Löytyykö tasapainoisia terveellisesti eläviä miehiä?
Tuntuu, että kaikilla on vähintäänkin yksi niin iso pahe, jota en voi sulattaa. Tupakointi, nuuskaus, liiallinen alkoholin käyttö, huumeet, peliongelma, patologinen valehtelija yms. ovat ehdottomia turn offeja. Jos ihmeen kaupalla jostain löytyy mies, jolla ei ole mitään näistä, niin sitten on takuuvarmasti joku muu ylitsepääsemätön ongelma, kuten sairaalloinen mustasukkaisuus, kontrolloimishalu, äitiriippuvaisuus, pakkomielteisyys, väkivaltaisuus (henkinen tai fyysinen), kieroutunut seksiaddiktio tai muuta vastaavaa.
Mielestäni en vaadi liikoja.
Kommentit (21)
No, ainakaan mulla ei ole mitään mainituista. Eli löytyy, mutta veikkaisin että aika vähän.
M26
Ei ainakaan täältä. Olen tissuttanut yhtä viinipulloa koko päivän. Nyt on viinit loppu.
Tarttee vissiin ruveta kokkaileen, sitä ennen juon yhden oluen kostoksi, kun viinit loppui.
Sinkkumies
Mukavaa, että sulle kelpaa narsisti.
Kerran luulin nähneeni, mutta ei ollu silmälasit päässä :D
Kaikki muut kohdat läpäisisin, mutta tupakoinnista en yhdenkään naisen takia luopuisi.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa, että sulle kelpaa narsisti.
Ei kelpaa. Luettelin tuossa myös narsisteille ominaisia piirteitä. ap
No muuten ei ole paheita paitsi palstan naiset hyökkäsivät kimppuuni kun kerroin , joka päivä töiden jälkeen käyväni äidin luona kahvilla :D ja siis olen sinkku eli kaksioni voi odottaa rauhassa 20 minuuttia .
Vierailija kirjoitti:
Saako runkata?
Kohtuuden rajoissa. Kunhan runkkaaminen ei ole pakkomielteistä, eikä tee sillä vehjettään tunnottomaksi, jolloin menee naisen kanssa jyystämiseksi. ap
Vierailija kirjoitti:
No muuten ei ole paheita paitsi palstan naiset hyökkäsivät kimppuuni kun kerroin , joka päivä töiden jälkeen käyväni äidin luona kahvilla :D ja siis olen sinkku eli kaksioni voi odottaa rauhassa 20 minuuttia .
Olet siis äitiriippuvainen.
Onneksi mulla on jo nainen, ei tarvi jäännöspaloja katsella.
Mites noi steroidit jos vähän joskus päässä kilahtaa niin onko paha asia?
http://kukkahattu.com/2015/11/22/doping-kehonrakennuksessa-vaiettu-sala…
Vierailija kirjoitti:
Määrä tekee myrkyn. Kaikessa. Ei normaalikuntoilijat käytä horkkaa kuin murto-osan siitä mitä ammattikehonrakentajat, ja vain harvat ammattibodaritkaan saavat mitään raivokohtauksia. Tuo on vähän kuin pelkäisit maksakirroosia saunakaljojen takia.
Minä täytän ehdot. Toivottavasti ulkonäön suhteen ei ole mitään toiveita.
On meitä hyviäkin miehiä olemassa, me vain olemme jo varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Steroidit ei kuulu terveellisiin elämäntapoihin.
Lasketaanko akateeminen tutkinto liian isoksi paheeksi? Monille naisille se sitä näyttää olevan
Tupakointia ja nuuskausta lukuunottamatta, veikkaan että suurimmalle osalle ihmisistä nuo mainitsemasi asiat on turn off. Kuka nyt haluaisi esim. patologisen valehtelijan, alkoholistin tai väkivaltaisen kumppanin?
Joo ja kun akkas löytää jonkun ei-narsistin, tadaa! Sä oot se jäännöspala.
Loistavaa itsepetosta kuvitella olevansa yksin vallankahvassa sinkkuuden suhteen.
Nääs yleensä parisuhteessa on kaksi erillistä aikuista. Jos asia on toisin, suhde kuuluu pipi-kategoriaan, jolla ei paljon kannata keulia.
Et vaadi liikoja? Ok. Oliko tuossa listattu kaikki vaatimukset vai kuinka paljon niitä löytyy lisää?