Onko muita heteromiehiä jotka totaalisen kyllästyneitä naisiin.
Siis mitä on tapahtunut? Ovatko naiset olleet jo pitkään tälläisiä???? Nykyinen suhde saa jäädä viimeiseksi.
Kommentit (133)
Seurustelumielessä kyllä. Olen jo hieman varttuneempi ja ainakin minun ikäluokkani naiset deittipalstoilla ym. ovat kaikki jotain pelinaisia jotka vain kvittuilevat tavallisille miehille ja pyörittävät omaa runsaslukuista ihailijapiiriään. Olen jo yrittänyt alkaa homoksikin, jotta saisin joskus edes halauksen tai hieman läheisyyttä, mutta tuo on niin luonnon vastaista että se ei yksinkertaisesti onnistu vaikka kuinka yrittäisi.
Toisaalta, muissa ympyröissä, kuten työpaikalla, naapuristossa jne, tunnen myös kivoja, hauskoja, viehättäviä ja täyspäisiltä vaikuttavia naisia. Suurin osa heistä on aivan eri ikäluokkaa, enkä muutenkaan voi erinäisistä syistä olla heidän kanssaan kanssakäymisissä saalistusmielessä.
Vierailija kirjoitti:
Tiäkkö ap, tämän nykyisen parisuhteeni katson läpi, mutta sen jälkeen - ei enää koskaan MIESTÄ. Mikä miehiä oikein vaivaa nykyään?
Joo näin myös täällä. Tosiasia taitaa olla se, ettei ihan yksikseen erakkona viitsi elellä. Niinpä olen tullut siihen tulokseen, että härkäpari on ainoa vaihtoehto. Hajuraolla ja ilman homosteluja tottakai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vain osaa valita itsellesi sopivia naisia. Olisit yhtä kyllästynyt miehiinkin jos valitsisit ystäväsi yhtä huonoilla perusteilla.
Tossa varmaan on kyllä pointtiakin. Tosin miespuolisia ystäviäkin on niukasti. Pointti oli se, että onko jollain kiihtyvällä vauhdilla tapahtunut jotain? Sellainen mututuntuma on.
Luultavasti on. Naiset ovat itsenäistyneet ja huomanneet että he eivät tarvitse miestä oikeastaan mihinkään. Naiset eivät juurikaan kaipaa lajitoverin läheisyyttä, hellyyttä, seksistä puhumattakaan ja jos he joskus tuntevat kaipuuta pieneen annokseen, niin se järjestyy vaivatta lähimmästä mummotunnelista tai mistä tahansa. Periaatteella miksi hankkia koko lehmä, jos tarvitsee vain lasin maitoa. Sen jälkeen voikin taas palata nauttimaan yksinolosta tai tyttöjen kesken ilakoinnista.
Heteronaisena olen äärimmäisen kyllästynyt miehiin.
En ole ollut ikinä suhteessa, mutta kyllästymisen taso on kova ja mietinkin, että voisin alkaa sellaiseksi aivan stanan ilkeäksi akaksi vaan ja sheimata miehiä minkä ikinä ehdin.
Olisivat ansainneet sen.
Vierailija kirjoitti:
Auttaisi vähän keskustelun avaamiseen, jos viitsisit valaista mitä vikaa tapailemissasi naisissa on.
Ylimielisiä, omanedun tavoittelijoita. Ei mihinkään tyytyväisiä. Ja jos tuntuisi, että moiseen olisi näillä varaa se auttaisi ymmärtämään.
Vierailija kirjoitti:
Tiäkkö ap, tämän nykyisen parisuhteeni katson läpi, mutta sen jälkeen - ei enää koskaan MIESTÄ. Mikä miehiä oikein vaivaa nykyään?
Nykyään? Onko sinulla paljonkin kokemuspohjaa millaisia he ennen oli? Ennen sukupuolet tarvitsivat toisiaan tullakseen toimeen ja siksi ei niin helposti erottukaan.
