Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, suostuisitko pitämään peniksen pidennysosaa?

Vierailija
03.06.2018 |

Jotta vaimo saisi nauttia pitemmästä vehkeestä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Itselläni pieni 14/3,5, joten käytän naiseni tyydyttämiseen dildoa ja muita vehkeitä. Myös suu ja kädet on tietty käytössä.

Vierailija
2/20 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sillointällöin. Tai vaikka aina pilluun naidessa kunhan saan sitten vastineeksi pyllyä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei, mutta ei tunnu olevan tarvetta kun nytkin jo (asennosta riippuen) peenis saattaa osua kohdunsuuhun. Se kuulemma sattuu. Eikä mulla edes ole mikään hevosenkulli. Toosa ei useinkaan ole kovin syvä.

Vierailija
4/20 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Mutta nuorempana olisin todennäköisesti loukkaantunut verisesti, on toi aika ekstreme asia, hyökkäys miehisyyteen, itsetuntoon. Asia olisi pitänyt tuoda esille jotenkin hauskana leikkinä. Naisen olisi pitänyt tupla-, ja triplavarmistaa, että minusta tuntuu että hän pitää/rakastaa, arvostaa, ja haluaa minunkin nauttivan. Mutta ei siinä, jos nainen vaikka ottaa "intohimoisesti" pyllyyn nimenomaan minun mieliksi, niin tottakai voisin vuorostani käyttää tuommoista hänen mieliksi.

Eipä ole kukaan koskaan pyytänyt.

Vierailija
5/20 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Seksiväline siinä missä muutkin.

Vierailija
6/20 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselin tuommoisen sleeven ideaa täällä joskus ja silloin kerrottiin, että tuntuu miehestäkin hyvältä. Tätä ei kysytty mutta naisena en kyllä todellakaan haluaisi jatketta vaan aitoa 6 - 0.

Vierailija
7/20 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidennystä en ole kokeillut vaan sellaista mikä paksuntaa. Tykkäsi mutta sai myös siitä riidan aikaan. Onko minulla väljä? Tarkoitus oli vain antaa jotain vaihtelua.

Vierailija
8/20 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin bemarin

Vierailija
9/20 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvon aikana nainen saa vuorostaan pitää vaginassaan tiukennuosaa.

Vierailija
10/20 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lannedildo, sellainen remmeillä kiinni tuleva. Kokoa 23/5, saa nainen kunnolla ja takuulla on kova, että kestävä...

Vierailija
11/20 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvon aikana nainen saa vuorostaan pitää vaginassaan tiukennuosaa.

No eihän sellainen nyt tietenkään käy, sehän heikentäisi naisen nautintoa! Ja mites se miesten suurennusosa vaikuttaakaan... :D

Vierailija
12/20 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle eräs mies ehdotti että oltaisiin tuollaisella pidennysosalla. En innostunut. Aito on parempaa ja olen äärimmäisen tiukka, sinne ei mitään pidennyksiä tai paksunnoksia tarvita. Hänellä oli useampia vaihtoehtojakin. Pakko kai sen on miehstä tuntua sitten hyvältä, miksi hän muuten olisi ehdottanut ekaksi seksikerraksi vielä? Hänellä ei näyttänyt olevan mikään pienikään, joten en muuten asiaa voi ymmärtää kuin että hän itse olisi siitä saanut jotain nautintoa. Ei sitten nähty kun oli niin eri ajatukset asiasta. Ja jälkeenpäin ajatellen, entä jos pidennystä oli käytetty jo toisille naisille, ajatuskin ällöttää!

Olisiko tuo pidennys johonkin pitkän parisuhteen fantasioihin kehitetty "saa vierasta" -tyyppinen juttu?

Minulle aitoa mieluummin joka kerta.

Vierailija
13/20 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin ja olen varma että vaimoni myös. Erillainen kokemus ja saisi vaimo sitä suurempaa ja kauemmin. Voihan sen sitten ennen omaa laukeamista ottaa pois ja jatkaa paljaalla.

Vierailija
14/20 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei tarvitse käyttää peniksen pidennys- eikä paksunnusvälineitä.

Mieheni pitkä ja paksu "luomukalu" osuu kohdunkaulan suulle ja se tuottaa minulle suurta nautintoa. Koko päivän minulla on paikat hellänä, kun saan mieheltäni kunnon kyytiä joka aamu.

Mieluummin minäkin aitoa luomukalua rakastelen kuin hepin pidennysosaa.

Vierailija
15/20 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki minä semmoista suostun pitämään, jos kysyvä (nainen) lupaa sen sitten ottaa kanssa kokonaan sisään! :D

Vierailija
16/20 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin vain pitää sellaista suurta muovista vappunenää johon on integroitu mustat silmälasien sangat.

Vierailija
17/20 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomukalua, kiitos! kirjoitti:

Mieheni ei tarvitse käyttää peniksen pidennys- eikä paksunnusvälineitä.

Mieheni pitkä ja paksu "luomukalu" osuu kohdunkaulan suulle ja se tuottaa minulle suurta nautintoa. Koko päivän minulla on paikat hellänä, kun saan mieheltäni kunnon kyytiä joka aamu.

Mieluummin minäkin aitoa luomukalua rakastelen kuin hepin pidennysosaa.

TÄSSÄ se totuus tulee, eli jos olet pienen munan omistava niin ei siinä mikään auta. Ei auta pidennökset eikä muut. Olet auttamattomasti huono. Luomu olla pitää. Sama pätee naisten rintoihin ja muuhun...

Vierailija
18/20 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kai sen on miehstä tuntua sitten hyvältä, miksi hän muuten olisi ehdottanut ekaksi seksikerraksi vielä? Hänellä ei näyttänyt olevan mikään pienikään, joten en muuten asiaa voi ymmärtää kuin että hän itse olisi siitä saanut jotain nautintoa.

Mies ei välttämättä tiedä, ettei ole pienikään. Ite luulin pitkään, siis melkein nelikymppiseksi, että minulla oli keskivertoa pienempi. Mittasin joskus 14v, enkä saanut hyviä tuloksia, joten en tarkistanut uudestaan enää. Lisäksi on ns grower, eikä show'er, eli merkittävä muutos koossa veltosta työkuntoon. 

Olisinko ollut 37, kun yksi nainen sitten oli tarpeeksi vakuuttava kehuessaan kokoa, että lopulta mittasin. Kymmenennen tarkistusmittauksen jälkeen oli sitten uskottava, olin koko aikuisikäni väärässä omasta koosta. Aina vähän harmittanut. Oli siinä välissä pari naista johon en saanut koskaan laittaa kokonaan sisälle, heikohko itsetunto sen asian suhteen ei silti antanut myötä.

Hölmöä, mutta toisaalta, Sir Patrick Stewart eli eläkeläiseksi omilla harhaluulloillaan.

Että hyvässä seurassa kuitenkin.

Vierailija
19/20 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu kovin mieltä ylentävältä mutta pakko käyttää kun on niin pieni.

Meillä on iso musta ja aidonnäköinen tekodildo jota käytän silloin tällöin. Sillä vaimo saa isoja orgasmeja.

Kaikkein kiusallisin vaihe on tuon vyöjatkeen pukeminen ja riisuminen, kun silloin paljastuu omien vehkeiden pienuus.

Suosittelen silti. Meidän perheessä tuo pelasti seksielämän. Vaimo antaa kyllä ilman tuota dildoakin, kun saa itse tarpeeksi usein sitä.

Vierailija
20/20 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu kovin mieltä ylentävältä mutta pakko käyttää kun on niin pieni.

Meillä on iso musta ja aidonnäköinen tekodildo jota käytän silloin tällöin. Sillä vaimo saa isoja orgasmeja.

Kaikkein kiusallisin vaihe on tuon vyöjatkeen pukeminen ja riisuminen, kun silloin paljastuu omien vehkeiden pienuus.

Suosittelen silti. Meidän perheessä tuo pelasti seksielämän. Vaimo antaa kyllä ilman tuota dildoakin, kun saa itse tarpeeksi usein sitä.

No saatko sinä mitään tiukkaa?