Kuka lähtis mun kanssa terassille Helsingin keskustaan?
Vielä parempi, jos olisit jo keskustassa ja kaipaisit seuraa. Minä kaipaisin :)
N36
Kommentit (39)
Menkää jo Teatteriin. Ap vaikuttaa mukavalta.
Me tullaan. Jos jaksat keskustella miehen kanssa.
Pelkkä "N36" ei riitä nyky miehelle treffeille lähtemiseen.... sillähän on terassir täynnä jo muutenkin...valitsee itse siitä ympäriltä !!!
Ap, oletko sinkku? Jos olet, olen kateellinen sulle.
T.toinen N36 nimim.kesä lasten ja miehen kanssa tapellen:(
Voin tulla suoraan panolle teille tai sinä tänne. Saat pullonkin jos jurrin tarvitset.
Chattinainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä lähtisin jos oisin Suomessa! Ollaan saman ikäisiäkin!
M36Sä olet just sellainen mies, joka ajattelee että jos nainen sattuu olemaan samassa kaupungissa, niin hän on jotenkin velvollinen lankeamaan sinulle.
Mitä helvettiä? :D Kai mä nyt oman ikäiseni kanssa mieluiten lähtisin terassille istumaan. Ei kaikilla se pillu ole koko aikaa mielessä. Enhän mä tiedä mitään apsta mutta olisin voinut kyllä tutustua!
M36
No kerro nyt meille Ap, tapasitko jonkun siellä Teatterissa? Oletko vielä edes siellä?
Joku sinipaitanen ja -farkkunen sanoi jo istuvansa siellä, tapaatko/tapasitko hänet?
En tavannut ketään :( Ihan perheellinen olen ja olisin vain halunnut viettää aikaa ihmisten kanssa, jutella ja juoda vaikka lasin tai kaksi viiniä. Olin siellä, mutta en nähnyt ketään, joka olisi ollut siellä yksin. Tuli orpo olo.
Ap
Anna osoite, pese vehkeesi, ja tunnissa saat mitä pydät.
Just joo. Täällähän monet ehdotti.
Jos pillua saan niin mä lähden mukaan
Jos pillua saan ei mua estä kukaan
Vierailija kirjoitti:
Saikohan ap juttuseuraa :)
Ap:llä on jo kukko huulessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos annat illan päätteeksi *illua, niin lähden heti. Missä tapaamme?
Joo, jos lohkee pildee, mäkin tulen mukaan
Vierailija kirjoitti:
Vielä parempi, jos olisit jo keskustassa ja kaipaisit seuraa. Minä kaipaisin :)
N36
Just tuli itsellekin mieleen tänään, että voisi etsiä jostakin ulkoiluseuraa:) Sovitaanko treffit huomiselle keskustaan?
Kyllä nyt jotain perusasioita pitäisi kertoa. Muutenhan se viestittää suunnilleen että kuka tahansa kelpaa juttuseuraksi.