Miehet on kuitenkin kautta aikojen pettäneet, ryypänneet, alistaneet, jne, mutta naisten käytöksessä on se suurempi muutos kuitenkin tapahtunut...Toki miehet on "pehmenneet". He osalistuvat esim. lasten- ja kodinhoitoon.
Olin vielä noin 1,5 vuotta sitten. Olin monta vuotta sinkkuna ja tapasin sinä aikana niin monta naista, joiden kanssa ei vaan sujunu. Osa halus vaan heti seksiä (monelle miehelle varmaan kelpais, mulle turn off) enkä tiedä olisko ne halunnu mitään muuta edes loppujen lopuks, pari oli jatkuvasti negatiivisia ja valitti ja kitisi ja nalkutti kaikesta, yks oli niin epävarma itessään ja pyöri kokoajan sellasessa itsesäälissä ettei mitään rajaa, osa oli vaan yksinkertasesti bimboja tai sitten vaihtoehtosesti esitti sellasta (jotkut kuulemma tekee näin, ilmeisesti tehoo joihinkin miehiin), pari takertu liikaa ja oli tosi mustasukkasia yms. Sanoin jo kerran yhdelle frendille, että nyt riitti, taidan olla mielummin yksin loppuelämäni.
Ei menny kun kolme viikkoa tosta niin kaikki muuttu. Tapasin upeimman naisen ikinä ja sain kun sainkin sen napattua itelleni. Nyt on 1 v 3 kk seurusteltu ja kokoajan vaan parantunu tää juttu. Ei siis selvästi kannata menettää toivoonsa, koskaan ei tiedä milloin elämään ilmestyy mahtava nainen :D Ja sama toisin päin tietysti, varmasti meinaan miehissäkin vikoja riittää ja moni nainen kokee olevansa ihan täynnä meitä miehiä.
M28
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut ikinä suhteessa, mutta kyllästymisen taso on kova ja mietinkin, että voisin alkaa sellaiseksi aivan stanan ilkeäksi akaksi vaan ja sheimata miehiä minkä ikinä ehdin.
Olisivat ansainneet sen.
Ala ihmeessä, kaikki kanssasisaresi ovat sen jo tehneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisivat ansainneet sen.Ala ihmeessä, kaikki kanssasisaresi ovat sen jo tehneet.
Aijaa, no mä teen sen vielä paremmin.
Kostan kaiken!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisivat ansainneet sen.Kaikki naiset ansaitsee sen, että heitä palvotaan lähes toisena päivätyönä vain siksi, että he sattuvat olemaan sukupuoleltaan naisia?
En ole ollut ikinä suhteessa...ja nyt vika on yksin miehissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisivat ansainneet sen.Kaikki naiset ansaitsee sen, että heitä palvotaan lähes toisena päivätyönä vain siksi, että he sattuvat olemaan sukupuoleltaan naisia?
Ei se ole siis ongelma, etten ole ollut suhteessa.
En ole tavannut sopivaa ihmistä ja viihdyn hyvin yksin, that’s it.Ongelma on miesten huono ja törkeä käytös!
En jaksa hengailla miesten kanssa edes kaverimielessä, saati sitten muuten.
Vierailija kirjoitti:
En ole ihastunut kehenkään vuosiin. Koitin viikko sitten yhden illan juttua, oli paskaa. Ei herännyt mitään tunteita ja seksi kiihkotonta. Outo juttu kun ennen olin niin naisten perään!
M36
Exälleni kävi näin 31 vuoden iässä. Testosteroni tasot laskivat. Ei halunnut hoitoa siihen liittyvien terveysriskien ja sivuvaikutusen vuoksi, enkä siihen häntä halunnut patistaakkaan. Päädyimme yhdessä eroon.
Kannattaa käydä mittauttamassa arvot. Yllättävän tavallinen vaiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaisi vähän keskustelun avaamiseen, jos viitsisit valaista mitä vikaa tapailemissasi naisissa on.
