Onko muita heteromiehiä jotka totaalisen kyllästyneitä naisiin.
Siis mitä on tapahtunut? Ovatko naiset olleet jo pitkään tälläisiä???? Nykyinen suhde saa jäädä viimeiseksi.
Kommentit (133)
5+/5 Akat saksitelkoot ja tapelkoot keskenään.
Parisuhdemielessä olen kyllästynyt. joku 5-8 vuotta jaksetaan esittää seksistä pitävää ja sitten alkaa lahnailu ja mikään seksiin liittyvä ei enää kiinnosta vaikka kuinka kyselee mitä haluaisi seängyssä tehtävän
Me ollaan kyllästytty kanssa yhden kaverin kanssa, joten pidetään säännöllisesen epäsäännöllisesti "saunailtoja" kaksistaan. Siellä tapahtuu kyllä tiedätte mitä. Ei puhuta asiasta kellekään muulle. Kenenkään naisen kanssa ei koskaan ole ollut yhtä kivaa, vaikka naiset edelleen heterona kiinnostaakin.
M28
Tämä voisi olla selitys:
Aseksuaalisuus on seksuaalisen suuntautumisen muoto, jossa ihminen kokee hyvin vähän tai ei lainkaan seksuaalista vetovoimaa toisia henkilöitä kohtaan. Käsitteen alle kuuluu useita alamääritelmiä, ja aseksuaali saattaa silti tuntea esimerkiksi emotionaalista tai romanttista vetovoimaa.
Voisin todeta, että minusta on tullut runkkari, koska se on helpompi tapa toteuttaa seksuaalisuutta. Jotenkin naiset ovat nykyään niin hankalia, että etäältä on helpompi rakastaa. Erosin vuosia sitten seksin lopettaneesta vaimostani ja sen jälkeen on ollut kolme pidempää 4-16 kk suhdetta. Olen huomannut, että naiset ovat joko kieroilevia tai niin joustamattomia, ettei siinä ole miehen hyvä olla. Helpompi on pitää etäisyys ja päättää itse omista asioistaan. Ihastua voi ja rakastua, mutta siitä alkaakin jo alamäki.
Ootko varma ettet oo masentunut? Mä miettisin kyllä mikä omassa elämässä vikana, jos en kokis suuria tunteita/ihastus. Tuskin se vastaus muista ihmisistä/naisista löytyy.
Vierailija wrote:
Me ollaan kyllästytty kanssa yhden kaverin kanssa, joten pidetään säännöllisesen epäsäännöllisesti "saunailtoja" kaksistaan. Siellä tapahtuu kyllä tiedätte mitä. Ei puhuta asiasta kellekään muulle. Kenenkään naisen kanssa ei koskaan ole ollut yhtä kivaa, vaikka naiset edelleen heterona kiinnostaakin.
M28
Sinä olet bi, etkä hetero, mutta ei siinä mitään pahaa ole. Tulisitte molemmat kaapista ulos niin saisitte "saunoa" vaikka joka päivä.
Vierailija wrote:
M28
Tällainen "saunakaveri" on minullakin. Saunomisen lisäksi käydään joskus uimassa, pyöräilyretkillä, ym. Epäsäännöllisyys on juuri se jutun suola: ei mitään kalenteriin kirjattuja vaan laitetaan toimeksi silloin kun molemmista siltä tuntuu. Miesten kesken ei tarvita typeriä soidinmenoja, viestiä vaan kaverille että oisko kiiwejä tarjolla😁
- tommi27 -
Niin. En tiedä, tai. Vaikea sanoa, tuosta kaikesta.. vaan. Kankkattaiaiko vaikka, puhua sitten asiasta..
..Hänelle: " Penis on kuin 'oma olentonsa' joka näyttää joskus omaa älyään. Kun mies saattaa haluta, että sitä kiihotetaan, se 'penis-olento' pysyy itsepäisenä ja kulkee omaa polkuaan, toisinaan liikkuen itsekseen ilman omistajan lupaa. Olipa hän hereillä tai nukkumassa, se 'penis-olento' tekee mitä haluaa. Usein kun mies haluaa käyttää sitä, hän ('penis-olento') haluaa toisin. Ja usein kun sitten sitä halutaan käyttää ja mies kieltää sen ('penis-olennon') tahdonvoimallaan. Siksi näyttää siltä, että tällä 'penis-olennolla' on (mies-)ihmisistä erillinen 'elämä ja äly'. (Uskomatonta.Huimaa! ja totta.. ;) 'Penis-olento' on. " - Uskon. Puhuminen, ja kuuntelu, voi auttaa? Kokeile.
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Nyt voitte miehet taputella toisianne olalle, kun saitte tehtyä taas yhdestä naisesta katkeran feministin!
Tämän vaiheen mentyä ohi haen ulkomailta miehen.:)
Tuo nyt on nähty tuhat kertaa. Yleensä noi jutut loppuvat siihen kun ulkkarimies saa p*illua. Sen perässä ne melkein aina vaan ovat. Suominaiset ovat niin helppoja ulkkareille ettei tarvii tyytyä yhteen. Ihme kun muijille kelpaavat ihan kaikki, jopa lihavat tumpit intiasta, nepalista ym. En kyllä ymmärrä, voisi nyt sitä edes jotain tasoa pitää. 99% intialaisista naisista ei kelpaisi minulle. Niin epäseksikkäitä kuin olla ja voi.
Sitten noi tuntemani parit jotka ovat vielä yhdessä, ulkkarimies pettää minkä ehtii, naisten tietämättä tai tietäen.
Mutta joo, saivatpahan muijat näytettyä suomimiehille....
Ihan samahan se on siinä kun miehet hakevat sen "ihanan kodinhengettären" jostain aasiasta. Eivät vaan muista kertoa, että siinä missä ahne suominainen halusi rahaa itselleen, sen aasian ihanuuden koko sukua pitää elätellä siellä jossain kaukana.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
M28
Tällainen "saunakaveri" on minullakin. Saunomisen lisäksi käydään joskus uimassa, pyöräilyretkillä, ym. Epäsäännöllisyys on juuri se jutun suola: ei mitään kalenteriin kirjattuja vaan laitetaan toimeksi silloin kun molemmista siltä tuntuu. Miesten kesken ei tarvita typeriä soidinmenoja, viestiä vaan kaverille että oisko kiiwejä tarjolla😁
- tommi27 -
Niimpä... kyllä sitten oon kateellinen teille joilla jo on tuollainen sopiva "saunakaveri", itsekin sellaisen sopivan kaverin haluaisin löytää mutta ei vaan oo helppoa :(
M49Tre
Vierailija wrote:
Parisuhdemielessä olen kyllästynyt. joku 5-8 vuotta jaksetaan esittää seksistä pitävää ja sitten alkaa lahnailu ja mikään seksiin liittyvä ei enää kiinnosta vaikka kuinka kyselee mitä haluaisi seängyssä tehtävän
Niin varmasti. Tai, sitten sillä on:
- tylsä. mielikuvitukseton mies?
Kyllä, siihen jokainen-joka-Nainen 'tyl-syy'.. Säkin.
(jos olisit,sen naisen, pöksyissä..) IHAN VARMASTI!
Itse asiassa olen himokas, kypsä nainen, en teini. Ehkäisykin on kunnossa, kiitos. Onhan tuo tekopilluratkaisu nyt kaikille selkeästi paras, jos on naisia vihaava mies kyseessä. Parempi kuin vihata naista / tarvita naista. Sitten kiertoon meille naisille jää vain miehiä, jotka oikeasti haluavat ja rakastavat naisia. Kaikki voittavat!