Mitä mieltä nimestä Taimi Edith Inkeri?
Kommentit (36)
Kaunis nimi on. Pääasia jos itse tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Edithistä tulee mieleen Archie Bunkerin vaimo
Tai hieno runoilija Edith Södergran. Suosittelen!
Taimia en laittaisi etunimeksi. Kaksi muuta nimeä ovat kauniita. Miettikää eri järjestys nimille.
Vaihteeksi hyvä ja tyylikäs nimiehdotus! Tykkään ja kannatan. Kesäterveiset äidille ja pienelle. Iskälle ja sisaruksille kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Taimia en laittaisi etunimeksi. Kaksi muuta nimeä ovat kauniita. Miettikää eri järjestys nimille.
Ei sitä sukunimeksikään voi noin vain laittaa.
Taimi on mun mielestä kamala nimi, mutta lienen puolueellinen, koska mun suvusta löytyvät Taimi-mummelit on molemmat kauheita noita-akkoja.
Ap, tuosta nimestä tulee vain mieleen 90v mummo. Arvokkuutta voi olla, mutta mielestäni tuo on jo liian vanhahtava nimi. Edith voisi jossain muussa yhdistelmässä olla kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Joskus tuntuu, että vanhemmat etsivät vauvalle söpöä nimeä, joka sitten on aikuiselle vähän, no, hassu. Esim. Nuppu tai Nyyti.
Samaa mieltä!
Itse valitsimme lapsillemme nimet kuvitellen heitä hyvin asiallisiin ammatteihin ja tekevän merkittävää uraa ym.
Nyt he tekevätkin ja olemme todella tyytyväisiä, että nimet sopivat hyvin heidän arvokkaisiin tehtäviinsä.Tulevaisuudessa nämä Pepit ja Taikat ovat lääkäreitä ja juristeja, eikä kukaan ihmettele asiaa. Maailma muuttuu, niin se vain menee.
Peppi ja Taika ovatkin ihan ok. Tarkoitan vähän toisenlaisia nimiä nyt.
Peppi ja Pelle niminä Perzeestä.
En tykkää ollenkaan. En ollenkaan!
En tykkää ollenkaan.
Edith Taimi Inkeri voisi olla parempi järjestys. Edith ei ole yhtään mieleeni, mutta kuitenkin
Komea, vanha ja arvovaltainen nimi! Tykkään :)
Jos Edith ei tulisi suvusta, kirjoittaisin sen ennemmin muotoon Eedit. Mutta kaunis nimikokonaisuus kyllä.
Muistan kun 60-luvulla kauhisteltiin kuinka Anne ja Sari yms. ovat sitten outoja mummoilla, vaikka palstalla näitä sanotaan 70-luvun nimeksi niin kyllä yli viisikymppisiä Sareja on vaikka kuinka paljon. No tunnen yhden Annen, jolla on kolme lasten lasta sekä kolme Saria, joilla kaikilla on lastenlapsia. Sekä lähisuvussa pian tulee mummo jo Katjasta.