Mikään ei koskaan kelpaa, kaikki on aina negatiivista. Mikään sovittu asia ei pidä. Yritetään opettaa tasa-arvoa vaatimalla paljon tekemättä itse mitään. Korjausliikkeet ei kelpaa, ei kerrota miten asia tulisi korjata, kun asiasta yrittään keskustella.
ei ap
Muutenkin miehet on jotenkin niin kylmiä ja sieluttomia ihmiskuoria, eihän niiden kanssa voi edes puhua mistään syvällisestä.
Jotenkin sellasia tampioita suurinosa, ei niiden kanssa olemisesta saa samaa kuin naisten kanssa.
Siksi en jaksa edes kaverina hengailla.
Romanttisessa mielessä em. lisäksi tulee sitten huono käytös, jota jaksan vielä vähemmän vaikka seksi jonkinverran kompensoikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tavannut sopivaa ihmistä ja viihdyn hyvin yksin, that’s it.Ongelma on miesten huono ja törkeä käytös!
En jaksa hengailla miesten kanssa edes kaverimielessä, saati sitten muuten.Vastaisitko vielä ensinmäiseen kysymykseen. Se kiinnostaa enemmän kuin sinä...
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin miehet on jotenkin niin kylmiä ja sieluttomia ihmiskuoria, eihän niiden kanssa voi edes puhua mistään syvällisestä.
Jotenkin sellasia tampioita suurinosa, ei niiden kanssa olemisesta saa samaa kuin naisten kanssa.Siksi en jaksa edes kaverina hengailla.
Romanttisessa mielessä em. lisäksi tulee sitten huono käytös, jota jaksan vielä vähemmän vaikka seksi jonkinverran kompensoikin.
Voisimmeko tavata? En ole onnistunut tapaamaan naista, joka osaa keskustella syvällisesti. Jotenkin sellasia tampioita suurinosa, ei niiden kanssa olemisesta saa samaa kuin miesten kanssa.
N42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa hengailla miesten kanssa edes kaverimielessä, saati sitten muuten.Vastaisitko vielä ensinmäiseen kysymykseen. Se kiinnostaa enemmän kuin sinä...
Ai, noin vammaiseen kysymykseen pitäisi vielä tosissaan vastata?
Absurdi kysymys. Eihän nyt minkään sukupuolen vuoksi ketään tulisi palvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin sellasia tampioita suurinosa, ei niiden kanssa olemisesta saa samaa kuin naisten kanssa.Siksi en jaksa edes kaverina hengailla.
Romanttisessa mielessä em. lisäksi tulee sitten huono käytös, jota jaksan vielä vähemmän vaikka seksi jonkinverran kompensoikin.Voisimmeko tavata? En ole onnistunut tapaamaan naista, joka osaa keskustella syvällisesti. Jotenkin sellasia tampioita suurinosa, ei niiden kanssa olemisesta saa samaa kuin miesten kanssa.
N42
Ei kiitos, en pidä naisista jotka haukkuvat muita naisia ja luulevat näin nostavansa itseään.
Inhoan ”mä olen hyvä jätkä ja muut naiset kieroi kanoi!!!1”-naistyyppiä, tyhmempiä saa hakea.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei koskaan kelpaa, kaikki on aina negatiivista. Mikään sovittu asia ei pidä. Yritetään opettaa tasa-arvoa vaatimalla paljon tekemättä itse mitään. Korjausliikkeet ei kelpaa, ei kerrota miten asia tulisi korjata, kun asiasta yrittään keskustella.
ei ap
Kokemukseni mukaan miesten kanssa mikään sovittu asia ei pidä, miehen sanaan ei voi luottaa eikä miehen kanssa voi keskustella.
Vaativat paljon, eivät ole itse valmiita panostamaan jne.
Jos tekee yhdenkään virheen siitä ei keskustella, vaan kadotaan kuin pieru Saharaan.