Kuinka monen mamman yläkouluiläinen tyttö/poika on nyt
"kylillä"? Kävin iltakävelyllä liikuntapuiston alueella, niin siellä pikkupimut ja nuoret kundit järkyssä kunnossa, siis ympäripäissään ja jotku siellä metsässä panivatkin jonkun jätkän kanssa:D Lähtikö sinunkin nuoresi vähän juhlimaan kesäloman alkua..?
Kommentit (17)
Noup, ei lähtenyt. Sen sijaan hän lähti parin kaverinsa kanssa veneilemään ja kalastamaan.
Olisikin kylillä. Tuolla se istuu tietokoneella ja huutaa pelikavereilleen jo kolmatta tuntia.
Meillä lähti pyhäkouluun. Poikkeuksellisesti kuulema tänään järjestetään yöaikaan.
Ysiltä päässyt kävi kaverinsa kanssa pizzalla ja oli kotona jo ennen seitsemää. Isosiskonsa 18v tuli tunti sitten mummon kyydillä kotiin, oli ollut kavereiden kanssa kylillä, selvinpäin.
Nyt toinen pelaa jotain pikkuveljen kanssa ja toinen pyykkää. On mulla fiksuja muksuja.
Just ysiltä tänään päässyt kävi syömässä kotona ja lähti vielä mopolla kavereidensa kanssa ajelemaan.
Meillä ysiltä päässyt poika on kylillä ja varmasti juo, en ole huolissani, täysi-ikäinen kaveri mukana selvinpäin.
Seiskalta päässyt poika pelaa pleikkarilla fortniteä. Sovittiin että saa "juhlapäivän" vuoksi 12 saakka pelata, eiköhän sitten jo väsytä.
Vierailija kirjoitti:
Lukion toiselle ja ysille menevät ovat nukkumassa.
Ovatko he siis todella uupuneita viimeisen viikon kokeista vai miten? Onko heillä joku nukkumaanmenoaika?
6. luokan lopettanut poika oli heti koulun loppumisen jälkeen kavereiden kanssa kaupungilla, kävivät pizzalla, kotona jo neljän maissa ja nyt pelaa kavereiden kanssa fortnitea
9. luokalta päässyt tyttö on kotona, mietti pitkään lähtiskö kaupungille, mutta paras kaveri on just ollut isossa leikkauksessa, menivät siis muutaman tytön purukalla tän kaverin luokse ja tuli kotiin joskus klo 19
Lukion 1- luokkalainen on kaupungilla. On kokeillut alkoholia, mutta ei kuulemma pidä juomisesta, joten uskoisin että on selvinpäin. En tuomitsisi vaikka pari joisikin, sovittiin että tulee puolilta öin kotiin.
15 vuotias on mummolassa ja 17 vuotias tuossa vieressä puhelimellaan. Itse olin heidän ikäisenä Hietsussa kaverilauman kanssa ja repussa oli juomat mukana.
Kasiluokalta päässyt poika on yötä tyttöystävällä. Kysyin menevätkö kylille mutta eivät olleet päättäneet. Kaikesta päätellen eivät ole menneet ja tähän aikaan tuskin enää lähtevät.
Itse olin saman ikäisenä ympäripäissäni kylillä, mutta toisaalta eipä mulla kyllä ollutkaan kivaa tyttö-/poikaystävää, jonka kanssa olin ollut jo vuoden ja voin harrastaa seksiä milloin vaan, kuten omallani nyt ;-) Joten tavallaan ymmärrän omaa teinäni.
Kyllä, stadissa on... istuu tuossa mun vieressä, käytiin ravintolassa syömässä peruskoulun päättymisen kunniaksi ja nyt ollaan menossa kotiin.
Nykyajan teinit dokaa vähemmän kuin vanhempansa teiniaikoinaan dokasivat. Tutkittu juttu, googleta vaikka.
Se ei poista sitä, että valistusta on syytä antaa, keskiarvot eivät yksilön kännisekoiluja paljon pelasta.
Meillä ollaan miehen kanssa ehkä sitten oltu sen verran humalassa teinien nähden, että nuo eivät juo kuin max yhden siiderin. 🤔
(toinen 16, saa maistaa tilkan, toinen jo 18)
Pojat menevät Seiskalle ja kasille. Molemmat kotona ja sängyssä. Toisella näkyi olevan tabletti ja toisella puhelin käytössä.
Kumpikaan ei edes puhunut kaupungille menosta vaan tulivat suoraan kotiin todistusten jaosta ja ovat siitä asti olleet kotona.
Se on aina huono asia, jos on kaunis sää kun koulut loppuu. Toivottavasti on tytöillä ehkäisyt kunnossa ja sitä rataa.