Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mulla on? Haluan vain olla kotona, lukea internetiä ja katsoa elokuvia

Vierailija
02.06.2018 |

En oikeasti jaksa olla näin tylsä enää, mutta sosiaalinen toiminta kuormittaa niin valtavasti, että en vaan saa aikaiseksi. Haluaisin mennä ulos ja olla aktiivinen, mutta ei vaan. Onko se vaan laiskuutta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tuohon löytyy pillereitä.

Vierailija
2/8 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluaisin aina ensisijaisesti olla kotona, mutta ei se musta tylsää tee. Ja kyllä välillä käväisenkin jossain, mutta ihana päästä aina takaisin kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti tuohon löytyy pillereitä.

Joku amfetamiinin tapainen varmaan aktivoisi, mutta en sellaiseen haluaisi ruveta. Mietin, että voi muuten olla allergioita tähän aikaan vuodesta. Aina väsyttää, varsinkin se ulkona olo. Taidan ryhtyä syömään joka päivä allergialääkettä, vaikka limakalvot ei oireilekaan kovin pahasti juuri nyt.

Vierailija
4/8 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen etätöitä lähes pelkästään. Sen lisäksi vietän lähes kaiken vapaa-ajankin kotona. Lähikaupassa käyn ja joskus saatan asioida autolla jopa 1 km:n päässä kotoa. Toimistolla 10km:n päässä kotoa käyn ehkä kerran kuukaudessa.

Olen tietokoneella sekä töiden että vapaa-ajan suhteen lähes aamusta iltaan joka päivä.

En tykkää erityisesti matkustelusta. Jos matkustan, niin sekin oikeastaan pelkästään kotimaassa.

- Eri

Vierailija
5/8 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei... Tai sitten oon taas raskaana. Tai sitten mulla on taas syöpä. Hitsi! Ap

Vierailija
6/8 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko introvertti? Vai onko tää iskenyt ihan viime aikoina? Koita miettiä miksi haluat olla aktiivinen, muiden odotusten vai ihan itsesi takia. Haluatko oikeasti mennä aktiviteettiin x vai tunnetko että sinun pitäisi, vaikka olisit mieluummin kotona?

Toki jos yleensä nautit menemisestä niin ehkä vaan kaipaat just nyt rauhallisempaa jaksoa. Keksi myös terveellisiä kotirutiineja, ettet ihan nuupahda siellä kotona. Syllisyyttä on kuitenkin turha tuntea, lähdet liikkeelle omilla ehdoillasi sitten kun haluat.

Vierailija
7/8 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat olla ihan oma itsesi! Ei tarvitse lähteä mihinkään jos ei huvita. Tai olla sosiaalinen. Olet arvokas sellaisena kuin olet!

Vierailija
8/8 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin, paitsi ettei  elokuvat kiinnosta. Dokumentit ja lukeminen mieluummin.

60 h työviikolla lienee jtn tekemistä asian kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan