Unohdanko koko jutun?
Puhuttiin tapailemani miehen kanssa alkuviikosta että menisin lauantaina hänen luokseen. Ei ole sen jälkeen kuulunut mitään. Pyysin silloin että ilmoittelee mikäli hänellä sopii lauantai. Laitanko viestiä vai unohdanko koko jutun? Meillä siis välimatkaa parisataa kilometriä eikä minulla ole autoa, joten olisi kiva vähän etukäteen tietää... Annanko olla?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
No, jos mies on sellainen, että olisit hänen kanssaan vakavissasi etenemässä niin nyt alkaisi olla jo aika kysellä, että mites se viikonloppu. Miehet saattaa ihan oikeasti joskus olla niin yksinkertaisia, että kuvittelevat asian olevan sovittu VAIKKA pyysit häntä kuittaamaan onko se ok. Jos et mene niin hyvällä tuurilla huomenna luemme täältä ulinaa kuinka tapailemansa nainen ei tullutkaan vaikka lupasi ;)
Mies ei siis ollut varma omasta aikataulustaan, joten siksi pyysin ilmoittamaan että sopiiko vaiko ei. Taisi ilmaista asian jotenkin niin, että katsellaan sitten vielä tarkemmin lähempänä.
"Katsellaan tarkemmin lähempänä" ei todellakaan automaattisesti tarkoita että juttu olisi sovittu. Mies kyllä ottaa yhteyttä jos haluaa. Ja miksi hän ei tule sinun luoksesi?
Toimi niin kuin toimisit kaverin kanssa jos olisit sopinut jostain alustavasti. Miksi pitää tehdä kaikenlaisia tulkintoja? Toimi niinkuin normaalisti ihmisten kanssa toimitaan.
Vierailija kirjoitti:
Toimi niin kuin toimisit kaverin kanssa jos olisit sopinut jostain alustavasti. Miksi pitää tehdä kaikenlaisia tulkintoja? Toimi niinkuin normaalisti ihmisten kanssa toimitaan.
No kyllä kai kiinnostunut mies ilmoittaa mikäli hänellä tapaaminen sopii kun kerran niin on sovittu? Vai? Siitä on tosiaan hetki kun olen deittaillut, joten en tiedä miten homma nykyään toimii. En jaksa hyysätä aikuista ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä kai kiinnostunut mies ilmoittaa mikäli hänellä tapaaminen sopii kun kerran niin on sovittu? Vai? Siitä on tosiaan hetki kun olen deittaillut, joten en tiedä miten homma nykyään toimii. En jaksa hyysätä aikuista ihmistä.
Johan sait ohjeen, ihan hyvän sellaisen.
"En tiedä miten (deittailu) nykyään toimii". Huooh. Se toimii juuri siten, millaisista ihmisistä on kyse. Eli ei sun tarvi hyysätä ketään; joko otat ukkoon yhteyden tai et ota. Ihan itse saat päättää, aikuisena ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan sait ohjeen, ihan hyvän sellaisen.
"En tiedä miten (deittailu) nykyään toimii". Huooh. Se toimii juuri siten, millaisista ihmisistä on kyse. Eli ei sun tarvi hyysätä ketään; joko otat ukkoon yhteyden tai et ota. Ihan itse saat päättää, aikuisena ihmisenä.
Lähinnä kiinnosti miten muut toimisi. Itse taidan antaa olla, mies perui edellisetkin treffit, joten ehkä kiinnostusta ei hänen puolelta ole tarpeeksi.
No, jos mies on sellainen, että olisit hänen kanssaan vakavissasi etenemässä niin nyt alkaisi olla jo aika kysellä, että mites se viikonloppu. Miehet saattaa ihan oikeasti joskus olla niin yksinkertaisia, että kuvittelevat asian olevan sovittu VAIKKA pyysit häntä kuittaamaan onko se ok. Jos et mene niin hyvällä tuurilla huomenna luemme täältä ulinaa kuinka tapailemansa nainen ei tullutkaan vaikka lupasi ;)