Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahviloiden tarjonta

Vierailija
03.06.2018 |

Mitä syöt/juot useimmiten kahvilassa käydessäsi?
Tai jos olisit itse yrittäjä, mitä sinun mestassasi olisi tarjolla?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoiskahvin

Vierailija
2/23 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoiskahvin tai tavallisen kahvin. Ei tule nyt muuta mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä syön jotain suolaista tai salaatin ja juon tuplaespresson.

Vierailija
4/23 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn tosi harvoin, mutta silloin kun käyn, juon yleensä kaakaota ja syön esim. muffinsin.

Vierailija
5/23 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä yritys ei varmaan toimisi kauaa , mutta haluaisin paikan jossa saisi erikoiskahvin (minulla capuchino) kylkeen 5-10 pientä ( 2cmx2cm)  erilaista kakkupalaa. suostuisin maksamaan noin 13-18 euroa.

Vierailija
6/23 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä yritys ei varmaan toimisi kauaa , mutta haluaisin paikan jossa saisi erikoiskahvin (minulla capuchino) kylkeen 5-10 pientä ( 2cmx2cm)  erilaista kakkupalaa. suostuisin maksamaan noin 13-18 euroa.

Kyllä ihan hienosti vois toimia, mäkin kävisin! Ja sen paikan nimi ois "Kakkula".

Vierailija
7/23 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä ja pieniä leivoksia. Myös jotain suolaisia sämpylöitä.

Vierailija
8/23 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks kakkugallerialla ole jo käytössä vähän tuollainen, 12,5€

Vierailija
9/23 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavllinen maitokahvi ja leivos.

Vierailija
10/23 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on jo olemassa, kakkugalleria.

Vierailija
11/23 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euron kahvin. Jos maksaa enemmän keitän mielummin kotona

Vierailija
12/23 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoiskahvin

Sori, ei ole tarkoitus kettuilla, mutta tää termi on musta jo vähän kulahtanut. Espressopohjaiset kahvit on ollut Suomessa yleisiä jo liki 20 vuotta. Ei enää kovin erikoista.

Vierailija
13/23 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaen huomioon miten paljon näitä "erikoiskahveja" kahviloissa myydään, miksi kahvilat eivät panosta näiden tekemiseen ja asiakaspalveluun? Ketuttaa seistä jonossa kun edellä olevat neljä tilaavat "tuplakaputsiinonkermavaahtolla ja nopparelleilla". Siinähän sitä sitten seisotaan kun asiakaspalvelija alkaa vääntämään kahveja sillä höyryveturin kokoisella hiiiiiitaaaaallaaaaaaa kahvikoneella. 

Erikoiskahveille pöytääntuonti tai normikahvin ja teen tilaajille oma kassa, kiitos. 

Vierailija
14/23 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaen huomioon miten paljon näitä "erikoiskahveja" kahviloissa myydään, miksi kahvilat eivät panosta näiden tekemiseen ja asiakaspalveluun? Ketuttaa seistä jonossa kun edellä olevat neljä tilaavat "tuplakaputsiinonkermavaahtolla ja nopparelleilla". Siinähän sitä sitten seisotaan kun asiakaspalvelija alkaa vääntämään kahveja sillä höyryveturin kokoisella hiiiiiitaaaaallaaaaaaa kahvikoneella. 

Erikoiskahveille pöytääntuonti tai normikahvin ja teen tilaajille oma kassa, kiitos. 

Jos kahvin tekee perinteisellä kahvakoneella, kuten pitääkin, niin se kestää. Siihen kyllä voisi panostaa, että olis erikseen kahvintekijät, jotka värkkää niitä koko ajan. Joskus jossain kahvilassa olikin, mutta eiköhän tässäkin tulla taas työvoimakustannuksiin... ja lopulta henkilökunnan vähyydestä maksaa asiakas odotuksellaan...

Vierailija
15/23 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turussa Gaggui-kahvilassa on kakkumaistelumenu muistaakseni 14,50 euroa. Siinä taisi olla 5 kakkupalaa, olivat tosin aika isoja.

Vierailija
16/23 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Capuchino :D

Vierailija
17/23 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon haudutettua teetä. Pyssiteehen en koske. Tee ei voi olla vain nopeasti värjättyä vettä.

Vierailija
18/23 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turussa Gaggui-kahvilassa on kakkumaistelumenu muistaakseni 14,50 euroa. Siinä taisi olla 5 kakkupalaa, olivat tosin aika isoja.

Gaggui on ihana!

Vierailija
19/23 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilassa otan yleensä vihreää maustamatonta teetä ja usein suolaisen piiraspalan tai sitten Cafe Artissa Turussa Bengtskärin leivän eli ruisleivällä graavikalasta tehty mousse.

Kaipaisin lämpimiä, tilauksesta tehtyjä kolmioleipiä. Brittiläistä kello viiden tee-menyytä. Perinteistä kermakakkua niiden ainaisten juustohyydyketorttujen sijaan. Hyvää ja kuohkeaa kanelipullaa. Mustikkapiirakkaa. Itse tehtyjä karjalanpiirakoita.

Ennen kaikkea kaipaisin sitä, että tuotteet olisivat tuoreita. Eli eivöt seisseet koko päivää tai peräti useampaa päivää vitriinissä. Suomalaisten kahviloiden ongelma on se, että tuotteet ei kierrä tarpeeksi nopeasti. Miutaman tunnin vitriinissä seistyään esim leipien vihannekset nahistuvat, juusto sierettyy, jne.

Kalliissakin kahvilassa on vasta avatun jäätelöpaketin päälle isketty edellisen jäötelöpaketin jämät, sitten maksat yli 4 euroa jätskipallosta, jossa on joukossa sellaista kuivunutta nahkamaista jäätelöä... Pulla voi olla jo reunoilta kuivahtanutta tai keskeltä raakaa... Ei näin.

Vierailija
20/23 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon haudutettua teetä. Pyssiteehen en koske. Tee ei voi olla vain nopeasti värjättyä vettä.

Joo, ja valikoimaan edes yksi hyvälaatuinen maustamaton musta ja yksi maustamaton vihreä tee. Ei mitään liptontwiningsia vaan jostain teeliikkeestä, jossa itse maahantuodaan teelajikkeet. Ei mitään karkin tai sinisten kukkien makuisia teelajeja. Ei Earl Greytä. Vaan kunnollista, laadukasta teetä. Kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi