Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hienohelmat alakoulun päättäjäisissä! Miten te tästä ajattelisitte?

Vierailija
03.06.2018 |

Mun poika pääsi kuudennelta. Päättäjäiset oli eilen aamulla klo 9.00 ja samassa tilaisuudessa jaettiin todistukset. Niin siellä oli pari hienompaa äiteetä keillä oli lyhyet mekot päällä ja korkeat korot. Ja yhdellä kellä oli muuten pitkät housut oli sellainen leveälierinen hattu päässä.

Vähän nauratti kun nämä keikisteli siellä hepenissään.

Nyt vähän tilannetajua mikä on sopivaa ja mikä ei! No saatiinpa ainakin hyvät naurut!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi sinunkin kannattanut pukea jotain muuta päälle kuin valkoiset legginsit ja crocsit.

Vierailija
2/18 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten siellä osoitellut sormella ja nauranut ääneen? Olisi paikallaolijat ainakin tajunneet, että kuka on lääkityksen tarpeessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että 2/5, aloitus liian selvä provo mutta pisteet ajankohtaisuudesta ja säälipiste siitä että jaksoit nousta aikaisin ;)

Vierailija
4/18 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen päiväkodin ja myöhemmin koulun tilaisuuksien myötä tuli yllättävä ongelma eteen... miten pukeutua. Jos menemme miehen kanssa suoraan töistä koululle tulee välitön ylipukeutuminen eli pitää downshiftata, mutta ei kuitenkaan päätyä crockseihin.

Vierailija
5/18 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen päiväkodin ja myöhemmin koulun tilaisuuksien myötä tuli yllättävä ongelma eteen... miten pukeutua. Jos menemme miehen kanssa suoraan töistä koululle tulee välitön ylipukeutuminen eli pitää downshiftata, mutta ei kuitenkaan päätyä crockseihin.

No mikä ihmeen prinsassamekko sulla on töissä päällä sitten? Jakkupuku jne päällä voi ihan hyvin mennä koulun tilaisuuksiin.

Kaikesta ihmisestä päätään vaivaa.

Vierailija
6/18 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menin lasten kanssa eilen kauppaan suoraan juhlista, itse juhlin eri koululla kuin lapseni. Mitäköhän minusta sitten muka ajateltiin? Tuskin mitään muuta kuin juhlista tulossa tai sinne menossa. Olin liikkeellä hihallisessa kotelomekossa ja kesäisissä korkokengissä.

Jos tämä ei ole provo, niin omituinen ajatusmaailma ap:llä, oman kouluni juhlissa kaikki oppilaiden vanhemmat olivat pukeutuneet siistin kesäisesti, oli mekkoa, tunikaa, siistejä housupukuja, miehillä kauluspaitaa ja suoria housuja, pukujakin.

Vierailija
7/18 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan mieletön ongelma, tiedän tunteen. Toimin hääpukujen mallisovittajana ja kuljen työmatkat työvaatteissa, mies taas on suuren patjaliikkeen koemakaaja ja firman vaatimuksesta käyttää liian isoa flanellipyjamaa.

Ei tässä muuten olisi ongelmaa mutta olemme niin kovin epäsuhtaisen näköinen pari. Onneksi koulussa on tultu hyvin vastaan tässä eikä kukaan ihmettele kun istumme erikseen emmekä ole tuntevinamme.

Vierailija
8/18 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli nanson pallohame ja teepaita ja tuulipusakka. Ihan siistit arkivaatteet siis. Jalassa Shollin sandaalit.

Ap

Vierailija
9/18 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättäjäiset on juhla, juhliin yleensä voi ali- muttei niin helposti ylipukeutua.. jollei iltapuvussa mene. 

Vierailija
10/18 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä pukeudun mekkoon ja korkoihin aina.

Siellä taas joku laiskanpullea ,elämäänsä kyllästynyt kateellinen mamma jolla on itsellään kananperse kouvolatukka,crocksit ja treenitrikoot huutelee.

Ime ikeniis ja siedä erilaisuus.

Vierailija
11/18 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lasten koulussa opettajat oli todella hienoina. Itsekin tykkään pukeutua juhlaan ja kesämekko, ballerinat, meikki ja tukka laitettuna olikin. Sitten oli niitä huppari, collegehousu vanhempia ja miehillä lippikset. Ei ihme, että lapsetkin lippistä sisällä pitävät. Saa se koulu yrittää kasvattaa, kun vanhemmat on juntteja.

Vierailija
12/18 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas vertaisryhmä päivitellyt pukeutumista röökipaikalla tuskaisena.

Vierailija
13/18 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi ihmetellä mistä lapset oppii kiusaamaan. Heti jos on massasta poikkeava niin tirskutaan....

Vierailija
14/18 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että  saiko lapsesi numeroarvioinnin äidinkielestä. Sinulla ainakin ovat kysymys- ja persoonapronominien erot toistaiseksi hieman hakusessa.

Vierailija
15/18 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vaan mustasukkainen kun miehesi tuijotti kieli pitkällä näitä naisellisia naisia.

Vierailija
16/18 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä taitaa provo olla, en pitäisi tuollaisia vaatteita ylipukeutumisena.

Mun lapsen juhlissa oli muutama vuosi sitten eräs nainen pukeutunut ihan oikeaan iltapukuun. Vähän ihmeissään ensin katsoin, mutta ajattelin jos oli lapsen juhlien jälkeen menossa johonkin tosi hienoon tilaisuuteen.

Vierailija
17/18 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla oli nanson pallohame ja teepaita ja tuulipusakka. Ihan siistit arkivaatteet siis. Jalassa Shollin sandaalit.

Ap

Buahaha, eli provohan tämä oli. :-D Annan pisteitä 2/5.

Vierailija
18/18 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta olin tikahtua nauruun mielessäni, kun naapurin rouva oli menossa alakoulun kevätjuhlaan ja kertoi pihalla, että sisaren poika valmistuu alakoulusta (päsee kuudennelta) ja sitä on menossa juhlimaan. Valmistuu alakoulusta? Ihan oikeasti heillä vietettiin alakoulun valmistujaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme