Tytön nimeksi Tilhi? Kuulostaako pahalta?
En haluaisi pilkkaamista vaan oikeita vastauksia.
Kommentit (33)
Kaunis nimi olisi, närhi olisi kamala. Itse en kouluaikoihin olisi tuonnimistä pilkannut. Hyvä nimi, ainutlaatuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitse sitten nimi eikä lintulajia!
Olen jossain törmännyt naisennimeen Suula, lintu sekin. Miksei Tilhi yhtä hyvin?
Vähän höpsö minusta.
Väestörekisterikeskuksen nimipalvelusta selviää, että on sitä jonkin verran kumminkin käytössä.
Tämän luonnonystävän mielestä olisi tosi söpö :) Varmaan suuremmat massat keksii kuitenkin arvostella.
Tulee mieleen rähmä. Jos olisi jo jonkun nimi niin en varmaan ajattelisi mitään kummempaa, kuin että erikoinen nätti nimi...
Yllättävä, mutta aika veikeä :) Ei minusta huono, mutta ehkä pitäisi miettiä yön yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kukkia, puita, säätiloja ja vuodenaikoja ja sunmuita saa valita nimeksi, mutta ei kaunista pikkulintua?
Kaunis nimi mielestäni. Onhan sellainenkin nimi kuin Thilia joka sekin oikein nätti.
Myös Sieppo (ei niin kaukana perinteisestä Seposta) on hieno. Horsman veli meillä Sieppo ❤️.
Mä tiedän yhden Tilhin. On fiksu tyttö.
Toisaalta ihan kaunis nimi. Ehkä se epäilyttää juurikin sen harvinaisuutensa vuoksi, vaikka tokihan ihan jokaisen meidän nimi on joskus ollut ensimmäinen luokkaansa.
Haukkumanimiä nyt keksitään vaikka väkisellä, niillä ei kannata liikaa päätään vaivata. Ainahan tytön voi nimetä vaikkapa Tiinaksi ja lempinimenä on sitten se Tilhi.