Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimolle toinen mies sänkyyn?

01.06.2018 |

Minulla on kova halu panna vaimoa toisten miesten kanssa!
Mitä mieltä naiset ovat miehestä joka haluaa että muutkin miehet saavat panna vaimoa kimpassa? Oma vaimo on mielissään.
Meillä oli viime keväänä mökkitalkoot vähän siivousta ja maalausta ja sauna sekä kevään ensi uinti järvessä. Minun 5 hyvää kaveria oli mukana. Vaimo miesten kanssa yhtä aikaa saunaan ettei tartte yksin saunoa.
Saunassa alkoi olla seisokki jokaisella ja vaimo kysyi "vieläkö haluat monen panevan kerrallaan". Vastasin myöntävästi. Vaimo kysyi miehiltä kuka haluaa tulla ensin panemaan. Miehet katso minuun ja kun sanoin että ollaan kimpassa päätetty. Jokainen pani vaimoani useitakin kertoja.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäisin, ja just niin että oma mies olisi mukana/katsoisi.

Mutta mieheni ei pysty siihen, minkä toki ymmärrän. Häntä kuitenkin vain rakastan. Noin muuten ei tee vierasta mieli, mutta tuollainen olisi todella kiihottavaa. Tokikaan siihen ei kuka tahansa kaveri kävisi.

Vierailija
2/4 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen mies, jolla on sattumoisin 5 hyvää sinkkukaveria, joilla kaikilla alkaa seisomaan pelkästään saunassa ollessa, ja jotka kaikki suostuvat pystymetsästä lähtemään panemaan hyvän kaverin vaimoa toistensa jälkiliukkaille.

Juuh elikkäs, sellainen 0,5/5 fantasiatarina oli tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/4 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan meille useiten kaverit mukaan mutta vaimon mieltymyksen mukaan. Meillä tämä on yhdessä sovittua ja toimin vain vaimoni puhemiehenä. Meillä on yksi kaveri joka on ensimmäinen kimppakaveri hän on nainut vaimoani jo 16 vuotta kimpassa kanssani.

4/4 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen mies, jolla on sattumoisin 5 hyvää sinkkukaveria, joilla kaikilla alkaa seisomaan pelkästään saunassa ollessa, ja jotka kaikki suostuvat pystymetsästä lähtemään panemaan hyvän kaverin vaimoa toistensa jälkiliukkaille.

Juuh elikkäs, sellainen 0,5/5 fantasiatarina oli tämä.

Ota huomioon vaimoni on 38v ja oli 22v kun aloimme 1N ja 2-3M kerrallaan.

Kolme miehistä oli ollut mukana ennenkin kimpassa ja kiinnosti vaimoni myös kahta muutakin.

Emme viitsineet jättää myöskään pois kahta jotka ei aiemmin ole kimpassa vaimoa pannutkaan. Kaikki ystävämme tietää kimppa jutustamme koska emme salaa sitä.