Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tätä tilannetta pitäisi tulkita? Näen ensimmäistä kertaa miehen sukulaisia

Vierailija
02.06.2018 |

Miehen sukulaiset ovat kutsuneet minut miehen serkun lakkiaisiin. Ensiksi mies sanoi että sinne ei todellakaan käy ihan mitkä vain vaatteet ja TIEDÄN TÄMÄN IHAN ITSEKIN miten lakkiaisiin suunnilleen pukeudutaan. Laitoin äsken viestiä miehelle että "löysin kivan uuden juhlamekon" ja nyt mies vastasikin että " pelkään kyllä vähän sunpuolesta ne ei ole ihan normaaleja ihmisiä en kuitenkaan kerro enempää ettei sulle tuu turhia ennakkoluuloja" kyselin mieheltä enemmän asiasta ja hän ei kerro heistä enempää??

mekko on klassinen satiininen juhlamekko

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin verkkareissa ja heinähatussa tuollaisiin bileisiin.

Vierailija
2/52 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain mietin että liittyykö tämä nyt edes niihin vaatteisiin vai mikä tässä on taustalla? pelkääkö mies että he paljastaa jotain ja yrittää selitellä jotakin??

Kiva nytten kun en tiedä menenkö vai enkö... Ollaan jo 3v seurusteltu ja hän ei puhu äidistään mitään???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinun äidinkielesi on? Entä miehen? Onko hän suomalainen?

Vierailija
4/52 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joko vähän häpeilee sukuaan, tai sitten arastelee kertoa jostain muusta syystä. Ehkä ne on miljonäärejä!

Normaali juhlamekko vaan päälle ja avoimin mielin matkaan.

Vierailija
5/52 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin niissä vaatteissa joissa olen ajatellut kun. Heidän ongelmansa han se on jos ovat kummallisua. Ja jos eivät ole melko kummallinen on miehesi ja hänen kommenttinsa.

Vierailija
6/52 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on suomalainen ei ole mikään somali, turkkilainen kyseessä :D

Vierailija
7/52 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin voinut sanoa noin, jos mulla olisi ollut uusi poikaystävä lakkiaisteni aikaan. Meidän porukka on vähän erikoista, kyse lähinnä luonteista. Mä ja keskimmäinen veli ollaan taviksia. Vanhimmalla veljellä on diagnoosi, isä oli vähän ehkä narsisti ja äidillä mt-ongelmia johtuen isän narsismitaipumuksista ja vaikeasta lapsuudesta sekä siitä, että isän äiti oli hankala ihminen.

Vierailija
8/52 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tulee mieleen että joillain heillä on mielenterveysongelmia tms

Vierailija
9/52 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan, ap. Iällä et ilmeisesti ole "pilattu" (en sano tätä ilkeillen) eli ole nuori ja osaat selvästikin pukeutua asianmukaisesti. Jos jollekin tällainen on ongelma, se ei ole sinun ongelmasi. Eli luotat itseesi ja menet katsomaan, mikä ihme siinä suvussa oikein mättää. Sitten voit ihan itse päättää, mitä mieltä olet tapailemastasi miehestä. Itseäni nimittäin eniten häiritsisi miehesi tyyli neuvoa ihmistä, joka osaa pukeutua asiallisesti.

Vierailija
10/52 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ongelma ole se että näytät jonkun tädin mielestä liian hyvältä mekkosi kanssa??

Pitäisikö nuoren naisen pukeutua verkkareihin ettei näytä liian hyvältä jos sitä kroppaakin on 

Vierailija
11/52 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tulkintani on, että tämä on omituinen provo.

Vierailija
12/52 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme mies sinulla! Jos jotain outoa on odotettavissa niin ehdottomasti täytyisi informoida. Pukeudu kuten mielesi tekee tilaisuuteen pukeutua jos joku siitä häiriintyy niin mitä sitten.

Vierailija
13/52 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tulkintani on, että tämä on omituinen provo.

ei varmasti ole provo

Vierailija
14/52 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisteja?

Vierailija
15/52 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oisko ne jonkin sortin lahkolaisia? Pitkää mekkoa vain kaikilla?

Vierailija
16/52 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitsija sukulaiset jotenkin vaarallisiksi ja se saisi kyllä miettimään kannattaako jatkaa suhdetta jos mieskin jo pelkää puolestani.

Vierailija
17/52 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs taas kummallisella provolla meitä paiskasit.

Vierailija
18/52 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on uskiksia. Laita matalat korot, joku huivi hartioille jos mekkosi on hihaton ja vähintään leggingsit alle, jos mekkosi on minimekko.

Vierailija
19/52 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on uskiksia. Laita matalat korot, joku huivi hartioille jos mekkosi on hihaton ja vähintään leggingsit alle, jos mekkosi on minimekko.

leggarit on niin vuotta 2009-2012

Vierailija
20/52 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen että vaikka he olisivatkin uskovaisia niin miksi sinun pitäisi körttiasuun pukeutua? eihän kukaan voi olettaa että nuori ihminen tietää suvun tyyliä yms

todella outoa? salaako jotakin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi