Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isovanhemmat, joko on tullut paljon lastenlasten hoitopyyntöjä nyt lasten kesäloman alkaessa?

Vierailija
31.05.2018 |

Joudutteko/saatteko hoitaa lapsenlapsianne miten paljon nyt kesän aikana? Koetteko sen rasituksena vai rikkautena?

Hoidatteko mielellänne vai onko pakkopullaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista ei oikeastaan pitäisi pyytää, vaan ehdotuksen pitäisi tulla isovanhemmilta. Että he voivat ottaa lapsen siksi ja siksi aikaa.

Vierailija
2/11 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole vielä siinä elämänvaiheessa...näin teinin vanhempana takaraivossa välähti nanosekunnin ajan ajatus "eikö tää s*tana lopu ikinä?". Ei todella odoteta lapsihumpan toista kierrosta, saa nähdä, muuttuuko mieli joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kpl

Vierailija
4/11 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä ole tullut, ollaan tosin molemmat töissä, mies käytännössä koko kesän, oma lomani on vasta elokuulla.

Lapsenlapset (eka- ja tokaluokkalainen) menevät kesäkuuksi srk:n päiväkerhoon ja heinäkuussa vanhemmillaan on lomat. Jos elokuussa on hoidontarvetta niin voivat luottaa apuuni, lapset tulevat varmaan mökille kanssani.

Vierailija
5/11 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule, koska en ole koulujen loma-aikaan lomalla. Töissä pyritään sovittelemaan lomat aina niin, että koululaisten vanhemmat ovat lomalla lastensa loma-aikoina. Mulle sopii oikein hyvin. Nytkin toinen lomaviikko menossa ja loput kaksi viikkoa elokuun puolivälistä alkaen.

Vierailija
6/11 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset menevät aina kesäksi mummulaan kun koulut loppuu. Noin 3 viikkoa ja me mennään perästä juhannukseksi,

Äitini mielestä on erittäin mukavaa kun tulee elämää taloon:)

Samanlailla minä vietin lapsuuteni ja vielöpä samassa talossa, ihania muistoja:)

Vierailija
7/11 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut yhtäkään pyyntöä. Olen menossa lapsenlapseni kanssa yhteiselle lomalle.  Siellä nautimme ja vietämme yhdessä aikaa.

Olen alusta asti ilmoittanut, että otan mielelläni hoitoon tai luokseni tai mukaani, mutta se tapahtuu silloin kun minulle sopii. Eli en ole ollut mikään automaatti lastenhoitopaikka.

Lapsenlapsi on ollut meillä joskus viikon kesälomalla, kun päästettiin vanhemmat kaksistaan lomalle.

Meillä isovanhemmilla on vielä työuraa pitkään jäljellä. Arjessa hektinen aikataulu. Päivät ja viikot vaihtelee. Mekin tarvitsemme ja kaipaamme lepoa.

Lapsenlapset on rikkaus.

Alusta asti peli selväksi.

Vierailija
8/11 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookki on täynnä niitä pyyntöjä.

Ihan Amerikasta asti ja ovat joko sotilaita tai korkeassa asemassa olevia insinöörejä.

Vierailija
9/11 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista ei oikeastaan pitäisi pyytää, vaan ehdotuksen pitäisi tulla isovanhemmilta. Että he voivat ottaa lapsen siksi ja siksi aikaa.

Tuolla menolla voisi sitten sanoa hyvästit lähes kaikille pariskunnan kahdenkeskisille menoille. Mistä esim. mun vanhemmat voisivat tietää, koska meitä on vaikka kutsuttu johonkin juttuun tai milloin on joku tapahtuma, johon haluaisimme mennä kahdestaan, jos en itse kerro?

Vierailija
10/11 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee hoitoon molempien lapsien lapset, yhteensä 6 kpl.

Teltta yöpymisellä mennään koska kaikki eivät mahdu sisälle ja kun kaksi pääsivät telttaan niin loputkin halusivat. No eipä nuo kalliita olleet ostaa.

Kaksi viikkoa siis hulinaa ja melskettä tiedossa, tosin vaari jo innoissaan virittelee onkia ja muuta mukavaa lapsille. Ihanaa että haluavat vielä tulla.

- pohjoisen muori-

Vierailija
11/11 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä hyvään vaiheeseen olen päässyt ja nautinkin nyt, etten tarvitse hoitajaa ja omia lapsenlapsia ei vielä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi