Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä vinkki miten pääset eroon Elisan liittymien häirikkömyyjistä.

Vierailija
03.06.2018 |

Seuraavan kerran kun Elisan häirikkömyyjä kyselee, että voinko kysyä yhden asian tms. vastaat tälle Elisahäirikölle; oletko sä kiinnostunut mul*kun imemisestä?
Loppuu se häiriköinti meinaan saman tien.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot että puhelinmarkkinoitikielto. Lopettavat lyhyeen eivätkä soita

Ei auta, jos olet Elisan asiakas. Parin kuukauden välein soittavat niin monesta eri numerosta kunnes erehdyt vahingossa vastaamaan. Mulla on jo parikymmentä Elisa-numeroa estolistalla, mutta aina löytyy uusia. Ei operaattorilta lopu numerot ihan heti.

Vierailija
22/31 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap  ihan riittää kun sanoo että on työsuhdepuhelin.

Aijaa, mulle myyvät laajakaistayhteyden tilalle Elisa Viihdettä, vaikka olen sen sata kertaa sanonut että minä en edes katso telkkaria juuri koskaan, mikä on myös totuus. Nytkin on varmaan kolme-neljä viikkoa siitä kun olen viimeksi telkkarin avannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provikkapalkalla varmaan tekevät. On pakko tyrkyttää.

Katselin kerran yhen kauppakeskuksen pihassa, kun todella rähjäiselle alkoholistille (pullo kädessä) tyrkytettiin vakavalla naamalla sähkösopimusta. Äijä murahti lopulta, että pitäis eka olla se kämppä.

Vierailija
24/31 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpoin sanoa, että mulla on jo kyseisen puljun liittymä. Ihan sama mitä kauppaavat toimii kaikkiin.

Oon sanonutkin, mikä on totta, mutta sitten alkaa nettiliittymän tyrkytys.

Vierailija
25/31 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselin kerran yhen kauppakeskuksen pihassa, kun todella rähjäiselle alkoholistille (pullo kädessä) tyrkytettiin vakavalla naamalla sähkösopimusta. Äijä murahti lopulta, että pitäis eka olla se kämppä.

Valikoin oikeasti kauppani sen perusteella, ettei siellä ole joko liittymä- tai sähkösopimusten kaupustelijoita. Voi sanoa ei, juu, mutta on se silti h-tin ärsyttävää.

Vierailija
26/31 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Elisan liittymien häirikkömyynti ole mitään työtä. Se on pelkkää ihmisten kiusaamista ja häirköintiä. Jos samalle häirikölle pitää yli viisi kertaa sanoa, että oletko _sä_ kiinnostunut mul*kun imemisestä, häirikössä on jotain pahasti vialla päässä. 

ap

Henkilöllä, joka kokee tarvetta toistella tätä mukahauskaa mul*kun imemismantraa tuntemattomille, on toki kaikki inkkarit kanootissa ja korkea koulutus.

Vierailija
27/31 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mä kun oon ajatellut, että alkoholistikavereista on se hyöty, ettei ainakaan kaupustelijat lähesty, kun ollaan niin köyhän näköisiä.

Vierailija
28/31 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on salainen numero. Eipä tuu häirikkö soittoja mistään suunnasta.

Et vissiin käy kauppakeskuksissa? Puhelinliittymien puhelinmyynti kiellettiin tossa reilu 10 vuotta sitten.

Onneksi loppui. Se oli ihan karmeeta se puhelupommitus aikoinaan, etenkin jos vaihtoi liittyymää. Nykyisin tulee enää vaan onneksi tekstareita. Jotain hyvää sentään tapahtunut.

Vierailija
29/31 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap  ihan riittää kun sanoo että on työsuhdepuhelin.

Aijaa, mulle myyvät laajakaistayhteyden tilalle Elisa Viihdettä, vaikka olen sen sata kertaa sanonut että minä en edes katso telkkaria juuri koskaan, mikä on myös totuus. Nytkin on varmaan kolme-neljä viikkoa siitä kun olen viimeksi telkkarin avannut.

Kun myyjä  tulee iholle ja alkaa  selittää:

1.Kävele pysähtymättä ohi ja huikkaa että sulla on työsuhdeliittymä ja se riittää, kiitos ja hyvää päivän jatkoa

2. Jatka  oitis matkaa, älä  jää kuuntelemaan.IKINÄ.

Toista ylläoleva jokaisen liittymähäirikkömyyjän kohdalla.

Vierailija
30/31 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vissiin käy kauppakeskuksissa? Puhelinliittymien puhelinmyynti kiellettiin tossa reilu 10 vuotta sitten.

Onneksi loppui. Se oli ihan karmeeta se puhelupommitus aikoinaan, etenkin jos vaihtoi liittyymää. Nykyisin tulee enää vaan onneksi tekstareita. Jotain hyvää sentään tapahtunut.

Niin oli, mutta sähkösopimuksen kauppaajat on vielä ärsyttämpiä. Kerran kaupustelija jopa vittuili ja paiskasi luurin korvaan, kun täysin asiallisesti kieltäydyin sopimuksesta. Ja pahinta näissä on se, että teeskentelevät olevansa omasta yhtiöstäsi ja muka vaihdat vaan sopimustyyppiä. Sitten pyydetäänkin henkilötunnusta, mitä ei saisi puhelimessa kysyä.

Vierailija
31/31 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin aikoinaan tyhmänä, että Telia eli silloinen Sonera on jotenkin tasokkaampi operaattori, kun vaan Saunalahdelta ja Dna:lta soitettiin ja yritettiin saada vaihtamaan niille. Tietenkään Telialta ei tullut näitä puheluita, koska mulla oli niitten liittymä...