(NAINEN) Kuinka paljon sinulta vaatisi olla jokseenkin tämän näköinen (kuva)
https://yle.fi/uutiset/3-10230602
jos ei enää täksi kesäksi ehdi niin syksyksi tai vuoden päästä?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaalea minäkin, mutta väriähän saa purkista. Eli pari tuntia kestäisi.
Vastakysymys aloittajalle. Kuinka kauan sinulta kestäisi muuntua artikkelissa kuvatun miehen näköiseksi?
Mietin sitä jo mutta en osaa sanoa. Ovatko he muka mielestäsi samantasoisia?
En oo koskaan ymmärtänyt tätä tasoteoriaa. Näin heteronaisena sanoisin, että nainen on aika tavallisen näköinen, ei ruma muttei mikään suuri kaunotarkaan. Mies taas ei ole omaa silmää miellyttävä, mutta varmaan joidenkin naisten mielestä komea.
No vastaisitko nyt kysymykseeni, kuinka paljon sinulta vaatisi olla jokseenkin kuvan miehen kaltainen?
Nainen näyttää vanhemmalta kuin minä (33), sanoisin lähempänä neljääkymppiä tai vain "aikuismaisemmat" kasvonpiirteet. Nenäni on sirompi kuin kuvassa, näytän tyttömäisemmältä muutenkin. Ruumiinrakenne samaa luokkaa (= olemattomat käsivarret), mulla bmi 19. Mutta mikä oli kysynyksen pointti?
Ja hmm mun naaman iho ei ikinä tuu näyttämään totta.
Kuvan nainen on ehkä joku nelikymppinen? En näytä noin vanhalta, joten se siitä. Ehkä 15 vuoden päästä.
Mulla ei riittäisi varmaankaan odotettavissa oleva elinikä.
Olen tuon naisen vastakohta, pyöreänaamainen ja tihrusilmäinen. Lisäksi ruumiinrakenteeltani tanakka ja roteva.
En haluaisi olla hänen näköisensä. Lisäksi en onneksi ole rillipää, koska minulla on terveet silmät.
Kuinka paljon tuo minulta vaatisi? No, minun pitäisi kuolla ja syntyä uudestaan ja kasvaa 20 vuotta. Sellaisen pienen jutun vaatisi.
En minä halua näyttää keltään muulta kuin itseltäni, vaikken mikään missi olekaan.
Mikä noista jutun kuvista piti yhdistää aloitukseen? Muuttuminen tuoksi jutun kuvan mieheksi voisi olla melko pitkä prosessi - ap:llekin 😘.
Mutta se ensivaikutelmahan riippuu lähinnä siitä arvioijasta? Tuo on kaikkea ok:sta seksikkääseen ja siitä liian vanhaan akkaan riippuen miehestä.