Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoit kun kassa ei tervehdi?

Vierailija
04.06.2018 |

Siis?

Miten reagoit kun kassa ei tervehdi?

Vaihtoehdot

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan taas yksi niistä tavattoman typeristä aloituksista.

Minäkin keksin;

Mitä teet kun aloittaja avaa uuden tyhmän ketjun?

a) et välitä mitään

b) haukut sen pystyyn

c) ostat uuden donitsin

Vierailija
42/69 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kassat aina tervehtivät. Koska olen mies?

Sä olet miehinen mies.

Tarkoitus ei ollut provosoida, mutta kyllähän se tiedetään miten naiset toisiinsa suhtautuu. Olen jossain määrin feminiininenkin mies, mutta silti tervehdys tulee aina hymyn kera. Tämä on miesten maailma näin se on..

No minä en ainakaan alapeukuta sinua. Kun olen miehen kanssa kaupassa niin kolme kertaa kymmenestä kassa tervehtii vain miestä, vaikka minä menisin maksupäätteelle ensin ja lompakkokin ojossa. Kyllä minulle sentään summa silloinkin mutistaan muualle tuijottaen, mutta tervehdystä en saa vaikka kuinka ystävällisesti hymyilen.

Vanhemmat kassat huomioivat molemmat meistä. Mutta odottaisin että edes maksajaa tervehditään, vaikka rytmitykseen ei kaksi tervehdystä sopisikaan.

Miestä tervehditään myös hyllyjen välissä, pakkaavat naistyöntekijät , mutta minä olen aina käytävillä pelkkää ilmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdan samantien, minulla on elämässä aika paljon muutakin kuin joku yksittäinen ostostapahtuma.

Seiskalehden lukeminen? BB:n seuraaminen?

Vierailija
44/69 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olispa maailman ongelmat näin olemattomia

Vierailija
45/69 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet miehinen mies.

Tarkoitus ei ollut provosoida, mutta kyllähän se tiedetään miten naiset toisiinsa suhtautuu. Olen jossain määrin feminiininenkin mies, mutta silti tervehdys tulee aina hymyn kera. Tämä on miesten maailma näin se on..

No minä en ainakaan alapeukuta sinua. Kun olen miehen kanssa kaupassa niin kolme kertaa kymmenestä kassa tervehtii vain miestä, vaikka minä menisin maksupäätteelle ensin ja lompakkokin ojossa. Kyllä minulle sentään summa silloinkin mutistaan muualle tuijottaen, mutta tervehdystä en saa vaikka kuinka ystävällisesti hymyilen.

Vanhemmat kassat huomioivat molemmat meistä. Mutta odottaisin että edes maksajaa tervehditään, vaikka rytmitykseen ei kaksi tervehdystä sopisikaan.

Miestä tervehditään myös hyllyjen välissä, pakkaavat naistyöntekijät , mutta minä olen aina käytävillä pelkkää ilmaa.

Itse taas jos olen vaimon kanssa ostoksilla, niin katse ja tervehdys hakeutuu poikkeuksetta vaimoon, vaikka olisin missä kohdassa linjaa tahansa. Kieltämättä tulee olo, että sukupuolen perusteella jätetään noteeraamatta. Parin viime vuoden aikana nämä kassat, jotka eivät tervehdi mitenkään tai katso edes päin ovat lisääntyneet merkittävästi. Liekö uudelle sukupolvelle se normaali? Tervehtimättömyys on loukkaavaa, tulee olo, että ei ole asiakkaana tervetullut.

Vierailija
46/69 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kaikki kassat tervehtivät. 

