Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi et halua sekasaunoa?

Vierailija
03.06.2018 |

Johdetaan tuosta provoketjusta tänne. Kysymys siis otsikossa. Itse kyllä voin sekasaunoa, en koe sitä ongelmaksi saatika seksuaaliseksi, mutta tiedän monia, jotka ajattelevat toisin.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sen verran terve testosteronitaso, että alastoman naisen nähdessäni lihaisa pötköni tekisi välittömästi tuttavuutta. On koitettu sekasaunaa, piti ottaa kylmä suihku parin minuutin jälkeen ja valehdella että piti lähteä koska liian kuumat löylyt itselle. Todella epämukavaa kun pitää koko ajan ajatella autoja tai muuta että saan panokuvat mielestäni.

M42

Vierailija
42/59 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Alastomuus on mulle yksityisasia.

- En ole sinut itseni kanssa. Siksi en halua että kukaan näkee minut alasti, jos on joku mahdollisuus törmätä vielä uudestaan . Uimahallissa käyntikin on mulle vaikeaa (vaikka 2x viikossa käynkin) ja yritän mennä niin pian kuin mahdollista veteen, että mahdollisimman harvat näkisi minut uimapuvussakaan). Mutta helpompi minun on tuntemattomien kanssa saunoa kun esimerkiksi työporukan.

- Sekasauna ja alastomat miehet ON seksuaalista minulle.

- En halua näyttää vähäpukeista ylipainoista kroppaani kenellekään. En (seka)saunoisi edes uimapuku päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli ahdistavaa jo ennen raskautta normaalikroppaisena, en koskaan mennyt alasti. Nyt ahdistaa vielä enemmän, kun raskaus/imetys pilasi vatsan ja rinnat. Nyt tekisi tiukkaa mennä edes naisporukalla, vaikka ennen menin kyllä. Ennen pidin myös bikineitä esim. rannalla, nyt en varmaan uskalla. En kyllä itsekään arvostele muiden kroppia saunassa/rannalla ja toivon mukaan eivät muutkaan, mutta silti se ihon näyttäminen ahdistaa. 

Tämä!! Kuin omalta näppäimistöltäni.

Vierailija
44/59 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun pitäisi tykätä sekasaunasta??

Saunon vain mieheni kanssa, en anopin. Äitini kanssa voin saunoa ja siskoni ja tätini ja tyttären kanssa. En sauno työkavereiden kanssa. Oman hyvän kaverin kanssa kyllä. Olen häveliäs luonne. Jopa gynegologini on aina nainen. Silloinkin nolottaa..

Miksi kaikkien pitäisi olla laumaeläimiä?

Vierailija
45/59 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nymfomania. En halua jäädä kiinni.

Vierailija
46/59 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha sekasaunoja tässä hei. Mulla on tietty kaveriporukka jonka kanssa sekasaunon, mutta en koe tarpeelliseksi lähteä mihinkään outoon porukkaan sekasaunomaan. Sitten kerran kävi niin, että oli YKSI oudompi mies porukassa mukana, jossa oli minä, mieheni, ja muutama muu minulle tuttu saunakaverimies, plus tämä "ylimääräinen". Olin sitten olevinani kohtelias, ja jäin saunasta pois ettei tälle oudommalle tulisi mitään nolo tilannetta, jos vaikka hän ei olisi halunnut kanssani saunoa. Vietin sitten koko illan yksin, kun muu porukka saunoi ilakoiden, ja kun tulivat jäähylle, niin oli minun vuoro saunoa yksin. Tuli ihan parisuhderiita siitä illasta, ja tein päätöksen että oudommassa porukassa joko mies saunoo minun kanssani, etten jää porukasta ulkopuolelle, tai sitten se jää pois ketä minun mukaantuloni häiritsee. So simple.

Vierailija
47/59 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella pieni penis. Häpeän.

Miksi hävetä sellaista jolle ei mitään voi?

Häpeä kumpuaa aina toisten reaktioista. Kun tarpeeksi nauretaan, osoitellaan, hylätään ja puhutaan selän takana niinpidän häpeää täysin luonnollisena reaktiona.

Häpeä kylläkin kumpuaa ihmisen omasta päästä, kun hän ajattelee että kaikki muut ovat juuri hänen vartalostaan kiinnostuneita. Meillä heitettäisiin ihmisten kyttääjä saunasta ja koko kaveripiiristä ulos samantien.

Vierailija
48/59 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yleisesti ottaenkaan juuri välitä saunomisesta, ja sekasaunasta en välitä senkään vertaa. Olen normaalipainoinen, mutta en tykkää esimerkiksi rinnoistani. Muutenkin koen kroppani yksityisenä asianani, enkä kovin mielelläni sauno edes naispuolisten ystävieni kanssa.

Sekasauna jossain mökillä bikineissä menisi, mutta alasti ei kiinnosta laisinkaan.

Vierailija
49/59 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sekasaunon, mutta vain vaimoni kanssa. Itse asiassa en sauno kenenkään muun kanssa.

Vierailija
50/59 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha sekasaunoja tässä hei. Mulla on tietty kaveriporukka jonka kanssa sekasaunon, mutta en koe tarpeelliseksi lähteä mihinkään outoon porukkaan sekasaunomaan. Sitten kerran kävi niin, että oli YKSI oudompi mies porukassa mukana, jossa oli minä, mieheni, ja muutama muu minulle tuttu saunakaverimies, plus tämä "ylimääräinen". Olin sitten olevinani kohtelias, ja jäin saunasta pois ettei tälle oudommalle tulisi mitään nolo tilannetta, jos vaikka hän ei olisi halunnut kanssani saunoa. Vietin sitten koko illan yksin, kun muu porukka saunoi ilakoiden, ja kun tulivat jäähylle, niin oli minun vuoro saunoa yksin. Tuli ihan parisuhderiita siitä illasta, ja tein päätöksen että oudommassa porukassa joko mies saunoo minun kanssani, etten jää porukasta ulkopuolelle, tai sitten se jää pois ketä minun mukaantuloni häiritsee. So simple.

Sait parisuhderiidan aikaan tekemällä mitä itse halusit tehdä? Naisten logiikka...

Olisit nyt edes kysynyt siltä uudelta tuttavuudelta ensin?

Vierailija
51/59 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasaunoin nuorena. Enää en tee niin koska mieheni ei pitäisi siitä. Ja onhan mun kroppakin rupsahtanut.

Vierailija
52/59 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä minä sekasaunoisin. Kun kutsun ihmisiä kotiin, en pyydä heitä pesulle. Ja kun menen jonnekkin kylään, käyn kotona suihkussa, ei tarvitse kylässä peseytyä.

Nuorena sekasaunottiin ja olihan se jännää pikkupäissään ja seksiäkin siitä usein seurasi. Joillakin jopa kimpassa. Mutta ymmärrettäkööt, että oltiin silloin 17-20 vuotiaita ja mökillä tapahtui aina kaikenlaista

Vierailija
53/59 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häpeä kumpuaa aina toisten reaktioista. Kun tarpeeksi nauretaan, osoitellaan, hylätään ja puhutaan selän takana niinpidän häpeää täysin luonnollisena reaktiona.

Häpeä kylläkin kumpuaa ihmisen omasta päästä, kun hän ajattelee että kaikki muut ovat juuri hänen vartalostaan kiinnostuneita. Meillä heitettäisiin ihmisten kyttääjä saunasta ja koko kaveripiiristä ulos samantien.

Hienosti vähättelit juuri kokemukseni.

Vierailija
54/59 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää muutenkaan saunoa joten en sitä paljoa tee. Mutta jos kuitenkin menen niin vain naisten tai oman miehen kanssa.

Miesten kanssa en koskaan menisi saunaa. En halua että kukaan ulkopuolinen mies näkee minut alasti. Sen lisäksi häpeän pieniä rintojani enkä halua, että muut näkee ne.

Vierailija
55/59 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johdetaan tuosta provoketjusta tänne. Kysymys siis otsikossa. Itse kyllä voin sekasaunoa, en koe sitä ongelmaksi saatika seksuaaliseksi, mutta tiedän monia, jotka ajattelevat toisin.

Minäkään en koe (seka)saunomista millään tavalla seksuaalisena tai edes kiusallisena, mutta hyvin usein illanvietoissa jätän saunomisen väliin - ihan siitä syystä, että ei huvita. Monesti sitä on jossakin määrin laittautunut ja ehkä on tarkoitus jatkaa iltaa jossain muualla, ja laiskana ihmisenä en enää jaksa alkaa puleerata uudelleen. Minulla on pitkät hiukset ja inhoan hiustenkuivaajia, ja vaikka alkaisinkin niitä kuivata, se on aina hirveä työmaa. Eipä minulla mitään erityistä "eettistä" syytä ole kieltäytyä minkäänlaisesta saunasta, ei huvita on ihan riittävä syy. 

Vierailija
56/59 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen varmasti monen mielestä estynyt ja vanhanaikainen, mutta minulla raja menee bikineissä. Sen enempää en miehille halua vartalostani paljastaa. En vain halua, että intiimialueitani näkevät muut kuin oma puolisoni. En pidä sitä sopivana. En myöskään halua nähdä vieraiden miesten sukuelimiä, ne eivät kuulu minulle. Nyt kun ajattelen, niin en oikeastaan tykkää saunomisesta kovin paljon edes naisseurassa. Jotenkin se hikisenä lauteilla alasti kököttäminen sopii mielestäni parhaiten yksin tai puolison kanssa tehtäväksi. :D En koe mitään tarvetta vapautumiseen. Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
57/59 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kokemuksesi ei ollut merkittävä.

Vierailija
58/59 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ylipäätään saunoa. Kenenkään kanssa, enkä edes yksinäni. Jos saunoisin, saunoisin vain yksin.

Vierailija
59/59 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kokemuksesi ei ollut merkittävä.

Haista paska!