Missä kaikki hauskat aloitukset??!!
Tai edes kiinnostavat? Huomaa tuostakin että suurimmassa osassa on nolla vastausta, että taso on surkea. En ole ollut palstalla pitkään aikaan, onko tämä tosiaan mennyt näin huonoksi vai onko nyt poikkeusilta?
Kommentit (13)
Lienee liikaa lihapäitä alustalla.
Itse olen vegaani.
Onhan noissa vastauksia. Ehkä katsoit nuolten määrää? Aloita jokin uudenlainen hauska. Hyvä aihe voisi olla vaikka Suomen mahdollisuudet pian alkavissa jalkapallon mm-kisoissa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan noissa vastauksia. Ehkä katsoit nuolten määrää? Aloita jokin uudenlainen hauska. Hyvä aihe voisi olla vaikka Suomen mahdollisuudet pian alkavissa jalkapallon mm-kisoissa.
Suomen mahikset meni jo karsinnoissa ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö aina olla niin negatiivinen. Kyllä siomalaisetkin miehet voivat joskus yllättää.
Juu, tajuan kyllä että voisi itsekin keksiä jotain hauskaa. Ennen täällä vain oli aina muidenkin tekemiä hauskoja, niin siksi ihmettelin. Ap
Tämä kuitenkin on mammapalsta, ei standup-koomikkojen palsta.
Aina joku urpo sabotoi kaikki kiinnostavat keskustelut. Monta poistettu taas tänään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö aina olla niin negatiivinen. Kyllä siomalaisetkin miehet voivat joskus yllättää.
Negatiivinen? Suomi ei ole mukana mm-kisoissa, koska tippui jo karsinnoissa, tajuatko?
En mä tiedä. Tein ite just aloituksen eu tekijänoikeusdirektiiveistä ja se poistettiin 1 vastauksen jälkeen.
Mitä hittoa. Ihme foorumi tääkin. Missä täällä on aihe vapaa?
Haakertin Leihvinkin ketju katosi ;)
Olisit tehnyt sellaisen....