Hyvä vinkki miten pääset eroon Elisan liittymien häirikkömyyjistä.
Seuraavan kerran kun Elisan häirikkömyyjä kyselee, että voinko kysyä yhden asian tms. vastaat tälle Elisahäirikölle; oletko sä kiinnostunut mul*kun imemisestä?
Loppuu se häiriköinti meinaan saman tien.
Kommentit (31)
Sanot että puhelinmarkkinoitikielto. Lopettavat lyhyeen eivätkä soita
"Mullon kaikki laskut ulosotossa."
Mulla ovat kyllä lähteneet kävelemään vieressä ja jatkamaan myyntipuhettaan vaikka olen selvästi sanonut ettei kiinnosta. Tosi ärsyttävää etenkin kun niitä on kaksi työmatkani varrella ja lisäksi muutama feissari ja kerjäläisiä!
Olin viime vuonna työkkärissä töissä ja tehtäväni oli soittaa asiakkaille 3 kk välein. Kummallisen moni vastasi jotain tuollaista mukahauskaa, mistä tietenkin kysyin, että haluatko, että tämä kirjataan tietoihisi. Kun sama asiakas hetken kuluttua ällitteli, että ei työnhaku kiinnosta, niin sanoin, että katkaistaan tämä työnhaku sitten tähän, laitan selvityspyyntöä ja muistutin, että puhelut nauhoitetaan. On turha väittää jälkikäteen, että ei sanonut asioita, jotka sanoi.
Toimii myös että otat mukaasi pari jehovien mainosta ja kun tyrkkymyyjä tulee iholle ja sanoo voiko kysyä yhden kysymyksen kaivat ne lehdykät esiin ja sanot "toki, mutta voinko ensin kysyä oletko kuullut jumalansanaa". Pääset taatusti jatkamaan matkaasi rauhassa ja todennäköisesti myös jatkossa kun muistavat naamasi :D
Vierailija kirjoitti:
Sanot että puhelinmarkkinoitikielto. Lopettavat lyhyeen eivätkä soita
Ei ihan hirveästi auta, kun tukkivat tien matkalla kauppaan.
Mulla on salainen numero. Eipä tuu häirikkö soittoja mistään suunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on salainen numero. Eipä tuu häirikkö soittoja mistään suunnasta.
Et vissiin käy kauppakeskuksissa? Puhelinliittymien puhelinmyynti kiellettiin tossa reilu 10 vuotta sitten.
Ei Elisan liittymien häirikkömyynti ole mitään työtä. Se on pelkkää ihmisten kiusaamista ja häirköintiä. Jos samalle häirikölle pitää yli viisi kertaa sanoa, että oletko _sä_ kiinnostunut mul*kun imemisestä, häirikössä on jotain pahasti vialla päässä.
ap
Provikkapalkalla varmaan tekevät. On pakko tyrkyttää.
Jaa. Olen sanonut aina "ei kiitos" ja olen jäänyt aina rauhaan sen jäkeen.
Sanoo, että työpaikka maksaa puhelimen ja netin.
Helpoin sanoa, että mulla on jo kyseisen puljun liittymä. Ihan sama mitä kauppaavat toimii kaikkiin.
"Minulla on suoramarkkinointikielto". Toimii. Ei tarvitse olla sen tylympi tai tekohauskempi.
Mä sanon aina, et mul on työpuhelin.
Ap ihan riittää kun sanoo että on työsuhdepuhelin.
Vierailija kirjoitti:
"Mullon kaikki laskut ulosotossa."
Ei haittaa yhtään, saavat edelleen provikansa myynnistä. Ihan yks hailee saako elisakoskaan rahansa.l
Lisäksi ulosotossa oleva on muita tyhmempi ja helpommin huijattavissa ostamaan kaikkea paskaa. Itse ainakin pommittaisin puhelinmyyjänä ulosotossa olevaa pelleä loputtomasti. Eihän hänen tarvitse mitään maksaa ku kuitenkin on toimeentulolla ja ulosotossa ja asuu stadin kämpässä jne slummipelleilyä ja narkki.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi ulosotossa oleva on muita tyhmempi ja helpommin huijattavissa ostamaan kaikkea paskaa. Itse ainakin pommittaisin puhelinmyyjänä ulosotossa olevaa pelleä loputtomasti. Eihän hänen tarvitse mitään maksaa ku kuitenkin on toimeentulolla ja ulosotossa ja asuu stadin kämpässä jne slummipelleilyä ja narkki.
Ainoa kaverini, jolla on kaikki ulosotossa on erään operaattorin entinen puhelinmyyjä ja tietää kaikki taktiikat.
Hän tekee työtään. Etkö sinä joudu koskaan kommunikoimaan ihmisten kanssa, kun se tuntuu olevan niin vaikeaa? "Ei kiitos" tai "joku toinen kerta" on riittänyt hyvin vastaukseksi. Ei ole kukaan jatkanut myymistä. Aikaa kuluu muutama sekunti.