Haluatko kysyä jotain ylioppilaalta?
Kommentit (16)
En mihinkään, yhteishaku meni vähän ohi. :( Olisin toki halunnut.
AP
Onko päättötodistuksesta apua jatko-opintoihin pääsemisessä?
Miten onnistuit missaamaan yhteishaun!? Ikävä juttu. Mutta ehkä pääset johonkin töihin ja armeijan voisit käydä tässä välissä. Ensi keväänä sitten skarppina!
Omalla lapsella on jo tänään lakkiaiset, korkeakoulupaikka varmistui viikko sitten. Olen niin iloinen!
Vedätkö huomenna kännit vai yritätkö päästä panemaan?
Sain töitä ainakin hetkeksi, ja tammikuussa armeijaan. Kännien sijasta otan ekstaasia huomenna. Tyttöystävä löytyy joten kenenkään paneminen ei huvittaisi muutenkaan.
AP
Mukavaa että jollain on noin hyvin homma hanskassa! :D -->5
AP
Onko ihanaa, kun lukiourakka on ohi? Ja onnittelut!
En halua, kysyn itseltäni jos joskus tulee kysyttävää ylioppilaalta.
Kiitos onnitteluista! On oikein ihanaa! Todistukseni on melko keskiverto vaikka olen paljon keskivertoa heikompi opiskelija, joten olen oikein tyytyväinen. Pääsykokeissa menestymisellä varmaan pääsen jatko-opiskelemaan ensi vuonna. Syksylläkin ajattelin katsoa jos on jotain hakuja.
AP
P19 kirjoitti:
Sain töitä ainakin hetkeksi, ja tammikuussa armeijaan. Kännien sijasta otan ekstaasia huomenna. Tyttöystävä löytyy joten kenenkään paneminen ei huvittaisi muutenkaan.
AP
Miksi haluat mennä armeijaan? Tai siis mikä siinä kiinnostaa?
Armeijassa ei kiinnosta mikään, käyn vaan nopeesti lusimassa sen puol vuotta ja sit jatkan elämääni :D En siis edes halua armeijaan.
AP
Järjestääkö äiti juhlat, vai osallistutko itsekin?
Lakki hyvin ja kello näkyy tottakai ;D
Hyvä opettaja on varmaa sellane joka tosissaan haluu opettaa ja on reilu kaikille. En osaa sanoa :D Helpompi sanoa millanen on huono opettaja.
Äiti ja iskä järkänny juhlia jo pitkään, itse en juurikaan ole osallistunut..
AP
Mihin menet opiskelemaan?