Vierailija
47/69 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikaisemmin kassaextra. Helsinkiläisen kaupan edustalle oli laitettu festari pystyyn ja kauppa kävi. Minut hälytettiin apuun, ketään muuta ei saatu. Olin kokenut extra ja kiertänyt ympäri seutuja ja runsasasiakkaiset joulumyynnitkin olivat tuttuja. Festarit kuitenkin yllätti, asiakkaita oli ihan tuhottomasti, kaikilla oli ostoksena tyyliin pari koffia. Ensimmäistä kertaa elämässäni minulla töissä lähti ääni(struuma). Nyökkäilin kuitenkin hymyillen asiakkaille, en viitsinyt lähteä saikulle ja jättää kauppaa pulaan. Ketään tämä ei festarihumussa haitannut paitsi erästä nyrpeää av-henkistä rouvaa jolle tilanne oli suurinpiirtein maailmanloppu. Hymyilin hälle ja rahastin seuraavat kaljat ja festarit jatkui.

Vierailija
48/69 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus vuodelta 2018, kuka tämän on esiin kaivanut?

Korona-aikana on ihan ok jos ei tervehdi, kun puhuessa pisarat lentää ja/tai maski päällä on raskaampaa hengittää ihan vaan muutenkin.

Vierailija
49/69 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tervehdi takaisin.

Vierailija
50/69 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjaisen että HEI!!!

Vierailija
51/69 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukun tietenkin ryssätrolliksi koska se on nyt muodikasta

Vierailija
52/69 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa hernettä vetää jollei tervehdi. Kerran oli kassalla nuorimies jonka suu ei avautunut kenenkään kohdalla paitsi töksäyttääkseen hinnan. Toisen kerran nuori purkkaa lässyttävä tyttö sai tokaistua mitä sulle? Ja hinta perään. Ajattelin että näillä on jäänyt asiakastyön käyttäytymisopetus ja perustavat väliin.

Vierailija
53/69 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen ollut ilkeyttäni pois lähtiessä yliystävällinen.

”Kiitos paljon! Täällä on aina niin mukavaa asioida. Oikein hyvää päivänjatkoa sinulle!”

Vierailija
54/69 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä sen verran lapsellinen, että vedän herneen nenään ja en kommunikoi enää mitenkään, siis kassan mainitessa summaa, kysymällä etukorttia tms.. 🙈

Vierailija
55/69 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hetkauta minun elämääni suuntaan tai toiseen. Ihmiset keillä tälläiset asiat vaivaavat suhteettoman pajon on mt-ongelmia ja hyvin suppea siviilielämä.

Vierailija
56/69 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdan samantien, minulla on elämässä aika paljon muutakin kuin joku yksittäinen ostostapahtuma.

Silti vastasit ketjuun?

Vierailija
57/69 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan asiasta palautetta kaupan nettisivujen kautta.

Vierailija
58/69 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnitä asiaan huomiota. Elämässäni on suurempiakn ongelmia, joten kaupassa menee ihan autopilotilla .

Vierailija
59/69 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet miehinen mies.

Itse taas jos olen vaimon kanssa ostoksilla, niin katse ja tervehdys hakeutuu poikkeuksetta vaimoon, vaikka olisin missä kohdassa linjaa tahansa. Kieltämättä tulee olo, että sukupuolen perusteella jätetään noteeraamatta. Parin viime vuoden aikana nämä kassat, jotka eivät tervehdi mitenkään tai katso edes päin ovat lisääntyneet merkittävästi. Liekö uudelle sukupolvelle se normaali? Tervehtimättömyys on loukkaavaa, tulee olo, että ei ole asiakkaana tervetullut.

Muuta vaikkapa Espanjaan! Täällä meno on ihan päinvastaista. Perheen miestä tervehditään, mutta vaimoa ei.

Vierailija
60/69 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En reagoi siinä tilanteessa juuri mitenkään, mutta saatan jatkossa vältellä kyseistä kassaa.  Välillä (onneksi suht harvoin) on käynyt niin, että kassa on iloisesti tervehtinyt kaikkia muita asiakkaita, mutta jättänyt minut välistä, vaikka olen itse kohteliaasti tervehtinyt kassaa. Siitä jää kyllä vähän ikävä fiilis enkä ymmärrä, miksi niin tapahtuu, kun omasta mielestäni käytöksessäni tai olemuksessani ei pitäisi olla mitään asiatonta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän