Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi av avautui! Auttakaa minua! Miesystävä kosi siskonsa tyttären ylioppilasjuhlissa ja siskon poika kuvasi kaiken kännykällä!

Vierailija
03.06.2018 |

Pakko saada avautua! Olen ihan hajalla tästä miten epäromanttinen mun avomies on. Olen odottanut kosintaa vuosia (siis virallusta) ja sitten se töksäytti siinä pöydän päässä mulle: "No mentäiskö me sitten naimisiin tänä kesänä?" Siis kun minä sanoin et koskahan meilläkin juhlitaan OIKEESTI jotain tärkeätä.

Oli kyllä niin epäromanttista että pahamielihän siitä tuli. Ja sitten mies vielä ilmoitti kaikille että ollaan kihloissa ja kattellaan hääpäivää elokuussa ja ne TAPUTTI. Olin kuolla häpeästä. Ja pahinta oli et se poika kuvasi puhelimella!

Ja tänään mennään ostamaan sormukset jos joku kultasepän liike on auki.

En tiedä muten tähän suhtautuisin kun mies pisti tänkin läskiksi ja varmaan kosi vaan veetuillakseen mulle!0

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä yritys mutta ei.

Vierailija
2/13 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylioppilaalla saattaa myös olla "pahamieli", kun hänen juhlistaan tulikin kihlajaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut edes hyvä yritys. Jotkut osaa, jotkut ei. Provo haisee kilometrin päähän.

Vierailija
4/13 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö provo vai ei, mutta kommentoinpa kuitenkin. Sun tulevalla miehellä ei ainakaan ole alkeellisimpiakaan käytöstapoja. Juhlittava on juhlien keskipiste, ja sitä huomiota ei viedä koskaan eikä mistään syystä.

Saattaa vaikuttaa pieneltä asialta, mutta joudut todennäköisesti toistuvasti erilaisissa tilanteissa pelkäämään miehesi typerää käytöstä.

Sinäkin tosin murehdit asiaa vain omasta näkökulmastasi, joten ehkä te sovitte toisillenne.

Vierailija
5/13 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on ja huono. Erityisen huonon tekee se että pari kk aikaisemmin tuskin saa varattua vihkimistä, juhlapaikkaa tai pitopalvelua..

Vierailija
6/13 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on se hirveän huono provoilija taas. Niin tyhmä ihminen. Luultavasti tulee tästäkin kommentista onnelliseksi, koska avainsana on huomio kyseisessä mielenterveysongelmassa.

Vierailija
7/13 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä apua kaipaat? Pitäisikö meidän laumana hyökätä sieppaamaan kuvaukseen käytetty kännykkä? Miestä me ei ainakaan osata tehdä fiksummaksi.

Vierailija
8/13 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oottanu kieli pitkällä et saa paskan provonsa julki.

Vierailija
9/13 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä on ja huono. Erityisen huonon tekee se että pari kk aikaisemmin tuskin saa varattua vihkimistä, juhlapaikkaa tai pitopalvelua..

No aloitus on varmaan saanut kimmokkeensa näistä täällä olleista "sisko aikoo kosia häissäni" -jutuista. Mutta noin muuten, luuletko että yksikään mies ajattelee tuollaisia tai osaa ottaa huomioon? Tuskin.

Mut kyllä vihkipaikan pienillä paikkakunilla elokuulle saa helposti ja juhlapaikaksi löytyy paikallinen matkabaari...pitopalvelua ei ole pakko varata, jos tekee itse ja palkkaa työntekijät itse (lue=pyytää sukulaisia auttamaan ilmaiseksi).

Vierailija
10/13 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kumpi olisi surullisempaa; se, että on provo, vaiko se, että heti palstan väki epäilee provoksi?

Kaikkein surullisinta lienee kuitenkin palstalla harjoitettava "moderointi" (suom. "sensuuri")...

Vierailija
11/13 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en aloitusta ihan ymmärtänyt että miesystävä kosi siskon tytärtä ja siskon veli kuvasi??? Mitä pahaa siinä on, kai siskolla saa miesystävä olla. Ja miksi ap on tästä loukkaantunut???

Vierailija
12/13 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällimmäinen asia joka tuosta jäi mieleen, on se että minkälainen idiootti kirjoittaa "pahamieli" yhteen, voi h*lvetti

Vierailija
13/13 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liekö provo vai ei, mutta kommentoinpa kuitenkin. Sun tulevalla miehellä ei ainakaan ole alkeellisimpiakaan käytöstapoja. Juhlittava on juhlien keskipiste, ja sitä huomiota ei viedä koskaan eikä mistään syystä.

Saattaa vaikuttaa pieneltä asialta, mutta joudut todennäköisesti toistuvasti erilaisissa tilanteissa pelkäämään miehesi typerää käytöstä.

Sinäkin tosin murehdit asiaa vain omasta näkökulmastasi, joten ehkä te sovitte toisillenne.

Vttu, sä oot tyhmä ku kommentoit!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän