä huomaa tervehtimistä tai sen puutetta kassalla.
Arvostan työtä mutten näe tarpeelliseksi sitä kummemmin osoittaa. Jos ei tervehdi tai tervehtii ei haittaa kassasuoritusta.
Tervehdin itse mutta ajattelin että onpa tolloa porukkaa moni nykynuorisosta. Vain nuoret myyjät jättävät heipat sanomatta. Omassa lähikaupassa niitä on useampia.
Riisun itseni alasti ja alan juosta ympäri kauppaa huutaen erilaisia tervehdyksiä.
Asiakas-asiakaspalvelijasuhde on niin kuormitettu tuollaisilla nipotuksilla ja kontrollilla. Mammojen mielikuva on kai joku niiaileva piika. Pitäs riittää että tekee mitä pitää tehä. Myyjistä onkin pulaa.
Oletan että en vaan kuullut, ja tervehdin itse joka tapauksessa.