Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä nainen voi itse tietää onko tiukka ?

Pohtija -71
01.06.2018 |

Tää on hassu kysymys mutta vaivaa mieltä varsinkin kun tehtiin juuri laskeuman korjaus ja kohdunpoisto. Muutama vuosi sitten kun olin vielä ex-miehen kanssa niin hän kehui tiukkuuttani ja oli ihmeissään kun ei synnytykset olleet vaikuttaneet mitään. Mutta hänellä onkin keskivertoa isompi varustus. Pystyykö esim itse sormella kokeilemalla tietämään ? Tuntuu yhdelle jo yhdelle sormelle aika ahtaalta. Millainen on normaalia ?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun meillä miehilläkin on erikokoiset kalut. Liian tiukka yhdelle voi olla liian löysä toiselle.

Itse en strategisia mittojani tiedä eikä kiinnosta. Jos joskus nainen löytyy niin toivon vain että meidän värkit sopivat yhteen.

Vierailija
2/17 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile muutamalta kaverilta ja vertaa omaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla aikanakin seinämät tuntuu sormen ympärillä hyvin. Ja seurustelukumppanit ovat kyllä sanoneet, että olen tosi tiukka ja sopivan kostea. Yksi mies itki vuoden minun perääni, kun enää halunnut tavata häntä. 

Vierailija
4/17 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen tietää. Minä olen aina tiennyt. Nyt kun on ollut pari fwb:tä olen saanut varmistuksen, että poikkeuksellisen tiukka on. Oikein isokaluisen kanssa tämä menee hukkaan, heille varmaan kaikki tuntuu tiukoilta.

Vierailija
5/17 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkuustesti:

Mennään baariin ja sieltä valitaan random 13 cm ja jos se ei voilla siveltynäkään uppoa pilluun, niin sitten on tiukka.

Vierailija
6/17 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että en ole niitä kaikkein tiukimpia, mutta en mikään messuhallikaan. Siitä huolimatta saan järisyttäviä emätinorgasmeja pienikaluisenkin miehen kanssa.

Vierailija
7/17 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä mitään merkitystä ole, mutta yleinen tiukan pillun käsitys lienee se, että kiihoittuneeseen pilluun mene vain kaksi sormea vierekkäin sisään, eikä kolmea mahdu sattumatta.  4 rinnakkain on sitten jo vähän elastisempi.  Elastisemmat mukautuvat järeidenkin kalujen, yli 15cm ympärysmitta,  vaivatta, mutta tiukemmat alkavat jo ahistaa molempia, jos edes mahtuu sattumatta. Riippuu kalun kovuudesta.

Vierailija
8/17 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan kiinnosta oma tiukkuus/väljyys, vaan miehen minulle tuottama nautinto peniksellään.

Vierailija
9/17 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisit sillä tiedolla? Lantiopohjan jumppa kannattaa joka tapauksessa.

Vierailija
10/17 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että en ole niitä kaikkein tiukimpia, mutta en mikään messuhallikaan. Siitä huolimatta saan järisyttäviä emätinorgasmeja pienikaluisenkin miehen kanssa.

Miten emätinorgasmin saaminen ja emättimen tiukkuus liittyvät yhteen? Mullakin on tiukka, enkä saa emätinorgasmeja.

Vierailija
11/17 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeuksellisen tiukka, ei emätinorgasmeja täälläkin. Eihän niillä ole tekemistä keskenään. Ja jumppa, kyllä!

Vierailija
12/17 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä saamiset eivät ole koko asioita vaan enemmänkin lataus asioita ja toisille iso koko nostaa latausta. Useimmille se lataus syntyy enemmänkin muista asioista ja toki se edellyttää että voit luopua liiasta kontrollista ja vapautua estoitta nauttimaan turvallisesti ilman turhia häiriötekijöitä.

Vierailija
13/17 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalun koolla ja pillun tiukkuudella ei liene yhteyttä. Molemista kokemusta. Vaimo sai naimaorkkuja 18-52v  ikään käytännössä aina. Viimeiset 8 vuotta ei montaa  kertaa ole onnistunut, viime vuosina ei ole juurikaan edes yritetty.  Paine isolla paksulla kalulla on varmasti entinen, samoin vaimon pillun tiukkuus. Rakkauskin on yhtä hyvää kuin aikojen alussa. Voisiko syy olla vaimolla hormonitoimmoissa, menkat tulee kyllä vieläkin, kun syö divinaa. Mielelläni tuon naimaorkun tarjoaisin. Onneksi saa aina suuseksillä ja sormettaen. Mutta toivo elää.

Vierailija
14/17 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisella silloin tiukka jos takaapäin laittaessa mies kysyy, että menikö "väärään" reikään?

Mietin vain, miksi eräs mies tätä kysyi

Vierailija
15/17 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miltä tuntuu, kun laitat sormen sisään? Tunnetko selvästi emättimen aukon puristuksen, entä vaginan seinämät? Kiihottuessa vaginasta tulee elastisenpi, mutta toisaalta myös hieman turpeampi.

Esim neitsyellä tai synnyttämättömällä juuri se vaginan aukko on tiukempi ja se tekee eron sekä omaan että miehen tuntoon. Minulla ainakin naisena eniten tuntoa on klitoriksen ohella juuri emättimen suulla.

Monella synnyttäneellä aukko on toisaalta tiukka, koska siihen on tullut synnytyksessä repeämä/on leikattu ja arpikudos joustaa huonommin.

Kannattaa tehdä lantionpohjan lihaksia, se parantaa puristusvoimaa ja on ainakin herkistänyt ja parantanut omia orgasmeja.

Vierailija
16/17 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei välttämättä jos olet etupillu ja takaapäin työntäessä muistelen exän pillun olleen myös aika ahdas alussa koska sisääntyöntökulma ei ole optimaali silloin, sekin siis etupilluista sukua

nykyiset seurustelukumppanit ovat takaa tarjoavia malleja ja oma munani on itseohjautuvaa tyyppiä joten homma hoituu helposti eli mälli lähtee sopivalla tempolla ja taajuudella

Vierailija
17/17 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet synnyttänyt on se värkki löysä. Olen kyntänyt monenlaista vakoa keskimittaisella vehkeellä ja todennut asian. Naisella, joka ei ole synnyttänyt on aina tiukempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän