Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä alkoi kesäloma, olemme avoimessa parisuhteessa ja hän lähti viikonloppuna mökille erään naisen kanssa

Vierailija
03.06.2018 |

Kysyin, että voisinko minäkin tulla, mutta mies ei antanut koska heidän oli tarkoitus olla ensiviikolle asti pari arkipäivääkin eikä minulla ole lomaa vielä. Noh, nyt tulivat takaisin, katselin pihalla kun mies halasi ja antoi hyvästiksi suukon naiselle.

Miksi he eivät halunneet minua mukaan?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistithan putsata miehen valtikan kun palasi kotiin, siitä maistaa helposti mitä reikää on koitettu.

Tietenkin nuolin miekan puhtaaksi. Alussa maistui pimpille ja lopuksi olin maistavinani hieman ulosteen makua. Mitä ilmeisemmin on naitu joka reikään.

Vierailija
22/27 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä siis valitsit naisen jonka kanssa mies oli mökillä?

Oikeasti en usko sinua.

Ei tuo hyväksyttäminen koskee vain minua koska mieheni on niin suojelevainen ja ajattelee minun parastani, se voi olla vaarallista lähteä vieraan miehen matkaan.

AP

Voi taivas, et kai usko tuota skeidaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistithan putsata miehen valtikan kun palasi kotiin, siitä maistaa helposti mitä reikää on koitettu.

Tietenkin nuolin miekan puhtaaksi. Alussa maistui pimpille ja lopuksi olin maistavinani hieman ulosteen makua. Mitä ilmeisemmin on naitu joka reikään.

Vierailija
24/27 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että semmoinen provo tänään. Huoh.

Vierailija
25/27 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et alistu tollasee bullshittiin. Miehes esittää uhria ja hänen onnekseen annoit sille luvan panna muitaki naisia. Tol menol bye bye suhde ”sun" miehen kanssa.

Vierailija
26/27 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto mikä tapa elää. Pimeetä.

No älä! 

Vierailija
27/27 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniavioisuutta porvoolaisettain. Tää on varmasti provo, mutta "siiviläsuhteet" ovat oikeasti sairaita, samoin ex-vaimojaan kyttäävät pettäjärunkut. jotka eivät sulata exänsä uusia miesystäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi