Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy ex-vegaanilta mitä vain

Vierailija
02.06.2018 |

Olin täysvegaani reilut 3 vuotta, sitä ennen lakto-ovo ja nyt en noudata mitään erityistä ruokavaliota.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku vegaani vetäny herneet nenään ja käyny alapeukuttamassa kaikki vastaukset :D

Eipä minulla ainakaan ole syytä vedellä herneitä nenuun tai alapeukutella. Ap:n näkemykset ovat mielestäni asiallisia, vaikka itse kasvissyöjä olenkin ja toivon olevani jonain päivänä vegaani. 

Vierailija
22/25 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesetkö jauhenlihan ennen kypsennystä?

Mitä :D onko tää joku av-vitsi? En syö jauhelihaa mutta en kyllä pesisi jos söisin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö voisi parantua ihmisenä, ja alkaa uudelleen vegaaniksi?

Koskaan ei ole liian myöhäistä; aina voi aloittaa veganismin. Minäkin olen vegaani!

En koe vegaaniuden parantavan ihmistä.

Vierailija
24/25 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätevedenpuhdistamoaiheiseen kysymykseen ei vieläkään vastausta, kaikkiin yksittäisen urpon syömisiä tai syömättä jättämisiä koskeviin kysymyksiin kyllä vastataan. Otsikko johtaa kyllä hieman harhaan.

Vierailija
25/25 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätevedenpuhdistamoaiheiseen kysymykseen ei vieläkään vastausta, kaikkiin yksittäisen urpon syömisiä tai syömättä jättämisiä koskeviin kysymyksiin kyllä vastataan. Otsikko johtaa kyllä hieman harhaan.

En tosiaan tiedä enkä jaksa googlettaa joten veikataanpa ihan heittämällä että öö 150 miljoonaa euroa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan