Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kiinnostava ihminen negavtiivisella tavalla

Vierailija
03.06.2018 |

Ja jouduin työpaikkakiusatuksi tämän vuoksi. Miten nyt uskallan aloittaa uudessa työpaikassa? Miten siis olla oikeasti hajuton ja mauton?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, lyhennetty versio. No, ehkä et kuitenkaan ole niin kiinnostava kuin luulet. Jospa vaan keskittyisit siihen työntekoon etkä muiden ihmisten mielipiteiden miettimiseen.

Vierailija
2/14 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla kaikki ihan hyvin? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas olen kiinnostava ihminen positiivisella tavalla, mutta en tykkää antaa itsestäni mitään, koska tiedän kokemuksesta miten kaikkea voidaan käyttää sua vastaan. Ihan positiivisiakin asioita vaikka harrastuksia. (Luulee olevansa paras vaikka keilaamaan. En luule.) Siinä kohtaa alan ärsyttää juoruämmiä.

Vierailija
4/14 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä. Sun naama vaan ärsyttää ja mässyttäminen mädillä hampailla. :)

Vierailija
5/14 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko käydä juttusilla  ammattiauttajan kanssa.  Hän voisi auttaa sinua. Tsemppiä!

Vierailija
6/14 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä. Sun naama vaan ärsyttää ja mässyttäminen mädillä hampailla. :)

? :D

Vierailija
7/14 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ei ole, en kai sellaista väittänytkään?? :D Enkä tällaista kyselisi jos olisi hyvin, harvalla burn outista selviämässä olevalla nyt onkaan kaikki hyvin.

ap

Vierailija
8/14 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ei ole, en kai sellaista väittänytkään?? :D Enkä tällaista kyselisi jos olisi hyvin, harvalla burn outista selviämässä olevalla nyt onkaan kaikki hyvin.

ap

? :DDD

Vierailija
9/14 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko käydä juttusilla  ammattiauttajan kanssa.  Hän voisi auttaa sinua. Tsemppiä!

Miten se tekee SUSTA ei-kiusaajan, että ap kävisi puhumassa?

Vierailija
10/14 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alettiin kiusata sen takia, että pomo olis halunnut mun pöksyihin, enkä päästänyt. Meillä oli juttua ennen kun hänestä tuli mun pomo ja ennen kun aloin seurustella nykyisen kanssa.

Vierailija
11/14 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä näytän joskus v*ttuuntuneelta. Vielä enemmän mua käy v*tuttamaan, jos oikein tunnen että joku tuijottaa. Haluaisitko että katsoisin sua silmät täynnä syvää halveksuntaa ja inhoa?

Vierailija
12/14 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvään keskustelukulttuuriin kuuluu tällaisten perusteleminen. :D Muuten tuota empaattisuutena tärkeää huolta voidaan käyttää väärin kettuiluna. (Sivusta.)

Vierailija
13/14 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vika ole sussa vaan niissä p*skan pupeltajissa. Aikuiset akat, häpeäisitte edes! :D

Vierailija
14/14 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha, lyhennetty versio. No, ehkä et kuitenkaan ole niin kiinnostava kuin luulet. Jospa vaan keskittyisit siihen työntekoon etkä muiden ihmisten mielipiteiden miettimiseen.

Mua naurattaa, että siihen pidempään versioon tuli viestejä "en jaksa lukea" ym. No olet varmaan yksi niistä ja silti tulit katsomaan mitä on kommentoitu, vaikka et koko aloitusta lukenut? Tuskin otsikosta huomasit, ettei ole sama keskustelu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme