Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita heteromiehiä jotka totaalisen kyllästyneitä naisiin.

Vierailija
01.06.2018 |

Siis mitä on tapahtunut? Ovatko naiset olleet jo pitkään tälläisiä???? Nykyinen suhde saa jäädä viimeiseksi.

Kommentit (133)

Vierailija
41/133 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ihastunut kehenkään vuosiin. Koitin viikko sitten yhden illan juttua, oli paskaa. Ei herännyt mitään tunteita ja seksi kiihkotonta. Outo juttu kun ennen olin niin naisten perään!

M36

Miesten vaihdevuodet? Tai ehkä masennus? Tai molemmat?

Vierailija
42/133 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heteronaisena olen äärimmäisen kyllästynyt miehiin.

En ole ollut ikinä suhteessa, mutta kyllästymisen taso on kova ja mietinkin, että voisin alkaa sellaiseksi aivan stanan ilkeäksi akaksi vaan ja sheimata miehiä minkä ikinä ehdin.

Olisivat ansainneet sen.

Kaikki naiset ansaitsee sen, että heitä palvotaan lähes toisena päivätyönä vain siksi, että he sattuvat olemaan sukupuoleltaan naisia?

En ole ollut ikinä suhteessa...ja nyt vika on yksin miehissä?

Ei se ole siis ongelma, etten ole ollut suhteessa.

En ole tavannut sopivaa ihmistä ja viihdyn hyvin yksin, that’s it.

Ongelma on miesten huono ja törkeä käytös!

En jaksa hengailla miesten kanssa edes kaverimielessä, saati sitten muuten.

Vastaisitko vielä ensinmäiseen kysymykseen. Se kiinnostaa enemmän kuin sinä...

Kaikki ansaitsevat jotain ja jotkut ansaitsevat kaikkea, mutta kaikki eivät ansaitse kaikkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/133 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ihastunut kehenkään vuosiin. Koitin viikko sitten yhden illan juttua, oli paskaa. Ei herännyt mitään tunteita ja seksi kiihkotonta. Outo juttu kun ennen olin niin naisten perään!

M36

Exälleni kävi näin 31 vuoden iässä. Testosteroni tasot laskivat. Ei halunnut hoitoa siihen liittyvien terveysriskien ja sivuvaikutusen vuoksi, enkä siihen häntä halunnut patistaakkaan. Päädyimme yhdessä eroon.

Kannattaa käydä mittauttamassa arvot. Yllättävän tavallinen vaiva.

Kerroin mittauttaneeni. Olivat normaalit. Oma s-testoni oli 14. Muistatko miehesi arvon?

M36

Vierailija
44/133 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaisi vähän keskustelun avaamiseen, jos viitsisit valaista mitä vikaa tapailemissasi naisissa on.

Mikään ei koskaan kelpaa, kaikki on aina negatiivista. Mikään sovittu asia ei pidä. Yritetään opettaa tasa-arvoa vaatimalla paljon tekemättä itse mitään. Korjausliikkeet ei kelpaa, ei kerrota miten asia tulisi korjata, kun asiasta yrittään keskustella.

ei ap

Harmi, että olet törmännyt tuollaisiin naisiin. Itse esimerkiksi olen "suomalaista tasa-arvoa" vastaan. Mutta osaatko itse olla vahva mies, joka pitää huolen naisestaan? En tarkoita tätä ilkeilynä. Mutta jos tasa-arvo ei sinusta ole houkuttavaa, niin muista, että se vaatii myös mieheltä paljon.

Vierailija
45/133 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut ikinä suhteessa, mutta kyllästymisen taso on kova ja mietinkin, että voisin alkaa sellaiseksi aivan stanan ilkeäksi akaksi vaan ja sheimata miehiä minkä ikinä ehdin.

Olisivat ansainneet sen.

Eli olet peruskatkera feministi. 

Vierailija
46/133 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa näitä kotimaan vinkujia jaksaisi katsella. Saati kuunnella. Pikainen vilkaisu tämänkin ketjun kommentteihin kertoo millaisista olioista kyse.

Vierailija
47/133 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuminen sairaassa yhteiskunnassa on tervehtymisen alku.

-  Kurt Vonnegut

Vierailija
48/133 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisivat ansainneet sen.

Eli olet peruskatkera feministi. 

Olen itseasiassa perhe- ja parisuhdearvoiltani tosi konservatiivinen enkä löydä oikein mitään yhteistä nykyfeministien kanssa, vaikka valinnanvapautta tietysti kannatankin.

Ei vaan kiinnosta enää, mikään miehiin liittyvä. Lähinnä vihata voisi ja tosiaan kostaa kaikille.

Vierailija
49/133 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehet sitten tosiaan tekee naisista katkeria feministejä, sehän siellä taustalla usein onkin.

Vierailija
50/133 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani olisi ainakin aivan loogista alkaa katkeraksi feministiksi.

Vierailija
51/133 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin miehet on jotenkin niin kylmiä ja sieluttomia ihmiskuoria, eihän niiden kanssa voi edes puhua mistään syvällisestä.

Jotenkin sellasia tampioita suurinosa, ei niiden kanssa olemisesta saa samaa kuin naisten kanssa.

Siksi en jaksa edes kaverina hengailla.

Romanttisessa mielessä em. lisäksi tulee sitten huono käytös, jota jaksan vielä vähemmän vaikka seksi jonkinverran kompensoikin.

Voisimmeko tavata? En ole onnistunut tapaamaan naista, joka osaa keskustella syvällisesti. Jotenkin sellasia tampioita suurinosa, ei niiden kanssa olemisesta saa samaa kuin miesten kanssa.

N42

Ei kiitos, en pidä naisista jotka haukkuvat muita naisia ja luulevat näin nostavansa itseään.

Inhoan ”mä olen hyvä jätkä ja muut naiset kieroi kanoi!!!1”-naistyyppiä, tyhmempiä saa hakea.....

Luulitko ihan oikeasti, että haluaisin tavata naisen joka haukkuu miehiä ja luulee näin nostavansa itseään? :D

Se mikä sinussa on ihailtavan poikkeavaan, että tunnut ajattelevan naisistakin vähintää yhtä sterotyypisesti.

Vierailija
52/133 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voitte miehet taputella toisianne olalle, kun saitte tehtyä taas yhdestä naisesta katkeran feministin!

Tämän vaiheen mentyä ohi haen ulkomailta miehen.:)

Vierailija
53/133 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaisi vähän keskustelun avaamiseen, jos viitsisit valaista mitä vikaa tapailemissasi naisissa on.

Mikään ei koskaan kelpaa, kaikki on aina negatiivista. Mikään sovittu asia ei pidä. Yritetään opettaa tasa-arvoa vaatimalla paljon tekemättä itse mitään. Korjausliikkeet ei kelpaa, ei kerrota miten asia tulisi korjata, kun asiasta yrittään keskustella.

ei ap

Kokemukseni mukaan miesten kanssa mikään sovittu asia ei pidä, miehen sanaan ei voi luottaa eikä miehen kanssa voi keskustella.

Vaativat paljon, eivät ole itse valmiita panostamaan jne.

Jos tekee yhdenkään virheen siitä ei keskustella, vaan kadotaan kuin pieru Saharaan.

Ja mistä tämä sinusta kertoo? Keroisikohan ihan siitä, että mikään ei ole sukupuolisidonnaista käytöstä vaan kyse on ihan vaan ihmisen käytöksestä ja kumpikaan sukupuoli ei ole toistaan parempi. Toiset nyt vaan sattuvat olemaan sukupuoleltaan miehiä ja toiset naisia.

Vierailija
54/133 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä useampi, sen parempi. Ei vain näy loppua.

Vierailija
55/133 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ap

Kokemukseni mukaan miesten kanssa mikään sovittu asia ei pidä, miehen sanaan ei voi luottaa eikä miehen kanssa voi keskustella.

Vaativat paljon, eivät ole itse valmiita panostamaan jne.

Jos tekee yhdenkään virheen siitä ei keskustella, vaan kadotaan kuin pieru Saharaan.

Ja mistä tämä sinusta kertoo? Keroisikohan ihan siitä, että mikään ei ole sukupuolisidonnaista käytöstä vaan kyse on ihan vaan ihmisen käytöksestä ja kumpikaan sukupuoli ei ole toistaan parempi. Toiset nyt vaan sattuvat olemaan sukupuoleltaan miehiä ja toiset naisia.

Niin minä ennen ajattelinkin, että ovat yleisinhimillisiä piirteitä ja toki tiedän sen nytkin, vaan ei enää kiinnosta.:)

Tästä eteenpäin elän leiri-elämää naisten leirissä ollen ja erottelen ihmiset sukupuolen mukaan, tietysti miehiä inhoten.

Vierailija
56/133 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt voitte miehet taputella toisianne olalle, kun saitte tehtyä taas yhdestä naisesta katkeran feministin!

Niin, näinhän se menee myös toisinpäin...

On suomalaiset naiset ja sitten on tälläiset naiset:

... enkä tässä kontekstissa nyt tarkoita laulutaitoa. Todennäköisyys että linkittämäni nainen on katkera ja vittumainen feministi joka inhoaa meitä miehiä, on käytännössä nolla.

Vierailija
57/133 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin miehet on jotenkin niin kylmiä ja sieluttomia ihmiskuoria, eihän niiden kanssa voi edes puhua mistään syvällisestä.

Jotenkin sellasia tampioita suurinosa, ei niiden kanssa olemisesta saa samaa kuin naisten kanssa.

Siksi en jaksa edes kaverina hengailla.

Romanttisessa mielessä em. lisäksi tulee sitten huono käytös, jota jaksan vielä vähemmän vaikka seksi jonkinverran kompensoikin.

Voisimmeko tavata? En ole onnistunut tapaamaan naista, joka osaa keskustella syvällisesti. Jotenkin sellasia tampioita suurinosa, ei niiden kanssa olemisesta saa samaa kuin miesten kanssa.

N42

Ei kiitos, en pidä naisista jotka haukkuvat muita naisia ja luulevat näin nostavansa itseään.

Inhoan ”mä olen hyvä jätkä ja muut naiset kieroi kanoi!!!1”-naistyyppiä, tyhmempiä saa hakea.....

Luulitko ihan oikeasti, että haluaisin tavata naisen joka haukkuu miehiä ja luulee näin nostavansa itseään? :D

Se mikä sinussa on ihailtavan poikkeavaan, että tunnut ajattelevan naisistakin vähintää yhtä sterotyypisesti.

Ei minua kiinnosta mikä sinua kiinnostaa.

Kuulostat sellaselta perus miesten persettä nuolevalta rekkikseltä tai bimbolta, eikä mua oikein kiinnosta sellasten olemiset.

Vierailija
58/133 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukapa näitä kotimaan vinkujia jaksaisi katsella. Saati kuunnella. Pikainen vilkaisu tämänkin ketjun kommentteihin kertoo millaisista olioista kyse.

Näin on. Mistä tahansa muusta maasta kotoisen oleva mies on parempi kuin suomalainen.

Vierailija
59/133 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... enkä tässä kontekstissa nyt tarkoita laulutaitoa. Todennäköisyys että linkittämäni nainen on katkera ja vittumainen feministi joka inhoaa meitä miehiä, on käytännössä nolla.

Herranen aika. En ole aikoihin nauranut näin lujaa! Kiitos, naiivi pikkumies! :D

Vierailija
60/133 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, hän on luultavasti saanut kasvaa paremmassa kulttuurissa ja täten pysynyt onnellisempana.

Kulttuurissa, jossa miehet eivät tee naisista katkeria ja vmäisiä feministejä...

Sain itsekin kasvaa hyvässä kulttuurissa, mutta sitten minut paiskattiin tänne ja tie katkeraksi feministiksi alkoi.