Kaikilla sivuilla evästepakko
Iltasanomat ym vaatii lupaa evästeille, eikä edes anna kieltomahdollisuutta.
Tietoa kerätään sananvapauden rajoitetussa maassa kuin pieniä kiviä.
Koska joka ikinen mummo istuu käräjillä vihaisesta puheesta?
Missä o n sananvapaus ja ruksi kiellolle, ei evästeitä!?!?
Täällähän lähtee viestiketjut aina, ellei ole viherpunaisia aatteita tai maahanmuuttoagendaa palvelevia mielipiteitä..
Kommentit (4)
Ei muuta kun laitat selaimesi asetuksesta ne sivut listalle, joille et halua eväitäsi antaa.
Muista myös klikata asetuksista kohtaa joka poistaa evästeet kun suljet selaimen.
En ole aloittajan kanssa kaikesta samaa mieltä. Ihmettelen myös vimmaa vain hyväksyä tietojen kalastelu. Siksi heivasin pois naamakirjan. Mua nyt ei niin haittaa mutta periaatteellinen juttu haluan pysyä anonyyminä.
Mulle voi sitten mainostaa vaikka ganjaa ja seksiin liittyviä juttuja. Niistä kyllä kiinostun ilman mainostamista.
Politiikka eli meitä jokaista koskeva on mulle puheenaihe numero yksi. Tylsää jauhamista toisinaan, päätökset esim. sotesta koskee joka jätkää ja naista.
Kun politiikka vaikuttaa meihin kaikkiin niin toivon enemmän osallistumista. Jos haluaa vaikuttaa nnin alku on kertoa mielipide esim. tällä palstalla. Yksi oma mielipide ihmisen vapaus tehdä itselleen mitä haluaa. Sitä sanotaan itsemääräämisoikrudeksi.
sassse