Ahistaa kun en osaa olla tekemättä töitä..
Nyt vapaalla ja kokoajan pyörii mielessä tekemättömät työt.. Olen selkeästi työriippuvainen. Mikä teillä auttanut tähän? Olen akateeminen ja vastuullisessa hommassa, työt ei tekemällä lopu ja olisi mukava osata nauttia vapaa-ajasta..
Kommentit (3)
Et vaan anna tunteelle periksi... et esim. tsekkaa ”vaan” yhtä sähköpostia vaan siedät sen tunteesi ja odotat et ”tarve” menee ohi... joka kerta kun onnistut voit onnitella itseäsi. Pikkuhiljaa onnistut purkaman tuon kierteen ja alat miettii enemmän mihin kuuhun voisit elämäsi käyttää kuin työntekoon...
Oletkohan minun tyttäreni? Ainakin hyvin saman tyyppinen ihminen!
Olen suoraa sanottuna huolissani hänen terveydestän. Pelkään loppuunpalamista ja sydänkohtausta tms.
On ollut valtavan kunnianhimoinen ja eteenpäin pyrkivä aina. Rima nousee koko ajan, eteenpäin ja ylöspäin.
Itse olen samanlainen, mutta kahden loppuunpalamisen jälkeen opin jotain, ja sitä paitsi en palautunut niistä koskaan kokonaan. Nyt haen voimaa luonnosta ja kissoista ja koirasta. Olen opetellut rentoutumaan ja olemaan stressaamatta. Kyllä sen oppii, jos ei muuta niin kantapään kautta!
Tämä on meillä suku vika, veljeni mm. samanlainen.
Itse ainakaan en yrittänyt miellyttää ketään muuta kuin itseäni. Kilpailin itseni kanssa ja vaadin itseltäni paljon.
Mieti ketä miellytät jatkuvalla työnteolla. Lopeta miellyttäminen ja ala elää itsellesi.