Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monella on edessä villisinkkukesä?

Vierailija
03.06.2018 |

;) kesäkuu alkoi, joten nyt ottamaan ilo irti elämästä ja nauttimaan sinkuudesta
sinkkumies27

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla! Ainoana pienenä haittatekijänä on tuo vaimo, mutta se ei ole este, vaan hidaste!

Vierailija
2/61 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep! t. Ikäneito 47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tympäisee nähdä pariskuntia kun itse on sinkku.

M35

Vierailija
4/61 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku? Kyllä. Villi? Enpä usko. Munaa olen saanut viimeksi helmikuussa. Tinder laulaa monta kertaa päivässä mutta matcheja ei tule. N29

Vierailija
5/61 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihanaa sinkkuilussa on? Sopii ehkä lapsetomille. Mulla lapsia kaksi ja eronnut olen alkuvuonna. Toki vietän kesää mutta mielummin olen fiksusti liikkeellä enkä ryyppää ja pane kaikkea mikä liikkuu. Siitä ei saa kuin pahemman olon. En tunne ketään ketä nauttisi villistä sinkkuilusta. Jos vaikka kesä toisi sen tietyn ihmisen vierelle.

Vierailija
6/61 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkku? Kyllä. Villi? Enpä usko. Munaa olen saanut viimeksi helmikuussa. Tinder laulaa monta kertaa päivässä mutta matcheja ei tule. N29

Mitähän tässä on jäänyt kertomatta...

Vierailija
7/61 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi sinkkukesä? Takuulla! ;)

Minulla on itse asiassa villi sinkkuelämä, kesä-syksy-talvi-kevät... 

EN vaihda!

sinkkunainen aikuinen

Vierailija
8/61 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tässä on jäänyt kertomatta...

Varmaan siitä että mulla on todella nirso miesmaku. Pidän ja sytyn (ja siis annan sydäntä Tinderissä) vain pitkähiuksisille miehille. Näitä ei suomessa kauheasti valitettavasti ole, ja jostain syystä he eivät anna sydäntä minulle.

Vierailija
9/61 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas sinkkukesä alkamassa ja elän villinä ja vapaana. En kuitenkaan vapaan seksin parissa, vaan reissaan itsekseni. Nautin.

Vierailija
10/61 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkukesä kyllä mutta en harrasta irtoseksiä.

Vierailija
11/61 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees villi sinkkukesä, siis kaljaa ja roskaruokaa.

Vierailija
12/61 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkukesä kyllä, ja sinkkuushan on kaikkina vuodenaikoina mukavaa. Mutta villi? Plääh... Pahimmassa tapauksessa joutuu vielä pariutumaan, ei kiitos!

Vierailija
13/61 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä istun ja pelaan koko kesän. En käy suihkussa enkä avaa ovea. kaihtimetkin on kiinni, ettei kukaan kurki sisälle. Tämän villinpää menoa en tiedä.

Vierailija
14/61 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä tympäisee nähdä pariskuntia kun itse on sinkku.

M35

Miksi et tee asialle mitään vaan valitat? Ei kukaan halua pariutua valittavan marttyyrin kanssa

Sinkkumies27

Vierailija
15/61 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naaiset on niiin aivopesty tämään kapitalismin turvin etttävaikka joku huolisiikin niin sitää voi tällaisenaaa herkkänä taiteiilijasieluna vain kuvitellla että mitäöhän siitäkin seuraa. tuntuuu siltä etttä naiset ovaat ikäänkuin koodattujaa robotteja jottka valittsevat kaikeeen p"skan illlusion perusteinn itselleen s"pivaa seuraaa. Siiinähän siitten oppivat mitää on realismi, ennemmin seuraaan mielennkiinnolla sivusta kuinka ihhmiset tuhoavatt itsensä ja toisennsa tämä kaiken keskellllä.

Vierailija
16/61 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villisikakesä...!!!

Vierailija
17/61 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on. Ajattelin riehua mummotunnelissa koko kesän..

Vierailija
18/61 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naaiset on niiin aivopesty tämään kapitalismin turvin etttävaikka joku huolisiikin niin sitää voi tällaisenaaa herkkänä taiteiilijasieluna vain kuvitellla että mitäöhän siitäkin seuraa. tuntuuu siltä etttä naiset ovaat ikäänkuin koodattujaa robotteja jottka valittsevat kaikeeen p"skan illlusion perusteinn itselleen s"pivaa seuraaa. Siiinähän siitten oppivat mitää on realismi, ennemmin seuraaan mielennkiinnolla sivusta kuinka ihhmiset tuhoavatt itsensä ja toisennsa tämä kaiken keskellllä.

Enn olisii oikeasti noin tyly. Ennnemminkin jos oliisi oma firmaa niin ottaisiiin siinä huomioon vahvastiii ihmiseen luontaiset ominaiisudet, verporahoiilamme koulutetuuun yksilön, vapauuden käyttäää luovuutttaan, kooko yhteisöö olisii joukkoälyn ja luuvuudeeen kehto jokaaa löisiii kiinaliseen sekndan alta aikayksikön pirrstaleiksi.

Vierailija
19/61 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enn olisii oikeasti noin tyly. Ennnemminkin jos oliisi oma firmaa niin ottaisiiin siinä huomioon vahvastiii ihmiseen luontaiset ominaiisudet, verporahoiilamme koulutetuuun yksilön, vapauuden käyttäää luovuutttaan, kooko yhteisöö olisii joukkoälyn ja luuvuudeeen kehto jokaaa löisiii kiinaliseen sekndan alta aikayksikön pirrstaleiksi.

Ihhmiset alkaiisi vierooksumaan epäeetttistä toimintaaa ja alkaisivat arrvostamaan suomalaistaa laatua sydämessään.

Vierailija
20/61 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkukesä kyllä. Mutta kaukava villistä.

T.vanha ja lihva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi