Onko netti ainoa paikka mistä voi löytää miehen?
Onko turhaa haaveilla, että se oikea tulisi vastaan ihan oikeassa elämässä sattumulta ja uskaltaisi vielä avata pelin?
Kommentit (28)
Jos itsekin haluaa viettää muutenkin paljon aikaa baarissa ja terassilla, kannattaa etsiä kumppania sieltä. Muuten ei.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaikki tuttuni on löytänyt kaverinsa netistä. Baareissa viihtyvät eivät lopeta baareissa viihtymistään välttämättä, vaikka aloittaisivat seurustelun.
Toki sen kaverin voi löytää vaikka bussipysäkiltä. Riippuu siitäkin, saako suunsa auki ja onko tilannetajua.
Löysin mun miehen livenä, baarista. Viisitoista vuotta myöhemmin erosin siitä, koska se ei vaan lakannut viihtymästä siellä baareissa, vaikka oli jo lapset ja perhe ja talo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaikki tuttuni on löytänyt kaverinsa netistä. Baareissa viihtyvät eivät lopeta baareissa viihtymistään välttämättä, vaikka aloittaisivat seurustelun.
Toki sen kaverin voi löytää vaikka bussipysäkiltä. Riippuu siitäkin, saako suunsa auki ja onko tilannetajua.Löysin mun miehen livenä, baarista. Viisitoista vuotta myöhemmin erosin siitä, koska se ei vaan lakannut viihtymästä siellä baareissa, vaikka oli jo lapset ja perhe ja talo
Itse en käynyt parisuhteessa ollessani kuin kerran pari vuoteen baarissa. Nykyään kun on sinkkuna niin tulee käytyä. Käytännössä ainut paikka missä voisi edes teoriassa tavata vapaita naisia. Lopettaisin mielelläni baareissa käymisen jos löytäisin kumppanin.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan missän terassillla ala koko kesää päivystämään siinä toivossa, että siellä sattumalta tapaa jonkun. Mielummin sopii valmiiksi treffit sinne terassille.
t. sinkkumies
Koko kesää, täh? Eilenkin riitti 10 min.
Joo, mutta minä en ole valmis lähtemään ensimmäisen hampaattoman mätiskin mukaan. Saat pitää pubiruususi. Jonkunlainen taso se pitää säilyttää naiskauneudenkin suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä on, mutta sieltä löytää myös sairaita tapauksia. Oletko varma että edes haluat miehen?
Kaikkialla muuallakin voi olla sairaita tapauksia.
Jos pitää erikseen kysyä, voiko miehen löytää muualtakin kuin netistä, ei ilmeisesti ole sellaista kokemusta, että miehet tulisivat livenä tekemään aloitteita. Niinpä se luultavasti tarkoittaa, että et ole kovin helposti lähetyttävää sorttia, joten deittipalveluissa on paremmat mahkut löytää mies. Näin ainakin mun kohdalla.
Toki sen kaverin voi löytää vaikka bussipysäkiltä. Riippuu siitäkin, saako suunsa auki ja onko tilannetajua.