Miehellä alkoi kesäloma, olemme avoimessa parisuhteessa ja hän lähti viikonloppuna mökille erään naisen kanssa
Kysyin, että voisinko minäkin tulla, mutta mies ei antanut koska heidän oli tarkoitus olla ensiviikolle asti pari arkipäivääkin eikä minulla ole lomaa vielä. Noh, nyt tulivat takaisin, katselin pihalla kun mies halasi ja antoi hyvästiksi suukon naiselle.
Miksi he eivät halunneet minua mukaan?
Kommentit (27)
Eivät halunneet sua mukaan tunnelmaa pilaamaan.
No jos haluaa rauhassa kutea ja muhinoida ja rakastella niin kukapa haluaisi jonkun vaimon siihen viereen kyttäämään? Sinun naamaasi saa katsella kotona ihan tarpeeksi muutenkin.
Älä ota tuota henkilökohtaisesti. Muista, että sinä olet kuitenkin se miehen valinta kumppaniksi. :)
Olet hyvä nainen, älä sätvi itseäsi liikaa.
M41
Tuollaiset suhteet ihmetyttävät minua todella. En pystyisi kuuna päivänä. Yksinolo, jopa yksinäisyys, on parempi vaihtoehto kuin tuo. Mutta jokainen tyylillään.
Ja annas kun arvaan, avoin suhde koskee vain miestä. Sun pitää olla yhden miehen nainen.
Hyi hitto mikä tapa elää. Pimeetä.
Vierailija kirjoitti:
Ja annas kun arvaan, avoin suhde koskee vain miestä. Sun pitää olla yhden miehen nainen.
Saisin kyllä, minun pitää vain kertoa etukäteen miehelle ja hänen pitää hyväksyä mies. Tein kuitenkin selväksi, että minulla ei tällä hetkellä ole halua tapailla muita miehiä.
AP
Sinä siis valitsit naisen jonka kanssa mies oli mökillä?
Oikeasti en usko sinua.
Siis miten näit heidän hyvästit teidän pihalla? Kenen autolla menivät. Siis heittikö se nainen sun miehen kotiin vai miten?
Sitä se avoin suhde tarkoittaa. Olet hyväksynyt sen. Älä kontrolloi miehesi menoja, mutta muista, että sinulla on oikeus samaan. Onnellista loppuelämää teille kaikille!
Muistithan putsata miehen valtikan kun palasi kotiin, siitä maistaa helposti mitä reikää on koitettu.
Miksi miehen pitää hysäksyä se sinun miehesi? Eihän tuossa ole mitään avointa suhdetta, siitä on pelkästään mies, jolla on kodinhoitaja ja useita rakastajattaria.
Vierailija kirjoitti:
Sinä siis valitsit naisen jonka kanssa mies oli mökillä?
Oikeasti en usko sinua.
Ei tuo hyväksyttäminen koskee vain minua koska mieheni on niin suojelevainen ja ajattelee minun parastani, se voi olla vaarallista lähteä vieraan miehen matkaan.
AP
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitää hysäksyä se sinun miehesi? Eihän tuossa ole mitään avointa suhdetta, siitä on pelkästään mies, jolla on kodinhoitaja ja useita rakastajattaria.
Jep ja mies ei ikinä hyväksy yhtäkään miestä jonka kotiin tuot :,D
Ehdotan siis, että tartut toimeen ja hankit myös toisen. Mieskin saa vähän ajattelemisen aihetta. Nyt asetelma ei ole reilu.
Juu, vapaat suhteet ei toimi koskaan loppujen lopuksi. Aika tyhmää edes kuvitella, se on utopiaa se, aika usein miehen haave ja aika usein häviää näissä.
Siis nainen häviää näissä, lisään edelliseen.
öh