Olen kiinnostava ihminen negavtiivisella tavalla
Ja jouduin työpaikkakiusatuksi tämän vuoksi. Miten nyt uskallan aloittaa uudessa työpaikassa? Miten siis olla oikeasti hajuton ja mauton?
Kommentit (14)
Onko sinulla kaikki ihan hyvin? :)
Itse taas olen kiinnostava ihminen positiivisella tavalla, mutta en tykkää antaa itsestäni mitään, koska tiedän kokemuksesta miten kaikkea voidaan käyttää sua vastaan. Ihan positiivisiakin asioita vaikka harrastuksia. (Luulee olevansa paras vaikka keilaamaan. En luule.) Siinä kohtaa alan ärsyttää juoruämmiä.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä. Sun naama vaan ärsyttää ja mässyttäminen mädillä hampailla. :)
Voisitko käydä juttusilla ammattiauttajan kanssa. Hän voisi auttaa sinua. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä. Sun naama vaan ärsyttää ja mässyttäminen mädillä hampailla. :)
? :D
Vierailija kirjoitti:
Siis ei ole, en kai sellaista väittänytkään?? :D Enkä tällaista kyselisi jos olisi hyvin, harvalla burn outista selviämässä olevalla nyt onkaan kaikki hyvin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ei ole, en kai sellaista väittänytkään?? :D Enkä tällaista kyselisi jos olisi hyvin, harvalla burn outista selviämässä olevalla nyt onkaan kaikki hyvin.
ap
? :DDD
Vierailija kirjoitti:
Voisitko käydä juttusilla ammattiauttajan kanssa. Hän voisi auttaa sinua. Tsemppiä!
Miten se tekee SUSTA ei-kiusaajan, että ap kävisi puhumassa?
Mua alettiin kiusata sen takia, että pomo olis halunnut mun pöksyihin, enkä päästänyt. Meillä oli juttua ennen kun hänestä tuli mun pomo ja ennen kun aloin seurustella nykyisen kanssa.
Töissä näytän joskus v*ttuuntuneelta. Vielä enemmän mua käy v*tuttamaan, jos oikein tunnen että joku tuijottaa. Haluaisitko että katsoisin sua silmät täynnä syvää halveksuntaa ja inhoa?
Vierailija kirjoitti:
Hyvään keskustelukulttuuriin kuuluu tällaisten perusteleminen. :D Muuten tuota empaattisuutena tärkeää huolta voidaan käyttää väärin kettuiluna. (Sivusta.)
Ei se vika ole sussa vaan niissä p*skan pupeltajissa. Aikuiset akat, häpeäisitte edes! :D
Vierailija kirjoitti:
Jaha, lyhennetty versio. No, ehkä et kuitenkaan ole niin kiinnostava kuin luulet. Jospa vaan keskittyisit siihen työntekoon etkä muiden ihmisten mielipiteiden miettimiseen.
Mua naurattaa, että siihen pidempään versioon tuli viestejä "en jaksa lukea" ym. No olet varmaan yksi niistä ja silti tulit katsomaan mitä on kommentoitu, vaikka et koko aloitusta lukenut? Tuskin otsikosta huomasit, ettei ole sama keskustelu.
Jaha, lyhennetty versio. No, ehkä et kuitenkaan ole niin kiinnostava kuin luulet. Jospa vaan keskittyisit siihen työntekoon etkä muiden ihmisten mielipiteiden miettimiseen.