Viidet treffit eri miesten kanssa tiedossa - onko sopivaa?
Kahvittelun merkeissä ensitreffit viiden eri miehen kanssa. Kaikilla miehillä odotukset aika korkealla suhteeni.
Mietin, saako näin toimia?
Kommentit (31)
Eihän joka kahvitutun kanssa sänkyyn mennä. Suurimmasta osasta kahvitreffejä tietää jo viimeistään tunnin sisällä, ettei siitä tule sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa sinänsä mitään väärää ole.
Mietin vaan miten kuvittelet voivasi ottaa ihastumisen tosissaan jos mietit samaan aikaan jonossa seuraavana olevia. Minä en ainakana pystyisi. Kahdet treffit samalle viikolle tuottaa jo tuskaa. Treffien jälkeenkin pitää aina hetki pitää taukoa kunnes pystyy aloittamaan taas puhtaalta pöydältä.
Minä löysin aviomieheni tuolla taktiikalla. Taisi olla kolmas, jonka tapasin sillä viikolla ja se oli kyllä rakkautta heti ensihetkestä lähtien, ei haitannut yhtään että olin sarjadeittaillut jo kuukausia. Etsin tositarkoituksella ja oikeasti hyvää miestä, siihenhän olisi mennyt sata vuotta jos olisi saanut seuloa hitaammalla tahdilla sitä oikeaa niiden kaikkien väärien tai muuten vain huonojen joukosta...
Tietenkin saa ja pitääkin. Nettideitit ja tinderit ovat meille naisille kuin karkkikauppoja. Toinen toistaan uljaampia uroksia on tarjolla eikä kukaan enää deittaa yhtä kerrallaan. Kilpailuttaminen on päivän sana, myös deittimarkkinoilla. Älä myy parasta tawaraasi liian halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan miten kuvittelet voivasi ottaa ihastumisen tosissaan jos mietit samaan aikaan jonossa seuraavana olevia. Minä en ainakana pystyisi. Kahdet treffit samalle viikolle tuottaa jo tuskaa. Treffien jälkeenkin pitää aina hetki pitää taukoa kunnes pystyy aloittamaan taas puhtaalta pöydältä.
Minä löysin aviomieheni tuolla taktiikalla. Taisi olla kolmas, jonka tapasin sillä viikolla ja se oli kyllä rakkautta heti ensihetkestä lähtien, ei haitannut yhtään että olin sarjadeittaillut jo kuukausia. Etsin tositarkoituksella ja oikeasti hyvää miestä, siihenhän olisi mennyt sata vuotta jos olisi saanut seuloa hitaammalla tahdilla sitä oikeaa niiden kaikkien väärien tai muuten vain huonojen joukosta...
Treffit menee niin helposti kylmiksi "työhaastatteluiksi" tuolla tapaa tehtynä. Jos ole suunnilleen valmiin kysymyslistan kanssa siellä kahvilassa odottamassa ja sitten käydään asiat läpi kohta kohdalta. Ei siinä paljoa jää tunteille tilaa.
Tietty jos siihen osaa oikealla tavalla asennoitua ja homma toimii niin hyvä sitten. Minusta vaan toinen ihminen ansaitsee saada sataprosenttisen mahdollisuuden. Eikä silleen, että itse treffeille mennessä miettii näiden olevan vaan yhdet merkityksettömät treffit muiden joukossa.
Kateeksi käy te naiset jotka pääsette usein treffeille ihmisen lähtökohtaisesti kiinnostavan ihmisen kanssa kun itsellä ei ulkonäkö riitä treffeille kun ehkä 3kk välein.
monetko treffit aioit itse maksaa?
Ei siinä 5 treffeissä oo mitään vikaa. Mutta yksi asia ihmetyttä mua että mistä sä nyt oot niin varma kuinka isot odottukset ovat niillä miehillä sinua kohtaan. Ei ne oo edes sua nähnyt ja kyllä he myös päättä sen treffin jälkeen mitä haluavat susta. Tuntuu että muutamat naiset ylitulkitse asioita ja luule että kaikki hirveesti halua päästä niitä tavoittelemaan. Voi olla että niistä viidestä miehestä pari ei kiinnosta enään nähdä sua, pari haluaa nähdä ja sit yksi haluaa vaan seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä 5 treffeissä oo mitään vikaa. Mutta yksi asia ihmetyttä mua että mistä sä nyt oot niin varma kuinka isot odottukset ovat niillä miehillä sinua kohtaan. Ei ne oo edes sua nähnyt ja kyllä he myös päättä sen treffin jälkeen mitä haluavat susta. Tuntuu että muutamat naiset ylitulkitse asioita ja luule että kaikki hirveesti halua päästä niitä tavoittelemaan. Voi olla että niistä viidestä miehestä pari ei kiinnosta enään nähdä sua, pari haluaa nähdä ja sit yksi haluaa vaan seksiä.
Eiköhän kaikki naiset tiedä että se miehen suuret odotukset tarkoittaa juuri seksiä.
Siksi naisella on näennäisesti kauheasti valinnanvaraa, oikeasti todella vaikea seuloa, kun omat suuret odotukset tarkoittaa pitkää, sitoutunutta parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Kateeksi käy te naiset jotka pääsette usein treffeille ihmisen lähtökohtaisesti kiinnostavan ihmisen kanssa kun itsellä ei ulkonäkö riitä treffeille kun ehkä 3kk välein.
Mä olen seurustellut kaiken näköisten miesten kanssa. Yhdellä oli hampaat ristissä, mutta ihanat silmät. Toinen oli hädin tuskin minun mittainen, mutta mitkä pakarat. Kolmas todella todella laiha ja isonenäinen, mutta jumalaiset ruskeat silmät ja kaunis sydän. Neljännellä ei oikein ollut mitään komeaa piirrettä ja huono ihokin, mutta hyvät jutut.
Voit olla varma että ongelma on jossain muussa kuin ulkonäössäsi. Huono itsetunto joka paistaa läpi? Small talkin puute? Tylsät jutut? Itsekeskeinen luonne jossa puhut vain itsestäsi? Asenne josta näkyy että olet vain seksin perässä? Laitat viestiä naisille joiden kanssa sinulla ei ole mitään yhteistä etkä ole edes lukenut heidän profiilia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffit menee niin helposti kylmiksi "työhaastatteluiksi" tuolla tapaa tehtynä. Jos ole suunnilleen valmiin kysymyslistan kanssa siellä kahvilassa odottamassa ja sitten käydään asiat läpi kohta kohdalta. Ei siinä paljoa jää tunteille tilaa.
Tietty jos siihen osaa oikealla tavalla asennoitua ja homma toimii niin hyvä sitten. Minusta vaan toinen ihminen ansaitsee saada sataprosenttisen mahdollisuuden. Eikä silleen, että itse treffeille mennessä miettii näiden olevan vaan yhdet merkityksettömät treffit muiden joukossa.
Miksi se olisi kylmää? Totta kai jokaisen miehen tavatessa mielessä käy, entä jos tämä on se.
On paljon tutkimuksia siitä miten ihminen lukee toisesta ihmisestä todella paljon ensimmäisten kymmenien sekuntien aikana. On turha surra millainen keskustelusta tulee. Nainen on tehnyt jo puolet tarvittavista päätelmistä nähdessään miehen ja tämän eleet ja reaktiot, kuullessaan tämän äänen ja puhetavan, nähdessään ilmeet ja miten mies tervehtii, kosketuksesta, kättelystä ja halauksesta, ja haistaessaan miehen tuoksun. Jos nämä eivät ole miellyttäneet, mikään haastattelu ei pelasta tilannetta. Ja jos mies on miellyttänyt, hän saa puhua aika todella tyhmiä ettei seuraavia treffejä tulisi.
Mulla on ollut samana päivänäkin kahdet treffit. Treffit ei aina tarkoita baarissa pää täyteen ja sänkyyn vaan kahvilla käydään ja jutellaan. Kyllä se ensivaikutelma on ratkaiseva. Sen huomaa kyllä nopeasti, jos toinen kiinnostaa niin paljon, että haluaa tavata uudelleen ja tutustua paremmin. Sitten sovitaan uudet treffit.
Netissä ei auta jäädä tuleen makaamaan. Jos tulee kiinnostava tapaus eteen, heti vaan sopii tapaamisen johonkin. Viikkokausia ei kannata kirjoitella viestejä, pettymys voi olla iso kun tapaa livenä. Jos haluaa tavata ensin yhden ja ensi viikolla ajattelee tapaavansa seuraavan, se seuraava ei ehkä enää ensi viikolla ole tavattavissa.