Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dodih lähti taas 15 kimppua roskiin t. Opettaja. Älkää tuoko kukkia

Vierailija
02.06.2018 |

Tuokaa lahjaksi jtn kunnollista.
Joka vuosi sama pettymys.
T. Opettaja

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti olen sitä mieltä, että opettajille ei tarvitse viedä lahjoja.

Olen itse lääkäri. Terveyskeskuksessa työskennellessäni sain myös monilta potilailta lahjoja, jotka lähinnä hämmensivät kovasti. Erikoislääkärinä sairaalassa onneksi tuommoinen toiminta on vähäisempää. Mutta olin silloin ja olen nykyäänkin sitä mieltä, että työ on palkkio sinänsä, ja työsuhteeseen ei kuulu se, että asiakkaat - ovat he sitten potilaita tai oppilaita - tuovat jotain lahjuksia kiitokseksi. Jos haluaa kiittää jostain erityisesti, voi sanoa kiitos, tai antaa kortin. Sen pitäisi riittää, jopa opettajalle.

Vierailija
22/41 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sitten se mieluisa lahja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tuo koskaan mitään. En näe tässä lahjomisessa ja korruptiossa mitään kannatettavaa. Viranhaltijan pitäisi jo riippumattomuutensa puolesta olla ottamatta näitä lahjuksia vastaan.

Vierailija
24/41 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä opettajaa pitää lahjoa millään tavalla? Työtään vaan tekee ja saa siitä palkan. 

Vierailija
25/41 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo vei puoliväkisin lapsemme opettajalle kukkia, minä en olisi vienyt. Miksi veisin? Opettaja on tehnyt työtään, ja tehnyt vielä mielestäni työnsä varsin huonosti. Ei pysty pitämään kuria luokassa, lasta pitää koko ajan neuvoa ja ohjata läksyissä ja pitää huolta että oppimistulokset ovat edes kohtuulliset, ei puutu kiusaamiseen, pitää wilmaa paikkana johon voi oksentaa pahan olonsa, opettajan mukaan lapsilta tuntien aikana varastettu omaisuus "ei ole koulun ongelma", opettajan omat mielipiteet ja maailmankatsomus ohjaa opetusta... Jnejnejne. 

Vierailija
26/41 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vanhemmille viestiä, että et halua kukkia/muistamisia.

Vierailija
27/41 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuttu allerginen opettaja vie ne kukat läheiseen vanhainkotiin vanhusten iloksi[/quote

Ja minä vien naapuriin. Siellä tykätään kukista. Tosin en juuri kukkia saakaan, koska olen kertonut olevani allerginen. Saan kortteja ja kiitoksia ja toivotuksia. Se riittää.

Vierailija
28/41 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset uskovat provoja. Kukaan opettaja ei kirjoita noin huonosti. Eikä kukaan tuonut oikeasti kukkia tänään, vanhemmat tietävät tuon ongelman.

T: oikea opettaja

Vierailija
29/41 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin laittanut roskiin vasta kun lakastuvat, höh.

Vierailija
30/41 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sitten se mieluisa lahja?

Nasta tuolilla.

Vierailija
31/41 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko hetkeäkään aloittajan olleen opettaja (kirjoitustyyli ja asenne). Huvin vuoksi luin tämän.

t, ope

Vierailija
32/41 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset uskovat provoja. Kukaan opettaja ei kirjoita noin huonosti. Eikä kukaan tuonut oikeasti kukkia tänään, vanhemmat tietävät tuon ongelman.

T: oikea opettaja

Eihän tätä kukaan uskokkaan. Ole huoleti ja hyvää kesälomaa sulle.

Vierailija
33/41 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Opettaja

Jos palkkaisin sulle gigolon rynkyttämään toosaasi, kun tunnu olevan puutteessa?

Vierailija
34/41 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Opettaja

Käykö Anal Intruder?

t. Horst

Vierailija
35/41 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Opettaja

Jos palkkaisin sulle gigolon rynkyttämään toosaasi, kun tunnu olevan puutteessa?

Ei juma. :D

Vierailija
36/41 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kummatkin vanhemmat olivat opettajia. Ovat olleet jo vuosia eläkkeellä.

Me lähdettiin aina mökille seuraavana päivänä ja aamulla vietiin kaikki kukat vanhainkotiin.

Viereisessä rakennuksessa on sairaala ja sinne, lasten osastolle vietiin kaikki nallet ja pehmolelut. En tajua miksi mun äiti sai aina pehmoleluja.

Muistan aina sen, kun asukkaat tulivat niin onnellisiksi kukista.

Vierailija
37/41 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne piti roskiin heittää? Kukat ovat yksi elämän yksinkertaisista iloista, joista toiset osaavat nauttia. Olisit antanut ne vaikka naapurille.

Vierailija
38/41 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nautin jokaisesta kimpusta ja kortista jonka saan. Taidat olla sellainen valeopettaja...

Vierailija
39/41 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tietäisin tuollaisen open niin antaisin lahjaksi kauniin rasian jonka sisällä olisi paskaa.

Kaunis pakalajä jonka sisällä rasia jossa ruusukimppu.

Vierailija
40/41 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo vei puoliväkisin lapsemme opettajalle kukkia, minä en olisi vienyt. Miksi veisin? Opettaja on tehnyt työtään, ja tehnyt vielä mielestäni työnsä varsin huonosti. Ei pysty pitämään kuria luokassa, lasta pitää koko ajan neuvoa ja ohjata läksyissä ja pitää huolta että oppimistulokset ovat edes kohtuulliset, ei puutu kiusaamiseen, pitää wilmaa paikkana johon voi oksentaa pahan olonsa, opettajan mukaan lapsilta tuntien aikana varastettu omaisuus "ei ole koulun ongelma", opettajan omat mielipiteet ja maailmankatsomus ohjaa opetusta... Jnejnejne. 

Ehkä lapsesi on vaan jälkeenjäänyt jos ei pysy muiden tahdissa? Kannattaisi harkita sille apukoulua tai muuta lahjattomien oppilaitosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi