Vitt* en tuo toista kertaa adhd lasta rannalle
Luulisi että kohta 14 vuotiaalla olisi jotain älyä päässä, mutta samaa paskaa ku kaikki edellisetkin kesät on ollut. Mrinakohan toi vielä 18 vuotiaana tarvita äitin vahdikseen?
Ehkä mä annan sen mennä jatkossa yksin, jos kuolee ku tekee kaikkee idioottimaista niin ei oo mun vika. Turha tulla kasvatuksesta kitisee, se on ihan sama kuinka paljon tota kasvattaa, lääkitys on ainoo mikä tehoo ja sekin sen 8 tuntia! :(
Oikeasti menee 8 luokalle, rannalla on hirvee aallokko, sellainen mikä jo itsessään voi painaa veden alle. Jätkä työntää jonkun pikku poikaa vesikellukkeessa pikku siskon päälle, eikä lopeta vaikka huudan että tolla tavalla hukuttaa siskon, usko vasta kun huusin että ensiviikon pelit lähtee päivä joka kerrasta kun törmää siskoon
Kiusaa siskoa ja sen kaveria, ei usko että tossa aallokossa on vaarallista uida selkää ku aallot hyppää pään yli. Rehaa huutaa, kiusaa, tappelee.
😒
Kommentit (5)
Höh. Varmaan raskasta, mutta tarvitseeko enemmän laatuaikaa esim. Sinun kanssa kaksin. Jos kaksi lasta anna heille eri päivät. Kohta adhd:sikin on aikuinen ja vaimonsa riesana.
Niin anteeksi vain kommentoija nro 1, mutta adhd:n kanssa ei ole kyse aina kasvatuksesta.
Tämän jopa minä ymmärrän, vaikkei itselläni tällaista lasta olekaan.
Ei erityislapsia voi kasvattaa. Ne vain ovat vaikeita. Ja ne vaativat neljä kertaa niin paljon vaivaa kuin tavallinen lapsi. Koko ajan.
Mitäs jos jättäist tuomatta ketään koko maailmaan kun et osaa kasvattaa kakaraasi?