Europotissa jaossa 90 miljoonaa, minkä auton ostaisit sillä rahalla?
Itse ostaisin jonkun hienon ja viimeisenpäälle remontoidun museoauton. Ehkä juuri sellaisen klassisen rättisitikan.
Kommentit (104)
Mulla on jo auto. En tarvitse toista.
Teslan laittaisin täälläkin ja lisäksi vw transporterin tavarankuljetukseen.
Vierailija kirjoitti:
Onko olemassa 90miljoonaa maksavia autoja?
Minä voin myydä sinulle auton 90 miljoonalla.
aika paljon olette surkeistakin autoista valmiita maksamaan kun 90 miljoonaa ootte noihin valmiita laittamaan, ja vieläpä yhteen.
American Bantam Roadster 1938 jossa on Maxwell-moottori vuodelta 1920, 1922-mallinen Dodge-runko sekä Packardin ja Cadillacin akselit vuodelta 1923.
En välttämättä mitään kärryä, kirjeintaan joku vanhan liiton maasturi.
Ainoa syy lotota on se toive, että jos napsahtaisi se iso kohdalle, ei tarvitsisi vastata enää koskaan puhelimeen ja voisi olla ties kuinka monta päivää kohtaamatta ketään. Kun ei olisi mikään pakko...
Tietysti jonkun uusimmista ja nopeimmista superautoista.
Mclaren P1
Ferrari Laferrari
Porsche 918 spyder
Lamborghini Aventador SV
Koenigsegg Agera RS
Pagani Zonda/Hyura
Kyllä saisin rahaa kulumaan reippaasti noilla autoilla.. En olisi perinteellinen "elämä ei muutu mitenkään" suomalainen lottovoiton jälkeen.
Chitty Chitty Bang Bang tai Batmobiili.
Perheen kanssa ajeluun Audi Q7:n tai Porche Cayennen tai Bemarin vastaavan.
Lisäksi Bemarin avoauton.
Miksi ostaisin uuden auton kun minulla jo on toimiva kulkupeli?
Miksi sellaista läjää rahaa tarvitsisi olla mukana auton ostossa ?
Saahan jo sadasosalla siitä summasta omakseen melkeinpä ihan millaisen kärryn hyvänsä !
Kesäautoksi 1980 vuoden jeep cj-5
Talviautoksi 1991 m3 bmw
N27
Toyota tietysti. Eihän mun noiden rahojen jälkeen tarvitsisi enää esittää mitään.
Hienon asuntoauton, jolla lähdettäis kiertämään maailmaa perheen kanssa. Nyt vaan haaveillaan asuntovaunun vuokraamisesta ja varaa vain käydä Suomen kohteita katsomassa!
Ei ole ajokorttia, enkä täällä Helsingissä välttämättä tarvitse. Joten ehkä joku kalliimpi fillari.
ostaisin taksin odottamaan pihaan jos vaikka tekee mieli lähteä jonnekin. Takapenkille prostituoitu ottamaan suihin . Joka päivä eri.
En ainakaan mitään noloa statussymbolia. Tykkään esim. Hondista ja Chryslereistä, ja sellaisen sitten hankkisin.
Tai näin minä nyt haluan ajatella, mutta toisaalta - jos omistaisin 90 miljoonaa, niin varmaan alkaisin törsäilemään ihan kunnolla.