Kuinka monella on edessä villisinkkukesä?
;) kesäkuu alkoi, joten nyt ottamaan ilo irti elämästä ja nauttimaan sinkuudesta
sinkkumies27
Kommentit (61)
ENn tiedä milllaista on elääää naisen kansssa. Olen kerrran seurustellut ja sekin oli etäsuhdee. Kaverii otti kamerallla kuvia ja naineen ihastui, mutta tosiiin en olee ainakaaan 15 vuoteeen käynyt kretaakaaan ulkona.
Yksin menee tämäkin kesä, kuten jokainen tähän neljänkympin ikään mennessä on mennyt. Syön makkaraa, juon pari olutta, otan aurinkoa ja luen kirjoja. Hyvin villiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä tympäisee nähdä pariskuntia kun itse on sinkku.
M35
Miksi et tee asialle mitään vaan valitat? Ei kukaan halua pariutua valittavan marttyyrin kanssa
Sinkkumies27
Oisko vinkkejä? Nettideitit ja Tinderi testattu.
M35
Mikä villi sinkkukesä? Olen ollut koko elämäni yksin, ja ikää on 24-vuotta. Minua ei lähestytä missään, olen aina ollut miehille kuin ilmaa. Yksin joudun olemaan ihan aina, ei se tästä muuksi muutu. Irtosuhteita en harrasta ja Tinderin kaltainen pinnallinen paikka ei ole edes mikään vaihtoehto.
Sinkkukesä kyllä muttei villi :D
-mies
Itse vietän varmaan kahdettakymmenettä kertaa kreisibailaavaa pettämiskesää. Irtosuhteita riittää terasseilta ja vaimo luulee että ollaan keilaamassa tai pelaamassa bilistä kaikki illat 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Miksi et tee asialle mitään vaan valitat? Ei kukaan halua pariutua valittavan marttyyrin kanssa
Sinkkumies27
M35
Verkostoituminen. Sukulaisten avulla? Kavereiden kaverit? Lomamatkat kotimaassa ja ulkomailla? Harrastukset? Mahdollisuuksia on vaikka millä mitalla. Ethän piilottele itseäsi vaan pyrit olemaan aktiivinen ja näkyvillä? Miten suhtaudut ja kohtelet naisia?
Sinkkumies27
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihanaa sinkkuilussa on? Sopii ehkä lapsetomille. Mulla lapsia kaksi ja eronnut olen alkuvuonna. Toki vietän kesää mutta mielummin olen fiksusti liikkeellä enkä ryyppää ja pane kaikkea mikä liikkuu. Siitä ei saa kuin pahemman olon. En tunne ketään ketä nauttisi villistä sinkkuilusta. Jos vaikka kesä toisi sen tietyn ihmisen vierelle.
Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa. Jokainen hetki on tehty nautittavaksi ja elättäväksi olit sitten vapaa tai varattu. ;) Villiyden määrittää jokainen itse ja mitä siihen kuuluu. Missään kohtaa en ole kirjoittanut ryyppäämisestä enkä irtoseksistä. Hmm.. Sinulle ja muille hyvänä vinkkinä, että pitäkää mieli avoimena ja katselkaa rauhassa ympärille. ;)
Sinkkumies27
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkku? Kyllä. Villi? Enpä usko. Munaa olen saanut viimeksi helmikuussa. Tinder laulaa monta kertaa päivässä mutta matcheja ei tule. N29
Mitähän tässä on jäänyt kertomatta...
Varmaan siitä että mulla on todella nirso miesmaku. Pidän ja sytyn (ja siis annan sydäntä Tinderissä) vain pitkähiuksisille miehille. Näitä ei suomessa kauheasti valitettavasti ole, ja jostain syystä he eivät anna sydäntä minulle.
Tule sitten sinäkin juhlimaan moottoripyöräkerhon klubille. Siellä on pitkätukkaisia tosimiehiä😅 Pääset ajelulle HD:a.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Sinkkumies27
M35
Verkostoituminen. Sukulaisten avulla? Kavereiden kaverit? Lomamatkat kotimaassa ja ulkomailla? Harrastukset? Mahdollisuuksia on vaikka millä mitalla. Ethän piilottele itseäsi vaan pyrit olemaan aktiivinen ja näkyvillä? Miten suhtaudut ja kohtelet naisia?
Sinkkumies27
Vastaan järjestyksessä: Ei, ei, ei, ei. Mä en vaan tapaa vapaita naisia missään noissa yhteyksissä yksinkertaisesti. Suhtaudun ja kohtelen ihan niinkuin muihinkin ihmisiin.
Turha varmaan mainita ulkonäöstä tähän edes.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Sinkkumies27
M35
Sinkkumies27
Vastaan järjestyksessä: Ei, ei, ei, ei. Mä en vaan tapaa vapaita naisia missään noissa yhteyksissä yksinkertaisesti. Suhtaudun ja kohtelen ihan niinkuin muihinkin ihmisiin.
M35
Minkä sä uskot siinä ulkonäössä olevan pielessä?
Olisin toivonut että ei tarvis enää sinkkukesiä viettää, mutta turha toivo ilmeisesti.
N35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Sinkkumies27
M35
Sinkkumies27
M35
Minkä sä uskot siinä ulkonäössä olevan pielessä?
Vaikea sanoa itsellä.
M35
Mitä se villi sitten tarkoittaa? Paljon yhdenyön juttujako?
Ilmojen puolesta näyttää, että tulee villasukkakesä.
Vierailija kirjoitti:
;) kesäkuu alkoi, joten nyt ottamaan ilo irti elämästä ja nauttimaan sinkuudesta
sinkkumies27
Villi sinkkukesä EI ole yhdyssana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Sinkkumies27
M35
Sinkkumies27
M35
Luepa kirjoittamasi viestit uudelleen. Huomaatko kuinka negatiivisesti suhtaudut ajatukseen sinkkuudesta? Haluatko edes parisuhdetta, kun tyrmäsit kaikki ehdotukseni etkä ole avoin millekään muulle.
Sinkkumies27
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkku? Kyllä. Villi? Enpä usko. Munaa olen saanut viimeksi helmikuussa. Tinder laulaa monta kertaa päivässä mutta matcheja ei tule. N29
Mitähän tässä on jäänyt kertomatta...
Varmaan siitä että mulla on todella nirso miesmaku. Pidän ja sytyn (ja siis annan sydäntä Tinderissä) vain pitkähiuksisille miehille. Näitä ei suomessa kauheasti valitettavasti ole, ja jostain syystä he eivät anna sydäntä minulle.
No omg. 😂
Ajattelin viikonloppuna antautua MuTussa jollekin ihanalle kollille. Ihanaa olla sinkku ja vapaa!
Reetta
Silli & vinkkukesä kenties